Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

O fiscalizare la nivel inalt se va face din 2018. Noi obligatii pentru casele de marcat

05-Mai-2016
1640

De la trecerea de la rola tiparit la jurnalul electronic si pana in prezent, operatorii economici au avut o perioada de pauza in ce priveste alte modificare neasteptate. Insa daca abia s-a incheiat agitatia pe aceasta tema, ANAF pregateste punctul final al proiectului de transmitere a datelor de la casele de marcat la nivel national.

Vorbim de o modernizare a sistemului de transmitere a datelor de ordin fiscal. Toate informatiile preluate de casele de marcat ar urma sa fie transmise, incepand din 2018, direct catre ANAF. Aceasta obligatie se va aplica pentru toate casele de marcat din Romania, iar sistemul informatic de transmitere a acestor date ar trebui sa functioneze incepand cu anul 2018.


E adevarat insa ca aceasta noua modificare ar putea la fel de bine sa nu fie gata la timp si sa se aplice din nou o amanare din partea Fiscului, mai ales ca potrivit termenului stabilit initial, sistemul ar fi trebuit sa fie functional de anul viitor.

Asa cum a anuntat insa Dragos Doros, presedintele Agen?iei Na?ionale de Administrare Fiscala, modificarile ar trebui sa fie gata la timp in conditiile in care in acest an sunt evaluate aspectele de ordin tehnic, iar in 2017 vor fi achizitionate echipamentele necesare.

"Anul acesta informam asupra cerintelor tehnice, anul viitor este un an in care contribuabilii isi vor achizitiona noile componente necesare pentru conectarea caselor de marcat, iar de la 1 ianuarie 2018 poate si mai devreme vom fi gata sa conectam toate casele de marcat la serverul ANAF", a explicat Dragos Doros, citat de Digi24.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari


Rezolvati rapid si perfect legal orice problema generata de noile reglementari ce modifica in Codul fiscal 4 argumente solide pentru a va abona la Consilier – Taxe si Impozite pentru Contabili 1 Evitati garantat orice greseala fiscala din contabilitate 2 Va rezolvati rapid toate problemele de fiscalitate 3 Salvati sume importante din...

Oferta Speciala
expira in 1 ora 59 min 59 sec

Se precizeaza astfel ca toate casele de marcat din Romania vor fi legate la serverul ANAF incepand cu anul 2018. Cu sprijinul unui echipament modern, destinat unui astfel de proces, Agentia Nationala de Administrare Fiscala va primi toate datele in momentul in care este emis un bon fiscal.

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "O fiscalizare la nivel inalt se va face din 2018. Noi obligatii pentru casele de marcat":
Rating:

Nota: 3.33 din 3 voturi
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Atentie contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018

Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Schimbare sediu social. In ce conditii depunem Formularul 088?
    • In cazul urmator, avem situatia in care, pentru schimbare sediu social, se va depune Declaratia 088. Societatea presteaza servicii intracomunitare si aplica taxare inversa. Vom stabili daca societatea poate continua activitatea (in speta sa emita facturile catre clientii din UE) pana la data comunicarii deciziei de aprobare sau respingere a declaratiei 088. Potrivit art. 4 din OPANAF 3841/2015 privind aprobarea modelului si continutului formularului (088) "Declaratie pe propria raspundere pentru...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Atentie, Contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016