Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Noutati privind Spatiul Privat Virtual. Ce declaratii puteti depune prin SPV?

11-Mai-2015
3717

Serviciul SPV este un serviciu disponibil 24 de ore din 24, prin care ANAF pune la dispozitia persoanelor fizice, in mod gratuit, prin internet, informatiile si inscrisurile in legatura cu Situatia fiscala proprie a persoanei fizice.

Prin serviciul SPV va puteti informa asupra obligatiilor fiscale pe care le aveti de plata, pute#i descarca decizii de impunere incepand cu anul 2013, puteti verifica cum declara angajatorul dvs. contributiile de asigurari sociale si nu numai atat.

CINE POATE UTILIZA SPV?

Orice persoana fizica care are atribuit un cod numeric CINE POATE personal (CNP)


CUM MA POT INREGISTRA IN SPV?

- Prin intermediul site-ului ANAF: www.anaf.ro, in sectiunea "Inregistrare Utilizatori" cu ajutorul unui username si a unei parole, prin completarea si transmiterea unei cereri de inregistrare si obtinerea unui numar de inregistrare.
- Persoanele fizice care desfasoara activitati economice in mod independent si care detin un certificat digital calificat, se autentifica cu ajutorul acestuia


- Serviciul SPV poate fi utilizat in termen de 2 zile lucratoare de la verificarea si aprobarea cererii.


CE DOCUMENTE POT FI PRIMITE PRIN SPV?

1. Decizii de impunere anuala aferente veniturilor realizate incepand cu anul 2013;
2. Decizii de impunere privind platile anticipate cu titlu de impozit pe venit/contributii de asigurari sociale de sanatate, precum si privind obligatiile de plata cu titlu de contributii de asigurari sociale (formular 260), pentru veniturile realizate incepand cu anul 2015;

3. Decizii de impunere privind platile anticipate cu titlu de contributii de asigurari sociale de sanatate pentru veniturile din cedarea folosintei bunurilor (formular 650) pentru veniturile realizate incepand cu anul 2015;

4. "Situatia obligatiilor fiscale de plata la data de ..." - la transmiterea Cererii privind "Situatia obligatiilor fiscale de plata la data de ....";

5. "Nota obligatiilor de plata" - la transmiterea Cererii privind "Nota obligatiilor de plata";

6. "Situatia contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajatori" - la transmiterea Cererii privind "Situatia contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajatori";

7. "Istoricul actiunilor si Registrul documentelor electronice comunicate prin "Spatiul privat virtual" - la transmiterea Cererii privind "Istoricul actiunilor si Registrul documentelor electronice comunicate prin "Spatiul privat virtual";

Din aprilie 2015 puteti depune declaratia de venit (declaratia 200) si puteti redirectiona pana la 2% din impozitul pe venit (Cererea 230), pentru anul 2014. Toate detaliile le gasiti la sectiunea "Declaratii", meniul "Instructiuni".

Baza legala: [Ordinul MFP nr. 1154/2014 privind procedura de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanta intre ANAF si PERSOANELE FIZICE]

Sursa: Finante Publice Brasov

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B

    • Societatile, indiferent de natura capitalului (autohton sau international), trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, republicata si actualizata prin acte normative ulterioare. Legea impune un cadru de conformitate pentru entitatile raportoare, care include, printre altele, obligatii de cunoastere a clientelei, evaluare a riscului, raportare a tranzactiilor suspecte sau in numerar, desemnarea de...» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici

  • Impozit dividende. 5 intrebari si raspunsuri cu privire la cota de impozitare in 2025 + alte aspecte contabile

    • Distribuirea dividendelor reprezinta un proces esential pentru recompensarea asociatilor/actionarilor unei societati, dar implica o serie de obligatii fiscale si contabile ce trebuie respectate cu strictete. In anul 2025, cota de impozitare aplicabila dividendelor distribuite este de 10%, conform legislatiei in vigoare, aplicabila atat dividendelor interimare, cat si celor distribuite din profitul exercitiilor financiare incheiate anterior. Este important de subliniat ca, pentru a beneficia...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016