Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Ordin ANAF: Procedura de predare-primire a informatiilor si/sau documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare

02-Feb-2011
3348
Ordinul nr. 232 pentru procedura de predare-primire a informatiilor si/sau documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor.

In temeiul prevederilor art. 26 alin. (2) si art. 33 alin. (1) din Ordonanata Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale art. 6 din HG nr. 1397/2010 privind modelul, continutul, modalitatea de depunere si gestionare a ?Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe veni si evidenta nominala a persoanelor asigurate?, avand in vedere prevederile art. 12 alin (3) din HG nr. 109/2009 privind organizarea si functionarea ANAF, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale art 228 alin. (2 indice 1) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru cresterea eficientei administrarii contribuabililor in scopul imbunatatirii relatiei de parteneriat cu acestia, precum si in scopul transmiterii cu celeritate si in conditii optime a dosarelor fiscale ale sediilor secundare ale contribuabililor intre organele fiscale competente, presedintele AFAN emite urmatorul ordin:

Art. 1 ? (1) Pentru administrarea de catre organele fiscale din subordinea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala a obligatiilor fiscale datorate de contribuabilii care au infiintate sedii secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, competenta revine, incepand cu data de 1 februarie 2011, organului fiscal in a carui evidenta fiscala este inregistrat contribuabilul care a infiintar respectivele sedii secundare, inclusiv pentru impozitul pe venitul din salarii datorat de salariatii care isi desfasoara activitatea la aceste sedii.
(2) Competenta privind inregistrarea fiscala a sediilor secundare ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, potrivit legii, revine organului fiscal in a carui raza teritoriala se afla situate.

Art. 2
(1) Prin prezentul se aproba:
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Vezi detalii
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri
Vezi detalii
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Vezi detalii

a) Procedura de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, denumite in continuare sedii secundare, cuprinsa in anexa nr. 1; >> CLICK AICI PENTRU DETALII <<

b) modelul si continutul formularului ?Proces verbal de predare ? primire a informatiilor si/sau documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare? prevazut in anexa nr. 2 >> CLICK AICI PENTRU FORMULAR <<

(2) Anexele nr. 1 si nr. 2 fac parte integranta din prezentul ordin.
(3) Predarea ? primirea se va face pe baza certificatului de atestare fiscala si a procesului verbal de predare ? primire a informatiilor si/sau documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare, denumit in continuare proces verbal, transmise electronic organului fiscal competent in administrarea contribuabilului care a infiintat respectivele sedii secundare.
(4) Predarea ? primirea informatiilor informatiilor si/sau documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare se va efectua potrivit calendarului comunicat de catre Directia Generala de Reglementare a Colectarii Creantelor Bugetare din cadrul Agentiei Nationala de Administrare Fiscala, denumit in continuare calendar.

Art. 3 - Directia Generala de Reglementare a Colectarii Creantelor Bugetare, Directia Generala Proceduri pentru Administrarea Veniturilor, Directia Generala de Planificare Strategica si Monitorizare a Realizarii Creantelor Bugetare, Directia Generala de Tehnologia Informatiei, Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili, directiile generala ale finantelor publice implicate vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 4 ? La data intrarii in vigoare a prezentului ordin orice dispozitie contrara sa abroga.

Art 5 ? Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ordin ANAF: Procedura de predare-primire a informatiilor si/sau documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Comentarii (1)

29-Ian-2014

o parere buna conteaza mereu!multumesc!





Subiectele saptamanii

  • Guvernul va schimba impozitarea PFA si plata CAS! Vine si cu nou proiect pentru Codul penal
    • Guvernul continua programul de aplicare a unor masuri care vizeaza taxele si impozitele din Romania. Daca unele taxe se reduc (precum conditia unui capital minim social de 200 lei la infiintarea unei firme, reducerea impozitului pe venit de la 16% la 10%), exista si masuri care impoziteaza suplimentar veniturile bugetare. Cititi si ATENTIE! ANAF ar putea trimite decizii de incasare contributii din ultimii 4 ani! Ar urma astfel sa se elimine impozitul pe dividende, dar sa se reduca si cota...» citeste mai departe aici

  • ATENTIE! ANAF ar putea trimite decizii de incasare contributii din ultimii 4 ani
    • In urma unor intalniri cu premierul Grindeanu si oficiali ANAF, Agentia Nationala de Administrare Fiscala a anuntat mai multe masuri care vizeaza, pe de o parte, o mai buna relatie intre autoritatile fiscale si contribuabil si, pe de alta parte, cresterea colectarilor de taxe la bugetul de stat. In perioada urmatoare, ANAF ar putea incepe sa trimita decizii de plata pentru asigurarile de sanatate neachitate in ultimii patru ani tot din lipsa de eficienta in comunicare intre mai multe institutii...» citeste mai departe aici

  • Cum se impoziteaza in 2017 bunurile sau serviciile acordate gratuit asociatilor
    • Pentru contribuabilii platitori de impozit pe profit cheltuielile facute in favoarea actionarilor sau asociatilor, altele decat cele generate de plati pentru bunurile livrate sau serviciile prestate contribuabilului, la pretul de piata pentru aceste bunuri sau servicii, sunt cheltuieli nedeductibile la determinarea rezultatului fiscal. Printre altele, sunt considerate cheltuieli facute in favoarea actionarilor sau asociatilor: - bunurile, marfurile si serviciile acordate actionarilor sau...» citeste mai departe aici

  • Anulare repartizare profit si impozit dividende. Procedura explicata in detaliu
    • Procedura de mai jos, de natura juridica si de guvernanta corporativa, este explicata in detaliu prin cele de mai jos, cu privire la anularea repartizarii profitului: Avem astfel urmatoarele date date: "In anul 2015 o societate a repartizat la dividende suma de 75.000 lei din profitul anului 2014. Dividendele nu au fost ridicate si nu s-a declarat si platit impozitul pana la 25 ianuarie 2016. In anul 2016 societatea repartizeaza din nou la dividende suma de 130.000 lei din profitul anului 2015...» citeste mai departe aici

  • Buletin ANAF: Noutati legislative cu incidenta fiscala in perioada 20-16 martie 2017
    • Va tinem la curent cu noutatile publicate de ANAF, prin Directia Generala de Servicii pentru Contribuabili. Noile acte normative sunt incluse perioada 20-16 martie 2017. 1. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 22/2017 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.43/2013 privind unele masuri pentru dezvoltarea si sustinerea fermelor de familie si facilitarea accesului la finantare al fermierilor, pentru completarea art. 51 din Legea nr.329/2009 privind reorganizarea...» citeste mai departe aici

  • Cum identificam operatiunile scutite de TVA? Furnizarea unui serviciu informatii prin sms
    • Situatiile in care anumite servicii sunt scutite de TVA se supun unui regim distinct. Prevederile in vigoare, consultate si explicate in mod corect, previn situatiile in care se fac confuzii cu privire la operatiunile scutite. Avem astfel urmatorul caz: "O societate bancara doreste furnizarea unui serviciu de transmitere informatii prin SMS si va percepe un comision per SMS incasabil la momentul furnizarii fiecarui SMS. Valoarea acestuia este mai mare decat cea cu care achizitioneaza acest...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.