Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Comunicat ONRC: obtinerea certificatului pentru spatiu cu destinatie de sediu social

08-Feb-2012
2486
Registrul Comertului a emis in aceasta perioada un comunicat cu privire la procedura de obtinere a certificatului pentru spatiu cu destinatie de sediu social. Astfel, autoritatile de drept anunta ca, in conformitate cu prevederile art. 17 alin. (3) din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, la inmatricularea societatii comerciale si la schimbarea sediului social se va prezenta la sediul oficiului registrului comertului:

a) documentul care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social inregistrat la organul fiscal din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala in a carui circumscriptie se situeaza imobilul cu destinatie de sediu social;
b) un certificat emis de organul fiscal prevazut la lit. a), care certifica faptul ca pentru imobilul cu destinatie de sediu social nu a fost inregistrat un alt document ce atesta cedarea dreptului de folosinta asupra aceluiasi imobil, cu titlu oneros sau gratuit, ori existenta altor contracte prin care s-a cedat dreptul de folosinta asupra aceluiasi imobil, dupa caz;
c) in cazul in care din certificatul emis potrivit lit. b) rezulta ca sunt deja inregistrate la organul fiscal alte documente care atesta cedarea dreptului de folosinta asupra aceluiasi imobil cu destinatie de sediu social, o declaratie pe propria raspundere in forma autentica privind respectarea conditiilor referitoare la sediul social, prevazute la alin. (4).

ATENTIE!


Incepand cu data de 6 februarie 2012, cererile de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si de eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social vor fi preluate de oficiile registrului comertului odata cu cererile de inregistrare avand ca obiect inmatriculari/schimbari de sediu social si vor fi transmise administratiilor finantelor publice, alaturi de actele doveditoare ale dreptului de folosinta, astfel cum au fost depuse in sustinerea cererilor de inregistrare adresate oficiilor registrului comertului.

Administratiile finantelor publice vor emite si transmite la oficiile registrului comertului, certificatele pentru spatiul cu destinatie de sediu social si adeverintele privind inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social, in termenele prevazute de Ordinul Presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2112/2010 pentru aprobarea Procedurii de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatia de sediu social, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare, astfel cum a fost modificat prin Ordinul nr. 78 din data de 26.01.2012 al Presedintelui ANAF, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 75/30.01.2012.

Formularul-tip "Cerere de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si de eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu socia", va fi pus la dispozitia solicitantilor, de oficiile registrului comertului, la depunerea cererii solicitantii avand obligatia de a atasa timbrul fiscal corespunzator, in original.

CE SE MODIFICA

Perioada aferenta tuturor formalitatilor necesare infiintarii unei firme se comprima integral in termenul de 3 zile. In consecinta, de la data de 6.02.2012, solicitantii nu se mai adreseaza administratiilor finantelor publice pentru obtinerea certificatelor pentru spatiul cu destinatie de sediu social si a adeverintelor privind inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social, acestea urmand sa fie obtinute prin intermediul oficiilor registrului comertului.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Comunicat ONRC: obtinerea certificatului pentru spatiu cu destinatie de sediu social":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016