Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Cum pot obtine firmele certificatele de datorii in format digital

25-Iun-2014
1444
In ce priveste certificatele de datorii in format digital pe care le pot obtine firmele de la ANAF in perioada urmatoare, sunt redate noi informatii legate de procedura concreta si actele care insotesc noile masuri.

Saptamana aceasta a fost adoptata de catre Guvern o ordonanta de urgenta care reglementeaza eliberarea acestor certificate de datorii catre firmele mici si mijlocii.

Potrivit ministrului de resort, Florin Jianu, citat de Mediafax, aceste certificate urmeaza sa fie eliberate intr-un timp scurt:

"Joi a trecut in sedinta de guvern Ordonanta de urgenta prin care Ministerul Finantelor a creat suportul legislativ pentru digitalizarea activitatii ANAF in raporturile cu contribuabilii, privati sau publici. La cererea ministerului pentru IMM, certificatele de datorii de la bugetul de stat sau bugetul local, precum si alte inscrisuri pentru IMM-uri, vor fi eliberate online in foarte scurt timp. Acest proces de digitalizare il consider extrem de important pentru ca debirocratizarea si eficienta masurilor sunt foarte importante. Prin digitalizare se poate face acest lucru.

Acesta e de parere ca aceasta reprezinta o buna schimbare pentru relatia dintre IMM-uri si ANAF, precum si in ce priveste alti operatori nevoiti sa strabata un proces anevoios pentru a obtine aceste certificate de datorii de la bugetul de stat. Florin Jianu a adaugat:

"In scurt timp acest lucru va fi posibil digital, precum certificatele constatatoare de la Oficiul Natioanl al Registrului Comertului, care se elibereaza deja online de o luna".

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Cum pot obtine firmele certificatele de datorii in format digital":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016