Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Care sunt avantajele competitive ale IMM-urilor?

04-Nov-2015
725

CNIPMMR a prezentat, printr-un raport recent, care sunt principalele avantaje competitive ale IMM-urilor. Acestea sunt reprezentate, asadar, de urmatoarele: raportul pret - calitate (65,24%), calitatea produselor/serviciilor oferite (42,25%), pretul scazut al produselor/serviciilor oferite (41,45%), calitatea angajatilor (20,07%), reputatia firmei (16,44%), calitatea managemntului practicat (7,05%), canalele de distributie utilizate (5,67%), capacitatea de inovare (4,22%), relatiile post-vanzare oferite clientilor (3,93%) si relatiile cu mediul economic si politic (1,82%).

Gruparea firmelor in functie de apartenenta regionala (tabelul 1) reliefeaza urmatoarele aspecte:


- regiunea Nord Est presupune o pondere mai mare a IMM-urilor care indica serviciile post-vanzare oferite clientilor (7,41%);

- companiile din Sud Est se evidentiaza prin frecvente crescute in randul intreprinderilor care vizeaza raportul pret calitate (74,77%), relatiile cu mediul politic si economic (5,41%) si mai mici in cazul entitatilor care au mentionat calitatea produselor/serviciilor oferite (27,90%), pretul scazut al produselor/serviciilor oferite (31,5%), in timp ce nici un intreprinzator nu a optat pentru capacitatea de inovare;

- intreprinderile din Sud consemneaza procente mai scazute ale entitatilor care mentioneaza canalele de distributie utilizate (4,75%);

- agentii economici din Sud Vest inregistreaza ponderi mai inalte ale organizatiilor care au punctat calitatea angajatilor (46,00%) precum si frecvente mai reduse ale firmelor care au indicat raportul pret - calitate (54,00%), in timp ce nici un intreprinzator nu a optat pentru capacitatea de inovare, serviciile post-vanzare oferite clientilor si relatiie cu mediul economic si politic;

- intreprinderile din regiunea Vest se evidentiaza prin frecvente ridicate in randul organizatiilor care vizeaza canalele de distributie utilizate (11,11%), precum si prin frecvente reduse in ceea ce priveste reputatia firmei (5,56%), in timp ce nici un intreprinzator nu a optat pentru calitatea managementului practicat, capacitatea de inovare, serviciile post-vanzare oferite clientilor si relatiie cu mediul economic si politic;

- intreprinderile din regiunea de Nord Vest se caracterizeaza prin ponderi ridicate ale entitatilor care mentioneaza calitatea produselor/serviciilor oferite (58,47%), reputatia firmei (37,29%), calitatea managementului practicat (25,42%) si capacitatea de inovare (12,25%);

- companiile din Bucuresti-Ilfov se caracterizeaza prin ponderi crescute ale entitatilor care mentioneaza pretul scazut al produselor/serviciilor oferite (47,84%), precum si prin ponderi scazute ale entitatilor ce mentioneaza calitatea angajatilor (14,12%).

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Care sunt avantajele competitive ale IMM-urilor?":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016