Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Ordinul MEIMMMA nr. 1165/2015: modificarea procedurii de sprijin in cadrul Programului de infiintare si dezvoltare incubatoare de afaceri

22-Oct-2015
878

Regasiti mai jos Ordinul MEIMMMA nr. 1165/2015 privind modificarea Procedurii de implementare a schemei transparente de ajutor de minimis prevazute in cadrul Programului national multianual de infiintare si dezvoltare de incubatoare tehnologice si de afaceri.

Ordinul ministrului energiei, intreprinderilor mici si mijlocii si mediului de afaceri nr. 1165/2015 privind modificarea Procedurii de implementare a schemei transparente de ajutor de minimis prevazute in cadrul Programului national multianual de infiintare si dezvoltare de incubatoare tehnologice si de afaceri, aprobata prin Ordinul ministrului energiei, intreprinderilor mici si mijlocii si mediului de afaceri nr. 980/2015 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 783 din 21 octombrie 2015.


Avand in vedere:
- prevederile Legii bugetului de stat pe anul 2015 nr. 186/2014, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 25 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare;
- prevederile art. 8 alin. (6) si (7) din Hotararea Guvernului nr. 42/2015 privind organizarea si functionarea Ministerului Energiei, intreprinderilor Mici si Mijlocii si Mediului de Afaceri, cu modificarile ulterioare,

ministrul energiei, intreprinderilor mici si mijlocii si mediului de afaceri emite urmatorul ordin:

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cartea verde a contabilitatii 2018 varianta tiparita


Grabiti-va sa intrati in posesia exemplarului dvs Este cea mai utila lucrare pentru contabili in 2018 Cartea Verde a Contabilitatii 2018 este considerata cea mai buna sursa de solutii pentru problemele fiscal-contabile generate de schimbarile legislative radicale din ultima perioada Fara niciun dubiu Noutatile editiei 2018 a Cartii Verzi a...

Oferta Speciala
expira in 1 ora 59 min 59 sec

Art. I. - Procedura de implementare a schemei transparente de ajutor de minimis prevazute in cadrul Programului national multianual de infiintare si dezvoltare de incubatoare tehnologice si de afaceri, aprobata prin Ordinul ministrului energiei, intreprinderilor mici si mijlocii si mediului de afaceri nr. 980/2015, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 689 si 689 bis din 11 septembrie 2015, se modifica dupa cum urmeaza:

1. Punctul 2.1 va avea urmatorul cuprins:

"2.1. Bugetul alocat schemei de minimis pentru anul bugetar 2015, aprobat prin anexa nr. 3/36/02 la Legea nr. 186/2014, este de 4.700.000 lei, distribuit conform Planului anual de lucru1."

2. La punctul 2.7, litera a) va avea urmatorul cuprins:

"a) alocatii financiare nerambursabile oferite fiecarei firme incubate, la intrarea in incubatorul de afaceri, pentru ca aceasta sa isi achizitioneze in valoare de maximum 40.000 lei echipamente tehnologice (masini, utilaje si instalatii de lucru), site, echipamente IT, soft si licente, mobilier, aparatura birotica, achizitionarea de autoutilitare din categoria N1, N2, N3, cu exceptia vehiculelor de teren simbol G conform Ordinului ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 211/2003 pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea de tip si eliberarea cartii de identitate a vehiculelor rutiere, precum si omologarea de tip a produselor utilizate la acestea - RNTR 2, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia vehiculelor de transport rutier de marfuri, solicitate de intreprinderile care efectueaza transport rutier de marfuri in contul tertilor si contra cost, sisteme de protectie a valorilor umane si materiale, aparate si instalatii de masurare, control si reglare. Achizitiile trebuie sa fie in legatura cu fluxul subactivitatilor (de exemplu, aprovizionare/promovare, distributie/vanzare), care sunt necesare desfasurarii activitatilor codului CAEN autorizat pentru care se solicita finantare, iar sumele vor fi alocate numai dupa efectuarea cheltuielilor, emiterea facturilor si dovada achitarii integrale a acestora. Valoarea maxima a alocatiei financiare nerambursabile pentru achizitionare site este de 8.000 lei;".

3. La punctul 2.7, litera e) va avea urmatorul cuprins:

"e) alocatii financiare nerambursabile oferite fiecarui incubator, pentru rambursarea in limita a 40.000 lei/an a costurilor cu impozitele, taxele, contributiile si alte sume datorate bugetelor locale, autorizari PSI;".

4. La punctul 4, subpunctul 4.1.2 va avea urmatorul cuprins:

"4.1.2. Lansarea procedurii de selectie a administratorului se efectueaza de catre OTIMMC dupa aprobarea deschiderii unui incubator cu conditia existentei in planul anual de lucru a fondurilor alocate pentru plata serviciilor administratorului incubatorului de afaceri in valoare de maxim 190.000 lei/ciclu de incubare conform pct. 2.8 din procedura programului. in cazul in care procedura de selectie a administratorului nu se finalizeaza in termenul de 3 ani fiscali de la aprobarea deschiderii unui incubator, aprobarea isi pierde valabilitatea si solicitantul poate relua ciclul de solicitare de deschidere a unui incubator conform pct. 3.2 sau pct. 3.3. in conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertele solicitantilor vor fi evaluate din punct de vedere tehnic si financiar de catre o comisie de evaluare constituita din reprezentanti ai OTIMMC si ai autoritatilor publice locale. Comisia va selecta o persoana juridica, care va deveni Administratorul Incubatorului."

5. La punctul 4, subpunctul 4.1.2.1 va avea urmatorul cuprins:

"4.1.2.1. in procesul de selectare se vor avea in vedere cel putin urmatoarele criterii:

a) dupa caz, prezentarea de proiecte de consultanta derulate in ultima perioada si rezultatele acestora;
b) nu se afla in stare de faliment ori lichidare, nu au afacerile administrate de un administrator judiciar si nu au activitatea comerciala suspendata si nu au datorii la bugetul general consolidat si la bugetele locale, atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru; solicitantii care au datorii esalonate nu sunt eligibili pentru selectie;

c) implicarea in gestionarea acestui proiect a personalului si a colaboratorilor calificati, cu experienta in managementul afacerilor, capabili sa ofere beneficiarilor Programului consultanta si alte servicii de dezvoltare a afacerilor;

d) detinerea de cunostinte si informatii solide privind mediul de afaceri din aria geografica de amplasare a incubatorului de afaceri;

e) capacitatea de a favoriza si a dezvolta o buna relationare a incubatorului de afaceri cu autoritatile publice locale, unitatile bancare, institutele de cercetare, institutele de invatamant superior si unitatile economice din aria geografica de amplasare a acestuia;
f) prezentarea unui plan de promovare pentru perioada de preincubare, a unui plan de afaceri si a unui plan de marketing pe durata contractului de administrare;

g) prezentarea unei strategii de monitorizare a beneficiarilor Programului pe parcursul a doi ani postincubare;

h) strategia pentru infiintarea/dezvoltarea unui incubator pentru IMM inovative in cazul unei autoritati private relevante la nivel national in domeniul antreprenoriatului;

i) dupa caz, analiza elaborata de OTIMMC privind performanta incubatorului din punctul de vedere al vizibilitatii acestuia in zona si al contributiei incubatorului la dezvoltarea locala a zonei pentru incubatoarele carora li s-a aprobat continuarea activitatii sau analiza elaborata de OTIMMC privind performanta incubatorului administrat din punctul de vedere al vizibilitatii acestuia in zona si al contributiei incubatorului la dezvoltarea locala a zonei pentru administratorii care au administrat sau administreaza deja un incubator in cadrul programului."

6. La punctul 4.1.3 subpunctul 4.1.3.1, alineatul (3) va avea urmatorul cuprins:

"(3) Pentru incubatoarele care finalizeaza unul sau mai multe cicluri de incubare, OTIMMC va elabora dupa finalizarea ciclului o analiza privind performanta incubatorului din punctul de vedere al vizibilitatii acestuia in zona si al contributiei incubatorului la dezvoltarea locala a zonei."
7. Anexa nr. 8 "Plan anual de lucru anul 2015" se modifica si se inlocuieste cu anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

Art. II. - Directia politici antreprenoriale si implementare programe pentru IMM din cadrul Ministerului Energiei, intreprinderilor Mici si Mijlocii si Mediului de Afaceri si oficiile teritoriale pentru intreprinderi mici si mijlocii si cooperatie vor duce la indeplinire prezentul ordin.

Art. III. - Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

p. Ministrul energiei, intreprinderilor mici si mijlocii si mediului de afaceri,
Anca Laura Ionescu, secretar de stat

Bucuresti, 30 septembrie 2015.
Nr. 1.165.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ordinul MEIMMMA nr. 1165/2015: modificarea procedurii de sprijin in cadrul Programului de infiintare si dezvoltare incubatoare de afaceri":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Atentie contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018

Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Schimbare sediu social. In ce conditii depunem Formularul 088?
    • In cazul urmator, avem situatia in care, pentru schimbare sediu social, se va depune Declaratia 088. Societatea presteaza servicii intracomunitare si aplica taxare inversa. Vom stabili daca societatea poate continua activitatea (in speta sa emita facturile catre clientii din UE) pana la data comunicarii deciziei de aprobare sau respingere a declaratiei 088. Potrivit art. 4 din OPANAF 3841/2015 privind aprobarea modelului si continutului formularului (088) "Declaratie pe propria raspundere pentru...» citeste mai departe aici

  • Factura declarata de doua ori. Corectarea erorii in formularele D300 si D394
    • O companie se confrunta cu urmatoarea situatie, la care specialistii nostri vor oferi solutia in cele ce urmeaza: In decontul de TVA a fost raportata si inregistrata o factura furnizor de doua ori. Care este procedura de corectie a D300 si D394? Raspunsul specialistului La Randul 32 in decontul de tva orice alte sume rezultate din regularizarile prevazute de legislatia in vigoare datorate unor evenimente, cu exceptia celor prevazute la art. 287 si art. 3151 din Codul fiscal, care determina...» citeste mai departe aici

  • APIA: Controale in cazul a 73.203 dosare, pentru acordarea cererilor unice de plata din 2018
    • Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) anunta desfasurarea controlului pe teren al cererilor unice de plata depuse in campania 2018, in esantionul de control la nivel national fiind cuprinse 73.203 de dosare selectate pentru verificare. In total, vor fi controlate 885.250 parcele, pentru o suprafata de peste 2,075 milioane hectare, se arata intr-un comunicat al APIA. Scopul acestor controale pe teren este de a verifica, pe un esantion de cereri, conditiile de acordare a...» citeste mai departe aici

  • VIDEO! GDPR: Evidenta activitatilor de prelucrare a datelor
    • Cum modifica GDPR relatia client-contabil? Evidenta activitatilor sale de prelucrare, art.30, alin.2 din Regulament este unul dintre subiectele despre care s-a tot discutat. Pentru a fi obligatorie tinerea evidentatii activitatilor de prelucrare a datelor, trebuie sa fie indeplinita cel putin una dintre urmatoarele aspecte: – sa fie vorba de o activitate periodica; – sa fie vorba de o activitate care vizeaza chiar si date cu caracter sensibil sau special; – sa se realizeze pe...» citeste mai departe aici

  • CNAIR: Situatia podurilor din Romania este sub control
    • Potrivit unui comunicat remis, joi, de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii din Romania, podurile din Romania nu risca sa se prabuseasca. “Din cele 4250 de poduri aflate pe reteaua de Drumuri Nationale din Romania, doar 37 se afla in clasa tehnica 5, iar majoritatea lor sunt situate pe drumuri secundare, preluate in trecut de la autoritatile locale. De asemenea 680 de poduri sunt in clasa tehnica 4. Niciunul dintre aceste poduri nu prezinta risc iminent de colapsare,...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Atentie, Contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016