Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa faci raportarea mai usoara pentru colegii din contabilitate

29-Apr-2020
1956

Indiscutabil, pregatirea profesionala si experienta unui contabil nu pot fi suplinite sau inlocuite. Munca acestora insa poate fi sustinuta de membrii echipelor cu care colaboreaza. Este important ca acestia sa aiba la indemana informatiile si tool-urile de care au nevoie pentru a-si face cat mai bine meseria.

Ofera-le toate informatiile de care au nevoie, corect si la timp

Colegii din echipa de contabilitate vor aprecia cu siguranta promptitudinea transmiterii, dar si corectitudinea informatiilor pe care le primesc.

Este vorba in primul rand despre documentele justificative pe care acestia trebuie sa le inregistreze. Pentru ca cei care transmit aceste documente justificative nu au in general pregatire juridica, putem avea o discutie cu membrii departamentului de contabilitate, pentru a intelege mai bine care sunt documentele necesare si eventual a stabili o procedura pentru acestea.

De la formatul in care sunt transmise la modul in care o facem (direct, la o anumita perioada de timp sau in format electronic, imediat ce le avem, urmand sa revenim cu originalele la un interval stabilit), contabililor le va fi mai usor atunci cand toti comunicam in acelasi fel. Cel mai simplu este sa ii intrebam cum prefera sa lucreze si sa ne pliem pe modul lor de lucru.

Respectarea termenelor pentru predarea documentelor justificative va fi cu siguranta apreciata de catre colegii din departamentul de contabilitate. Acestia au, la randul lor, termene precise pentru raportare si celelalte activitati contabile si lucrurile se simplifica mult daca au rapid la indemana informatiile necesare.

Pune-le la dispozitie o aplicatie de contabilitate si facturare apreciata

O aplicatie de contabilitate si facturare este esentiala pentru desfasurarea in conditii optime a activitatii unui contabil. Aceasta va acoperi diverse aspecte contabile, asa cum sunt facturarea, inregistrarea notelor contabile, salarizarea, evidentierea cheltuielilor, dispozitiile de plata sau avizele de insotire a marfii, etc.

De asemenea, o platforma online accesibila si pe telefonul mobil, pentru rapoarte cu date despre firme, cu o interfata prietenoasa si usor de utilizat aduce un plus de valoare si economiseste timp.

Datele financiare ale firmelor partenere ii vor ajuta sa iti ofere o perspectiva valoroasa

Avand la dispozitie indicatorii financiari ai potentialelor firme partenere sau ai clientilor, profesionistul contabil va putea sa formuleze o opinie pe care sa o prezinte conducerii in legatura cu acestea, inaintea semnarii contractului.

Pornind de la indicatorii economici si financiari ai unei companii, contabilul poate avea o imagine asupra disponibilitatilor si capacitatii de plata a unei firme, putand oferi conducerii o parere avizata, profesionista.

Verificarea firmelor in platforma InfoQuick il vor ajuta sa inteleaga care sunt punctele forte, dar si eventualele vulnerabilitati ale partenerilor de afaceri. Un profesionist contabil iti va oferi, cu siguranta, un insight valoros din perspectiva proprie, asupra partenerilor de afaceri.

Ii poti ajuta, asadar, pe colegii din departamentul de contabilitate respectand termenele de predare a documentelor justificative si celorlalte documente. Atentia fata de corectitudinea informatiilor si plierea pe modul in care acestia doresc sa le fie transmise sunt, de asemenea, de ajutor, la fel ca aplicatia de contabilitate adaptata la necesitatile firmei.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?



MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

Atentie contabili!
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016