
Raportul Special
realizat de specialisti
Indiscutabil, pregatirea profesionala si experienta unui contabil nu pot fi suplinite sau inlocuite. Munca acestora insa poate fi sustinuta de membrii echipelor cu care colaboreaza. Este important ca acestia sa aiba la indemana informatiile si tool-urile de care au nevoie pentru a-si face cat mai bine meseria.
Ofera-le toate informatiile de care au nevoie, corect si la timp
Colegii din echipa de contabilitate vor aprecia cu siguranta promptitudinea transmiterii, dar si corectitudinea informatiilor pe care le primesc.
Este vorba in primul rand despre documentele justificative pe care acestia trebuie sa le inregistreze. Pentru ca cei care transmit aceste documente justificative nu au in general pregatire juridica, putem avea o discutie cu membrii departamentului de contabilitate, pentru a intelege mai bine care sunt documentele necesare si eventual a stabili o procedura pentru acestea.
De la formatul in care sunt transmise la modul in care o facem (direct, la o anumita perioada de timp sau in format electronic, imediat ce le avem, urmand sa revenim cu originalele la un interval stabilit), contabililor le va fi mai usor atunci cand toti comunicam in acelasi fel. Cel mai simplu este sa ii intrebam cum prefera sa lucreze si sa ne pliem pe modul lor de lucru.
Respectarea termenelor pentru predarea documentelor justificative va fi cu siguranta apreciata de catre colegii din departamentul de contabilitate. Acestia au, la randul lor, termene precise pentru raportare si celelalte activitati contabile si lucrurile se simplifica mult daca au rapid la indemana informatiile necesare.
Pune-le la dispozitie o aplicatie de contabilitate si facturare apreciata
Cartea neagra a controlului fiscal
SAF-T pentru Contribuabili Mici
PortalContabilitate ro - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari
O aplicatie de contabilitate si facturare este esentiala pentru desfasurarea in conditii optime a activitatii unui contabil. Aceasta va acoperi diverse aspecte contabile, asa cum sunt facturarea, inregistrarea notelor contabile, salarizarea, evidentierea cheltuielilor, dispozitiile de plata sau avizele de insotire a marfii, etc.
De asemenea, o platforma online accesibila si pe telefonul mobil, pentru rapoarte cu date despre firme, cu o interfata prietenoasa si usor de utilizat aduce un plus de valoare si economiseste timp.
Datele financiare ale firmelor partenere ii vor ajuta sa iti ofere o perspectiva valoroasa
Avand la dispozitie indicatorii financiari ai potentialelor firme partenere sau ai clientilor, profesionistul contabil va putea sa formuleze o opinie pe care sa o prezinte conducerii in legatura cu acestea, inaintea semnarii contractului.
Pornind de la indicatorii economici si financiari ai unei companii, contabilul poate avea o imagine asupra disponibilitatilor si capacitatii de plata a unei firme, putand oferi conducerii o parere avizata, profesionista.
Verificarea firmelor in platforma InfoQuick il vor ajuta sa inteleaga care sunt punctele forte, dar si eventualele vulnerabilitati ale partenerilor de afaceri. Un profesionist contabil iti va oferi, cu siguranta, un insight valoros din perspectiva proprie, asupra partenerilor de afaceri.
Ii poti ajuta, asadar, pe colegii din departamentul de contabilitate respectand termenele de predare a documentelor justificative si celorlalte documente. Atentia fata de corectitudinea informatiilor si plierea pe modul in care acestia doresc sa le fie transmise sunt, de asemenea, de ajutor, la fel ca aplicatia de contabilitate adaptata la necesitatile firmei.
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Articole similare
Revista Romana de Fiscalitate nr. 40, Iunie 2009Impozit profit D101Justificarea avansurilor de trezorerie. Ce documente intocmiti?Sponsorizare, donatie, mecenat - Cum faceti diferenta, din punct de vedere fiscal31 de banci din Romania nu au platit impozit pe profit in ultimii 5 ani. Ce spune guvernatorul BNRUltimele articole
E-Factura. 3 pasi pe care sa ii urmati daca facturile NU apar in SPVSAF-T: Opinia specialistului cu privire la 2 situatii de raportare a stocurilor in SAF-TRegistrul de casa. PFA-urile si II-urile au obligatia completarii lui?GHID PRACTIC pentru implementarea legii privind auditul internCONTABILITATE PFA. Ce operatiuni trebuie completate in Registrul de incasari si plati in 2025Articole similare
Documente suplimentare OBLIGATORII in cazul unui control ANAF. Fiti pregatiti pentru contestari!Case de marcat fiscale: Operatorii economici sunt obligati prin Legea 36/2023 sa arhiveze memoriile fiscale pe o perioada de 5 aniAfaceri cu companii straine? Avem ceva pentru tineStudiu de caz: Impozitul pe venit aplicat freenlacersEliminati obstacolele din Raportarile Financiare! GHID practic pentru implementarea si continuarea aplicarii IFRSUltimele articole
Reevaluarea imobilizarilor corporale. Un ghid pur si simplu indispensabil pentru contabiliLegea contabilitatii 82/1991, modificata prin OUG 138/2024. 6 schimbari importanteScapa de mersul la banca! Iata cum iti poti deschide cont curent pentru afacerea ta chiar de la birouSchimbari noi la Legea Contabilitatii 82/1991! Ce propuneri aduc FinanteleGhid pentru incepatori: Tot ce trebuie sa stii despre echipamentele fiscaleArticole similare
Asociere in participatiune. Reprezentantul fiscal al liderului asocierii - nerezident. Care e procedura corecta in relatia cu ANAF?Reforma institutiilor: Ce ministere se desfiinteazaDocumentar fiscal: Retinerea si plata impozitului pe dividendeFactura emisa pe numele asociatului. Ce tratament fiscal si contabil aplicam pentru deducere?Cum aplicam OG 30 din 2011 pentru impozite si taxe localeUltimele articole
Deductibilitate cheltuieli. Costurile cu achizitia unei masini in leasing FINANCIAR sunt sau nu deductibileGHID PRACTIC pentru implementarea legii privind auditul internSpalarea banilor. Cum trebuie raportate care ONPCSB tranzactiile in numerar de minim 10.000 euro[MONOGRAFIE] Constituire depozit bancar si reglementari cheieConform OUG 138/2024, situatiile FINANCIARe anuale trebuie sa contina si semnatura reprezentantului legal al companieiArticole similare
Ghid pentru incepatori: Tot ce trebuie sa stii despre echipamentele fiscaleAcum va puteti recupera fisierele virusate. Util pentru firme!Contractele de inchiriere incheiate dupa 1 ianuarie 2023 trebuie inregistrate la ANAF in cel mult 30 de zileSRL. Cu ce cota de TVA trebuie facuta factura finala?Cum imbunatateste un SOFTware HR activitatea specialistului in administrarea personaluluiUltimele articole
Situatii financiare anuale 2025. PDF-ul inteligent a fost actualizat pentru toate firmele, cu exceptia microentitatilorScapa de mersul la banca! Iata cum iti poti deschide cont curent pentru afacerea ta chiar de la birouSAF-T in 2025. Ce obligatii exista pe linie de stocuri si mijloace fixeImpozitul pe veniturile micro 2025. Modificari aduse prin OUG 156/2024Impozit pe veniturile micro in 2025. Ce schimbari au aparut pentru acest anSfaturi de la experti
Suspendare activitate sala de fitness. Returnare bani abonamente
Intrebare: O sala de sport a trebuit sa isi suspende brusc activitatea. O parte dintre clientii care au abonamente in vigoare doresc sa primeasca banii pe abonament inapoi. Sala a inceput imediat sa ramburseze banii, proportional cu perioada...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Achizitie si inchiriere utilaj non-UE
Intrebare: O societate platitoare de TVA si impozit pe profit din Romania, cu activitate de dezvoltare software, doreste sa achizitioneze din UK un aparat pentru cosmetica, care nu are legatura cu activitatea curenta, si pe care sa-l...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA