Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

De ce serviciile financiare ar trebui sa investeasca in educatia consumatorilor

23-Nov-2016
557

In cadrul unei conferinte de specialitate, Ionut Misa, directorul general al Directiei Generale de Administrare a Marilor Contribuabili din Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), si-a exprimat convingerea ca firmele care ofera servicii financiare ar trebui sa puna accent pe educatia financiara.

In opinia sa, o astfel de abordare ar ajuta reducerea creditelor neperformante, citeaza Agerpres:

"Fiecare dintre companiile care ofera servicii financiare trebuie sa puna accent foarte mare pe educatia financiara. Educatia financiara va genera acces la servicii financiare in deplina cunostinta de cauza, generand astfel reducerea creditelor neperformante. Educatia financiara va determina cu siguranta o intelegere mai buna a serviciilor financiare, ajutandu-i pe consumatori sa aleaga cele mai potrivite servicii pentru ei. Ne permite sa intelegem importanta economisirii si investirii, elemente de maxima stabilitate in perioadele de criza".

Totodata, Misa a amintit ca ANAF sustine dezvoltarea serviciilor financiare in cadrul economiei, fiind la randul sau, un prestator de servicii fiscale.

"ANAF priveste cu incredere si sustine dezvoltarea serviciilor financiare, intelegand importanta acestora in cadrul economiei. ANAF este insusi un prestator de servicii, de servicii fiscale. isi doreste sa fie un prestator profesionist, corect si echidistant. ANAF acorda un mare interes demersurilor Romaniei de a deveni membru OECD (Organizatia pentru Cooperarea si Dezvoltare Economica n.r)", a amintit Ionut Misa, conform sursei de mai sus.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "De ce serviciile financiare ar trebui sa investeasca in educatia consumatorilor":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016