
Raportul Special
realizat de specialisti
Agentia Nationala de Administrare Fiscala reaminteste tuturor contribuabililor ca pentru a beneficia de indrumare si asistenta telefonica au posibilitatea de a apela la Call-center, la numarul unic de telefon 031 403 91 60.
Prin intermediul acestui numar de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a obtine telefonic, informatii generale in domeniul fiscal precum si informatii cu privire la aspecte in domeniul tehnologiei Informatiei (IT).
Apeland la acest numar de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a selecta tipul de informatii pe care le solicita prin intermediul urmatoarelor taste:
- tasta 1 - persoane fizice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica - destinata indrumarii si asistentei in domeniul fiscal:
- tasta 2 - persoane juridice - destinata indrumarii si asistentei in domeniul fiscal;
- tasta 3 - persoane fizice si juridice - destinata asistentei in domeniul Tehnologiei Informatiei (IT).
Pentru a beneficia de indrumare si asistenta in domeniul fiscal, contribuabilii vor selecta tasta 1 sau tasta 2, in functie de categoria de contribuabili din care fac parte (fizica sau juridica).
Agentii Call-center ofera contribuabililor informatii cu caracter general in legatura cu modul in care acestia trebuie sa procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligatii fiscale. Informatiile oferite contribuabililor prin intermediul Call-center-ului se refera la impozitele, taxele, contributiile sociale si alte venituri bugetare administrate de Agentia Nationala de Administrare Fiscala.
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
Cartea verde a Contabilitatii varianta online
Manual de politici contabile - Stick USB
In cazul in care in timpul convorbirii telefonice se constata ca problematica fiscala solicitata prezinta un grad ridicat de complexitate si dificultate, agentii Call-center pot indruma contribuabilii catre celelalte modalitati de acordare a asistentei:
- prin -email (prin intermediul formularului de asistenta de pe site-ul Agentiei, www.anaf.ro sau accesand urmatorul link: www.anaf.ro/arondare)
- in scris
- sau la sediul organului fiscal.
Pentru a beneficia de indrumare si asistenta in domeniul IT, contribuabilii vor selecta tasta 3. Agentii din Call-center ofera informatii tehnice cu privire la:
- erori tehnice la completarea declaratiilor;
- erori tehnice la depunerea declaratiilor;
- erori la prezentarea certificatului, in vederea autentificarii pe site-ul Agentiei;
- erori la autentificarea in Spatiul Privat Virtual (SPV);
- erori la generarea cererilor si descarcarea mesajelor primite in SPV;
- erori la accesarea oricarei sectiuni a site-ului ANAF.
In situatia in care, in timpul convorbirii telefonice se constata ca problemele tehnice/erorile nu se pot solutiona telefonic, agentii Call-center pot indruma contribuabilii sa solicite asistenta prin e-mail, la adresa: admin.portal@mfinante.ro sau sa se deplaseze la sediul organului fiscal.
Astfel, in momentul apelarii numarului unic de telefon 031 403 91 60, contribuabilii sunt rugati sa asculte mesajul de inceput si sa aleaga tasta corespunzatoare in functie de tipul de informatii pe care doresc sa le solicite.
Sursa: ANAF
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Articole similare
GHID ANAF mai 2017: Obligatia de declarare a veniturilor realizate din strainatate pentru anul fiscal 2016GHID ANAF: Ce CASS datoreaza romanii pentru veniturile din Romania, dar cu resedinta sau domiciliul in Romania sau in afara tarii?Explicatii ANAF privind completarea Formularului pentru raportarea Declaratiei informative D406 din 2022A fost publicat Ghidul fiscal al contribuabililor care realizeaza venituri din drepturi de proprietate intelectualaDepunere declaratie unica. ANAF a publicat un GHID util pentru anul 2025Ultimele articole
Formular 230. ANAF a publicat Ghidul pentru redirectionarea a 3,5% din impozitul pe venitAmnistie fiscala 2024. ANAF a publicat Ghidul prin care poti beneficia de facilitatiGHID ANAF 2024: TOT ce trebuie sa stii despre utilizarea sistemului e-TVAGHID ANAF pentru persoanele care realizeaza venituri din inchirierea bunurilor mobile si imobileGHID ANAF si MFP privind E-Factura: cum vor putea contribuabilii sa emita si sa primeasca facturile electronice din 2024Articole similare
ANAF: Numarul unic de identificare a caselor de marcat, online in 3 minuteRaport UE: Registrul de transparenta stabileste noi obiective pentru 2013ANAF: Chestionarele de stabilire a rezidentei fiscale se pot depune electronicTermenul limita pentru depunerea formularelor 402 si 403 este 28 februarie 2017Declaratia Unica in 2023: Fiscul a publicat un material VIDEO informativ privind descarcarea, completarea si depunerea formularuluiUltimele articole
Reducerea birocratiei, conform Legii 9/2023. Din 4 iulie 2023 au intrat in vigoare 2 elemente de noutate importanteDin 4 iulie 2023 autoritatile publice NU mai solicita persoanelor fizice si juridice dosare cu sina. Contribuabilii pot depune si copii electroniceDe la finalul lunii noiembrie 2021 contribuabilii pot accesa CHAT - un nou serviciu electronic al ANAFANAF va acorda asistenta fiscala contribubililor. 5 situatii pentru care NU se aplica proceduraReminder! Au fost prelungite termenele pentru accesarea unor facilitati fiscale( OUG 19/2021)Articole similare
ANAF: Numarul unic de identificare a caselor de marcat, online in 3 minuteANAF anunta: cine nu depune Declaratia 112 va fi amendat si declarat inactivTermenul limita pentru depunerea Declaratiei unice si a Formularului 230 a fost prelungit (Reminder ANAF)Reminder! Au fost prelungite termenele pentru accesarea unor facilitati fiscale( OUG 19/2021)ANOFM pune la dispozitie un nou numar unic de apel pentru informarea cetatenilor cu privire la somajul tehnicUltimele articole
Reducerea birocratiei, conform Legii 9/2023. Din 4 iulie 2023 au intrat in vigoare 2 elemente de noutate importanteDin 4 iulie 2023 autoritatile publice NU mai solicita persoanelor fizice si juridice dosare cu sina. Contribuabilii pot depune si copii electroniceMIPE lanseaza modulul 'Cereri de finantare' al sistemului informatic MySMIS2021 pentru ca fondurile europene sa fie mai usor accesateDigitalizare ANAF: 4 mari proiecte vor fi implementate pentru modernizarea fisculuiFormularul de contact este un serviciu unic prin care contribuabilii pot transmite diverse solicitari catre ANAFSfaturi de la experti
Intrebare: Emiterea facturii s-a realizat la solicitarea bancii emitente a SGB. Facturarea s-a facut cu TVA, conform contractului si SGB. Pentru ca societatea sa incaseze factura, a fost necesara emiterea acesteia.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Recunoastere venit din dobanzi
Intrebare: O societate comerciala ?X? vinde catre o alta societate comerciala ?Y? parti sociale detinute la societatea ?Z?. Conform contractului de vanzare, o parte din pretul tranzactiei se vireaza intr-un cont escrow pus la dispozitia...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA