Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Ghid util pentru a beneficia de indrumare si asistenta telefonica ANAF

28-Dec-2015
2505

Agentia Nationala de Administrare Fiscala reaminteste tuturor contribuabililor ca pentru a beneficia de indrumare si asistenta telefonica au posibilitatea de a apela la Call-center, la numarul unic de telefon 031 403 91 60.

Prin intermediul acestui numar de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a obtine telefonic, informatii generale in domeniul fiscal precum si informatii cu privire la aspecte in domeniul tehnologiei Informatiei (IT).

Apeland la acest numar de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a selecta tipul de informatii pe care le solicita prin intermediul urmatoarelor taste:

- tasta 1 - persoane fizice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica - destinata indrumarii si asistentei in domeniul fiscal:

- tasta 2 - persoane juridice - destinata indrumarii si asistentei in domeniul fiscal;

- tasta 3 - persoane fizice si juridice - destinata asistentei in domeniul Tehnologiei Informatiei (IT).

Pentru a beneficia de indrumare si asistenta in domeniul fiscal, contribuabilii vor selecta tasta 1 sau tasta 2, in functie de categoria de contribuabili din care fac parte (fizica sau juridica).

Agentii Call-center ofera contribuabililor informatii cu caracter general in legatura cu modul in care acestia trebuie sa procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligatii fiscale. Informatiile oferite contribuabililor prin intermediul Call-center-ului se refera la impozitele, taxele, contributiile sociale si alte venituri bugetare administrate de Agentia Nationala de Administrare Fiscala.

In cazul in care in timpul convorbirii telefonice se constata ca problematica fiscala solicitata prezinta un grad ridicat de complexitate si dificultate, agentii Call-center pot indruma contribuabilii catre celelalte modalitati de acordare a asistentei:

- prin -email (prin intermediul formularului de asistenta de pe site-ul Agentiei, www.anaf.ro sau accesand urmatorul link: www.anaf.ro/arondare)
- in scris
- sau la sediul organului fiscal.

Pentru a beneficia de indrumare si asistenta in domeniul IT, contribuabilii vor selecta tasta 3. Agentii din Call-center ofera informatii tehnice cu privire la:

- erori tehnice la completarea declaratiilor;
- erori tehnice la depunerea declaratiilor;
- erori la prezentarea certificatului, in vederea autentificarii pe site-ul Agentiei;
- erori la autentificarea in Spatiul Privat Virtual (SPV);
- erori la generarea cererilor si descarcarea mesajelor primite in SPV;
- erori la accesarea oricarei sectiuni a site-ului ANAF.

In situatia in care, in timpul convorbirii telefonice se constata ca problemele tehnice/erorile nu se pot solutiona telefonic, agentii Call-center pot indruma contribuabilii sa solicite asistenta prin e-mail, la adresa: admin.portal@mfinante.ro sau sa se deplaseze la sediul organului fiscal.

Astfel, in momentul apelarii numarului unic de telefon 031 403 91 60, contribuabilii sunt rugati sa asculte mesajul de inceput si sa aleaga tasta corespunzatoare in functie de tipul de informatii pe care doresc sa le solicite.

Sursa: ANAF

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ghid util pentru a beneficia de indrumare si asistenta telefonica ANAF":
Rating:

Nota: 3.7 din 5 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Parlamentul a adoptat MAJORAREA alocatiei pentru copii de la 84 de lei, la 150 de lei! Deficitul bugetar creste si el!
    • Vesti bune pentru parintii din Romania. Alocatiile copiilor cu varsta peste 2 ani (3 ani in cazul copiilor cu dizabilitati) ar putea fi majorate de la 84 de lei la 150, de la 1 martie, dupa ce amendamentul PNL a fost votat cu 123 de voturi pentru si 119 voturi impotriva. De asemenea, si alocatia copiilor de pana in 2/3 ani va fi majorata de la 200 de lei, la 300 de lei. Parlamentul intrunit, joi, pentru votarea pe articole a proiectul de buget, a adoptat un amendament al PNL care prevede...» citeste mai departe aici

  • Retragerea de la Pilonul II de Pensii: ASF a publicat modelul de cerere-cadru
    • Printre alte masuri fiscal-bugetare prevazute de OUG 114/2018 se numara si posibilitate ca persoanele care au contribuit Pilonul II de pensii sa isi poata retrage banii si sa ii transfere in fondul de pensii public administrat de stat. Si cum de la teorie la practica nu este decat un pas, acum Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a facut acest pas, publicand un model de cerere prin care acest contribuabilii pot pune in practica aceasta cerere de retragerea de la Pilonul II de Pensii....» citeste mai departe aici

  • Bilant contabil 2018. ANAF a actualizat PDF-ul inteligent pentru raportarile anuale
    • Pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) a fost actualizat PDF-ul inteligent – S1014 – S1015 – Situatii financiare la 31 decembrie 2018 in conformitate cu Reglementarile contabile pentru persoanele juridice fara scop patrimonial, aprobate prin OMFP nr. 3103/2017, precum si cu OMFP nr. 10/03.01.2019. Entitati raportoare PJ fara scop patrimonial PJ fara scop patrimonial de utilitate publica Organizatii sindicale si patronale CAR unitati militare CAR salariati...» citeste mai departe aici

  • ONG - rectificativa la D101. Completarea corecta a Declaratiei
    • "Un ONG a facut rectificativa la D101 pentru anul 2017 in care a trecut doar cheltuieli/venituri neimpozabile, rezultand o pierdere de 30.000 lei. In anul 2018 a completat D101 la fel cu cheltuieli/venituri neimpozabile, rezultand o pierdere de 40.000 lei. S-a trecut pierderea rezultata in 2017 la randul 39 si matematic (-30.000-40.000=10.000) am ajuns la randul 40 cu -10.000 lei, iar in balanta pe contul 117 am 30.000 40.000=70.000 lei. Este corect?" Raspunsul specialistului Potrivit...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016