Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Modificari contributii sociale aferente veniturilor din salarii incepand cu 1 ianuarie 2016

04-Ian-2016
30593

Va aducem la cunostinta ca prin Legea nr. 227/08.09.2015 privind Codul fiscal, publicata in Monitorul Oficial nr.688/10.09.2015, au fost aduse modificari contributiilor sociale aferente veniturilor din salarii, pe care le redam prin cele ce urmeaza:

Cotele de contributii sociale obligatorii sunt:

1) pentru contributia de asigurari sociale:
- 26,3% pentru conditii normale de munca, din care:
10,5% - contributia individuala
15,8% - contributia datorata de angajator;
- 31 ,3% pentru conditii deosebite de munca, din care

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
CD Proceduri contabile pentru societati comerciale 2018


Structura unei proceduri contabile ceruta de lege este una complexa si de-aceea elaborarea ei presupune un efort serios chiar si pentru un contabil experimentat care in plus trebuie sa tina cont si de modificarile legislative ale OMFP nr 1 802 2014 cu modificarile si completarile ulterioare; Legii contabilitatii nr 82 1991 cu modificarile...

Oferta Speciala
expira in 1 ora 59 min 59 sec

10,5% - pentru contributia individuala
20,8% - pentru contributia datorata de angajator;
- 38,3% pentru conditii speciale de munca si pentru alte conditii de munca, din care
10,5% pentru contributia individuala
25,8% pentru contributia datorata de angajator.

2) pentru contributia de asigurari sociale de sanatate:
5,5% - contributia individuala;
5,2% - contributia datorata de angajator.

3) 0,85% pentru contributia pentru concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate;

4) pentru contributia la bugetul asigurarilor de somaj:
- 0,5% - contributia individuala;
- 0,5% - contributia datorata de angajator.

5) 0,15%-0,85% pentru contributia de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale, diferentiata in functie de clasa de risc, conform legii, datorata de angajator;

6) 0,25% pentru contributia la Fondul de garantare pentru plata creantelor salariale, datorata de angajator.

Baza de calcul a contributiei de asigurari sociale, contributiei de asigurari sociale de sanatate, contributiei de asigurari pentru somaj, contributiei pentru concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate, contributiei de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale si contributiei la Fondul de garantare pentru piata creantelor salariale datorate de angajatori sau persoane asimilate acestora, este reprezentata de suma castigurilor brute realizate de persoanele fizice care obtin venituri din salarii sau asimilate salariilor. (Art.140, 158, 188, 195, 202 din Codul fiscal)

Venituri din salarii si venituri asimilate salariilor care nu se cuprind in baza lunara de calcul al contributiilor sociale obligatorii:

- similar cu impozitul pe veniturile din salarii, se modifica prevederile referitoare la tichetele cadou, acordandu-se acelasi tratament fiscal ca si in cazul cadourilor, respectiv nu se includ in baza de calcul al contributiei de asigurari sociale, in cazul in care nu este depasita limita a 150 lei cu ocazia acelorasi evenimente (anumite sarbatori religioase, 8 martie, 1 iunie, etc.). De asemenea, se aplica acelasi regim fiscal pentru cadourile si tichetele cadou oferite tuturor salariatilor, in cazul in care acestea sunt acordate pentru evenimentele si in limita respectiva.

- nu se mai fac precizari referitoare la contravaloarea folosintei locuintei din incinta unitatii, precum si cu privire la compensarea chiriei pentru personalul din sectorul de aparare nationala, ordine publica si siguranta nationala.

- in cazul cheltuielilor de deplasare pentru transportul intre localitatea in care angajatii isi au resedinta si localitatea unde se afla locul de munca al acestora, nu se mai mentioneaza faptul ca aceste cheltuieli trebuie sa fie la nivelul unui abonament lunar.

- indemnizatiile si orice alte sume de aceeasi natura, primite pe perioada deplasarii, in alta localitate, in tara si in strainatate, in interesul desfasurarii activitatii de catre:

a) administratorii stabiliti potrivit actului constitutiv, contractului de administrare/mandat,
b) directorii care isi desfasoara activitatea in baza contractului de mandat potrivit legii,
c) membrii directoratului de la societatile administrate in sistem dualist si al consiliului de supraveghere, potrivit legii,
d) manageri, in baza contractului de management prevazut de lege,
in limita plafonului neimpozabil de 2,5 ori nivelul legal stabilit prin hotarare a Guvernului pentru indemnizatie/diuma in tarafin strainatate, precum si cele primite pentru acoperirea cheltuielilor de transport si cazare.

- indemnizatiile si orice alte sume de aceeasi natura, primite pe perioada deplasarii in Romania, in interesul desfasurarii activitatii, de catre administratori sau directori, care au raporturi juridice stabilite cu entitati din strainatate, in limita plafonului neimpozabil stabilit la nivelul legal pentru diurna acordata personalului roman trimis in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, prin hotarare a Guvernului, corespunzator tarii de rezidenta a entitatii nerezidente de care ar beneficia personalul din institutiile publice din Romania daca s-ar deplasa in tara respectiva, precum si cele primite pentru acoperirea cheltuielilor de transport si cazare.

- nu se mai mentioneaza despre indemnizatiile de instalare si mutare ale celor care isi stabilesc domiciliul in zone defavorizate.

- cheltuielile efectuate de angajator pentru pregatirea profesionala si perfectionarea angajatului si in cazul administratorilor/directorilor care desfasoara activitate pentru platitorul respectiv.

- la avantajele primite in legatura cu o activitate dependenta, care nu se includ in baza de calcul a contributiilor sociale obligatorii se aduc modificari:
a) utilizarea in scop personal a vehiculelor pentru care cheltuielile sunt deductibile in cota de 50%;
b) hrana acordata de angajatori angajatilor, in cazul in care potrivit legislatiei in materie este interzisa introducerea alimentelor in incinta unitatii, nu se include in baza de calcul;
c) primele aferente asigurarilor de risc profesional;

- veniturile acordate la momentul disponibilizarii, venitul lunar de completare sau platile compensatorii, suportate din bugetul asigurarilor de somaj, potrivit actelor normative care reglementeaza aceste domenii. (Art.142 din Codul fiscal)

Baza de calcul

- remuneratia primita de membrii consiliului de supraveghere de la societatile administrate in sistem dualist, se cuprinde in baza de calcul a contributiilor sociale obligatorii cu exceptia contributiei la Fondul de garantare pentru plata creantelor salariale;

Sunt adaugate la baza impozabila a contributiilor sociale obligatorii:

- indemnizatiile si orice alte sume de aceeasi natura, plm pe perioada deplasarii, in alta localitate, in tara si in strainatate, in interesul desfasurarii activitatii de catre:
a) administratorii stabiliti potrivit actului constitutiv, contractului de administrare/mandat, se cuprind in baza de calcula contributiilor sociale obligatorii cu exceptia contributiei de asigurari pentru somaj, contributiei de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale si contributiei la Fondul de garantare pentru plata creantelor salariale;
b) directorii care isi desfasoara activitatea in baza contractului de mandat potrivit legii, se cuprind in baza de (calcul a contributiilor sociale obligatorii cu exceptia contributiei la Fondul de garantare pentru plata creantelor salariale;
c) membrii directoratului de la societatile administrate in sistem dualist si al consiliului de supraveghere, potrivit legii, se cuprind in baza de calcul a contributiilor sociale obligatorii cu exceptia contributiei la Fondul de garantare pentru plata creantelor salariale,
d) manageri, in baza contractului de management prevazut de lege, se cuprind in baza de calcul a contributiilor sociale obligatorii cu exceptia contributiei la Fondul de garantare pentru plata creantelor salariale,
pentru partea care depaseste plafonul neimpozabil de 2,5 ori nivelul legal stabilit prin hotarare a Guvernului pentru indemnizatie/diurna in tara/in strainatate.

- indemnizatiile si orice alte sume de aceeasi natura, primite pe perioada deplasarii in Romania, in interesul desfasurarii activitatii, de catre administratori sau directori, care au raporturi juridice stabilite cu entitati nerezidente, pentru partea care depaseste plafonul neimpozabil stabilit la nivelul legal pentru diurna acordata personalului roman trimis in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, prin hotarare a Guvernului, corespunzator tarii de rezidenta a entitatii nerezidente de care ar beneficia personalul din institutiile publice din Romania daca s-ar deplasa in tara respectiva. Se cuprind in baza de calcul a contributiilor sociale obligatorii cu exceptia contributiei de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale si contributiei la Fondul de garantare pentru plata creantelor salariale.

- pentru contributia de asigurari sociale se precizeaza ca in cazul concediilor medicale si al indemnizatiilor de asigurari sociale de sanatate suportate de angajator sau din Fondul national unic de asigurari sociale de sanatate, baza de calcul al CAS este suma reprezentand 35% din castigul salarial mediu brut, corespunzator numarului zilelor lucratoare din concediul medical (inainte acest lucru era precizat numai in norme).

- se mentioneaza faptul ca sumele reprezentand remuneratie administratorilor societatilor, companiilor/societatilor nationale si regiilor autonome, pre cum si sumele primite de reprezentantii in adunarea generala a actionarilor si in consiliul de administratie, sumele primite de membrii comisiei de cenzori sau comitetului de audit, dupa caz, precum si sumele primite pentru participarea in consilii, comisii, comitete si altele asemenea, intra in baza lunara de calcul al contributiei individuale de asigurari sociale, indiferent daca persoanele respective sunt din cadrul aceleiasi societati ori din afara ei, indiferent daca sunt pensionari sau angajati cu contract individ ual de munca. (Art. 139 din Codul fiscal)

- drepturile de solda lunara acordate personalului militar sunt eliminate din baza de calcul al contributiei de asigurari sociale, contributiei pentru concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate si contributiei de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale;

- sunt eliminate din baza de calcul a contributiei de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale indemnizatiile si orice alte sume de aceeasi natura, primite de salariatii care au stabilite raporturi de munca cu angaiatori nerezidenti, pe perioada delegarii si detasarii, in Romania, in interesul serviciului, pentru partea care depaseste nivelul legal stabilit prin hotarare a Guvernului pentru tara de rezidenta a angajatorului nerezident, de care ar beneficia personalul din institutiile publice din Romania daca s-ar deplasa in tara respectiva, cu respectarea prevederilor instrumentelorjuridice internationale la care Romania este parte.

- la baza de calcul al CASS se adauga sume reprezentand solde, diferente de solde, stabilite in baza unor hotarari judecatoresti ramase definitive si executorii. (Art. 157 din Codul fiscal)

Exceptii specifice contributiilor de asigurari sociale:
Se excepteaza de la plata contributieide asigurari sociale:

a) prestatiile suportate din bugetul asigurarilor sociale de stat, potrivit legii;
b) veniturile din salarii si asimilate salariilor realizate de persoanele fizice asigurate in sisteme proprii de asigurari sociale, precum si de catre persoanele care au calitatea de pensionari ai acestor sisteme, care nu au obligatia asigurarii in sistemul public de pensii, potrivit legii.
c) veniturile acordate, potrivit legii, personalului militar in activitate, politistilor si functionarilor publici cu statut special care isi desfasoara activitatea in institutiile din sectorul de aparare, ordine publica si securitate nationala, pentru care se datoreaza contributie individuala la bugetul de stat potrivit Legii nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat.
d) ajutoarele/sumele acordate potrivit legii, in cazul decesului personalului din cadrul institutiilor publice de aparare, ordine publica si Securitate nationala, decedat ca urmare a participarii la actiuni militare, si indemnizatiile lunare de invaliditate acordate personalului ca urmare a participarii la actiuni militare. (Art. 141 din Codul fiscal)

Se excepteaza de la plata contributiei de asigurari pentru somaj (inainte erau prevazute la exceptii specifice de la plata contributiei de asigurari pentru somaj):
- prestatiile suportate din bugetul asigurarilor sociale de stat:

- veniturile obtinute de pensionari;

- veniturile realizate de persoanele care realizeaza venituri din salarii sau asimilate salariilor si nu se mai regasesc in raporturi juridice cu persoanele fizice si juridice care au calitatea de angajatori sau sunt asimilate acestora, dar incaseaza venituri ca urmare a faptului ca au avut incheiate raporturi juridice si respectivele venituri se acorda, potrivit legii, ulterior sau la data incetarii raporturilor juridice;
in aceasta categorie nu se includ sumele reprezentand salarii, diferente de salarii, venituri asimilate salariilor sau diferente de venituri asimilate salariilor, asupra carora exista obligatia platii contributiei de asigurare pentru somaj, stabilite in baza unor hotarari judecatoresti ramase definitive si irevocabile/hotarari judecatoresti definitive si executorii;

- compensatiile acordate, in conditiile legii ori ale contractelor colective sau individuale de munca, persoanelor carora le inceteaza raporturile de munca ori de serviciu sau care, potrivit legii, sunt trecute in rezerva ori in retragere;

- veniturile aferente perioadei in care raporturile de munca sau de serviciu ale persoanelor care au incheiat astfel de raporturi sunt suspendate, altele decat cele aferente perioadei de incapacitate temporara de munca cauzata de boli obisnuite ori de accidente in afara muncii si perioadei de incapacitate temporara de munca in cazul accidentului de munca sau al bolii profesionale, in care plata indemnizatiei se suporta de unitate, conform legii;

- drepturile de solda/salariu lunar acordate personalului militar, politistilor si functionarilor publici cu statut special din sistemul administratiei penitenciare, potrivit legii. (Art.189 din Codul fiscal).

Nu se cuprind in baza de calcul a contributiei pentru concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate urmatoarele venituri (inainte erau prevazute exceptii specifice de la plata contributiei pentru concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate):

- sumele primite de membrii comisiei de cenzori sau comitetului de audit, precum si sumele primite pentru participarea in consilii, comisii, comitete si altele asemenea;

- sumele primite de reprezentantii in organisme tripartite, potrivit legii;

- sumele din profitul net cuvenite administratorilor societatilor comerciale, precum si participarea la profitul unitatii pentru managerii cu contract de management;

- indemnizatiile lunare de neconcurenta prevazute in contractele individuale de munca, in conditiile legii;

- remuneratia primita de presedintele asociatiei de proprietari sau de alte persoane, in baza contractului de mandat, potrivit legii privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari;

- indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate suportate de la Fondul national unic de asigurari sociale de sanatate, potrivit legii;

- ajutoarele lunare si platile compensatorii care se acorda, conform legii, personalului militar, politistilor si functionarilor publici cu statut Special din sistemul administratiei penitenciare, la trecerea in rezerva sau direct in retragere, respectiv la incetarea raporturilor de serviciu, cu drept la pensie, din domeniul apararii nationale, ordinii publice si sigurantei nationale;

- ajutoarele lunare si platile compensatorii care se acorda, conform legii, personalului militar, politistilor si functionarilor publici cu statut special din sistemul administratiei penitenciare, la trecerea in rezerva sau direct in retragere, respectiv la ince tarea raporturilor de serviciu, fara drept la pensie, din domeniul apararii nationale, ordinii publice si sigurantei nationale;

- veniturile reprezentand plati compensatorii suportate de angajator potrivit contractului colectiv sau individual de munca.

Se excepteaza de la plata contributiei pentru concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate veniturile acordate, potrivit legii, personalului militar in activitate, politistilor si functionarilor publici cu statut special care isi desfasoara activitatea in institutiile din sectorul de aparare, ordine publica si securitate nationala. (Art.197 din Codul fiscal)

Nu se cuprind in baza de calcul al contributiei de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale urmatoarele venituri (inainte erau prevazute la exceptii specifice de la plata contributiei pentru accidente de munca si boli profesionale):

- indemnizatiile din activitati desfasurate ca urmare a unei functii alese in cadrul persoanelor juridice fara scop patrimonial;

- remuneratia administratorilor societatilor comerciale, companiilor/societatilor nationale si regiilor autonome, desemnati/numiti in conditiile legii, precum si sumele primite de reprezentantii in adunarea generala a actionarilor si in consiliul de administratie;

- sumele primite de membrii comisiei de cenzori sau comitetului de audit, precum si sumele primite pentru participarea in consilii, comisii, comitete si altele asemenea;

- sumele primite de reprezentantii in organisme tripartite, potrivit legii;

- sumele din profitul net cuvenite administratorilor societatilor comerciale, precum si participarea la profitul unitatii pentru managerii cu contract de management;

- indemnizatiile lunare de neconcurenta prevazute in contractele individuale de munca, in conditiile legii;

- remuneratia primita de presedintele asociatiei de proprietari sau de alte persoane, in baza contractului de mandat, potrivit legii privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari;

- ajutoarele lunare si platile compensatorii care se acorda, conform legii, personalului militar, politistilor si functionarilor publici cu statut Special din sistemul administratiei penitenciare, la trecerea in rezerva sau direct in retragere, respectiv la incetarea raporturilor de serviciu, cu drept la pensie, din domeniul apararii nationale, ordinii publice si sigurantei nationale;

- ajutoarele lunare si platile compensatorii care se acorda, conform legii, personalului militar, politistilor si functionarilor publici cu statut special din sistemul administratiei penitenciare, la trecerea in rezerva sau direct in retragere, respectiv la incetarea raporturilor de serviciu, fara drept la pensie, din domeniulapararii nationale, ordinii publice si sigurantei nationale;

- veniturile reprezentand plati compensatorii suportate de angajator potrivit contractului colectiv sau individual de munca.

Sunt exceptate de la plata contributiei de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale:
a) veniturile realizate de personalul Ministerului Apararii Nationale, Ministerului Afacerilor Interne, Serviciului Roman de Informatii, Serviciului de Informatii Externe, Serviciului de Protectie si Paza, Serviciului de Telecomunicatii Speciale, precum si cel al Ministerului Justitiei - Administratia Nationala a Penitenciarelor;
b) prestatiile suportate din bugetul asigurarilor sociale de stat;
c) indemnizatiile pentru incapacitate temporara de munca ca urmare a unui accident de munca sau a unei boli profesionale, suportate de angajator, potrivit legii. (Art. 205 din Codul fiscal)

Baza lunara de calcul a contributiei la Fondul de garantare pentru plata creantelor salariale o reprezinta suma castigurilor brute realizate de angajatii care au la baza un contract individual de munca, din salarii sau venituri asimilate salariilor, care include:
a) veniturile din salarii, in bani si/sau in natura, obtinute in baza unui contract individual de munca;
b) sume reprezentand salarii, stabilite in baza unor hotarari judecatoresti ramase definitive si irevocabile/hotarari judecatoresti definitive si executorii;
c) indemnizatiile si orice alte sume de aceeasi natura, altele decat cele acordate pentru acoperirea cheltuielilor de transport si cazare, primite de salariati, potrivit legii, pe perioada delegarii/detasarii, dupa caz, in alta localitate, in tara si in strainatate, in interesul serviciului, pentru partea care depaseste plafonul neimpozabil stabilit astfel:
1. In tara: 2,5 ori nivelul legal stabilit pentru indemnizatie, prin hotarare a Guvernului, pentru personalul autoritatilor si institutiilor publice;
2. In strainatate: 2,5 ori nivelul legal stabilit pentru diurna, prin hotarare a Guvernului, pentru personalul roman trimis in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar;
d) indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate suportate de angajator, potrivit legii;
e) indemnizatiile pentru incapacitate temporara de munca ca urmare a unui accident de munca sau a unei boli profesionale, suportate de angajator, potrivit legii.

Contributia la Fondul de garantare pentru plata creantelor salariale nu se datoreaza pentru:
- veniturile care nu au la baza un contract individual de munca;
- prestatiile suportate din bugetul asigurarilor sociale de stat sau Fondul national unic pentru asigurari de sanatate, inclusiv cele acordate pentru accidente de munca si boli profesionale;
- compensatiile acordate, in conditiile legii ori ale contractelor colective sau individuale de munca, persoanelor concediate pentru motive care nu tin de persoana lor. (Art.213 din Codul fiscal)


Sursa: AJFP Arges

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Modificari contributii sociale aferente veniturilor din salarii incepand cu 1 ianuarie 2016":
Rating:

Nota: 3.19 din 21 voturi
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Atentie contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018

Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Factura declarata de doua ori. Corectarea erorii in formularele D300 si D394
    • O companie se confrunta cu urmatoarea situatie, la care specialistii nostri vor oferi solutia in cele ce urmeaza: In decontul de TVA a fost raportata si inregistrata o factura furnizor de doua ori. Care este procedura de corectie a D300 si D394? Raspunsul specialistului La Randul 32 in decontul de tva orice alte sume rezultate din regularizarile prevazute de legislatia in vigoare datorate unor evenimente, cu exceptia celor prevazute la art. 287 si art. 3151 din Codul fiscal, care determina...» citeste mai departe aici

  • APIA: Controale in cazul a 73.203 dosare, pentru acordarea cererilor unice de plata din 2018
    • Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) anunta desfasurarea controlului pe teren al cererilor unice de plata depuse in campania 2018, in esantionul de control la nivel national fiind cuprinse 73.203 de dosare selectate pentru verificare. In total, vor fi controlate 885.250 parcele, pentru o suprafata de peste 2,075 milioane hectare, se arata intr-un comunicat al APIA. Scopul acestor controale pe teren este de a verifica, pe un esantion de cereri, conditiile de acordare a...» citeste mai departe aici

  • VIDEO! GDPR: Evidenta activitatilor de prelucrare a datelor
    • Cum modifica GDPR relatia client-contabil? Evidenta activitatilor sale de prelucrare, art.30, alin.2 din Regulament este unul dintre subiectele despre care s-a tot discutat. Pentru a fi obligatorie tinerea evidentatii activitatilor de prelucrare a datelor, trebuie sa fie indeplinita cel putin una dintre urmatoarele aspecte: – sa fie vorba de o activitate periodica; – sa fie vorba de o activitate care vizeaza chiar si date cu caracter sensibil sau special; – sa se realizeze pe...» citeste mai departe aici

  • CNAIR: Situatia podurilor din Romania este sub control
    • Potrivit unui comunicat remis, joi, de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii din Romania, podurile din Romania nu risca sa se prabuseasca. “Din cele 4250 de poduri aflate pe reteaua de Drumuri Nationale din Romania, doar 37 se afla in clasa tehnica 5, iar majoritatea lor sunt situate pe drumuri secundare, preluate in trecut de la autoritatile locale. De asemenea 680 de poduri sunt in clasa tehnica 4. Niciunul dintre aceste poduri nu prezinta risc iminent de colapsare,...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Atentie, Contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016