Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Proiect de ordonanta de urgenta privind stabilirea destinatiei unor bunuri imobile confiscate

17-Apr-2015
970

Regasiti mai jos continutul unui nou proiect de ordonanta de urgenta privind stabilirea destinatiei unor bunuri imobile confiscate, publicat recent de Ministerul de Finante Publice pe site-ul propriu.

Avand in vedere trecerea in proprietatea privata a statului, prin confiscare, a unor bunuri imobile,

Luand in considerare necesarul de spatii pentru autoritatile administratiei publice centrale
si alte institutii publice de interes national, dupa caz, sau regiilor autonome de interes national, in conditiile in care unele locatii actuale sunt improprii desfasurarii activitatii in conditii optime sau unele imobile au fost retrocedate in conditiile legii, aspecte care afecteaza buna desfasurare a activitatii entitatilor respective si indeplinirea atributiilor legale ale acestora si, totodata, genereaza cheltuieli suplimentare de functionare, care greveaza bugetul de stat,
Avand in vedere nivelul redus al cheltuielilor bugetare pentru finantarea investitiilor destinate asigurarii spatiilor de functionare ale autoritatilor administratiei publice centrale si alte institutii publice de interes national, tinand seama de :
- cresterea exponentiala a volumului bunurilor confiscate care fac obiectul valorificarii de catre aparatul propriu al organelor de valorificare din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;
- mentinerea unor costuri ridicate cu conservarea bunurilor confiscate pana la momentul valorificarii acestora;
- principiul economicitatii, eficientei si eficacitatii utilizarii resurselor alocate activitatii de valorificare a bunurilor intrate, in conditiile legii, in proprietatea privata a statului;


- necesitatea reducerii costurilor administrative si birocratice;

Avand in vedere ca, in cazul neadoptarii masurilor propuse in regim de urgenta, nu se poate asigura indeplinirea de catre Guvern a func?iei de administrare a proprieta?ii publice ?i private a statului cu respectarea principiul economicitatii, eficientei si eficacitatii in utilizarea fondurilor publice si in administrarea patrimoniului, Retinandu-se faptul ca cele de mai sus constituie elemente ce vizeaza interesul public si constituie situatii de urgenta si extraordinare,

in temeiul art. 115 alin. (4) din Constitu?ia Romaniei, republicata,

Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonan?a de urgen?a.

Art. 1. (1) Bunurile imobile intrate, prin confiscare, in proprietatea privata a statului, pot fi transmise in domeniul public al statului si in administrarea autoritatilor administratiei publice centrale, altor institutii publice de interes national, dupa caz, sau regiilor autonome de interes national, denumite in continuare entitati beneficiare, prin hotarare a Guvernului, initiata de Ministerul Finantelor Publice, in conditiile legii.

(2) Bunurile prevazute la alin. (1) se dau in administrare entitatilor beneficiare, la solicitarea acestora, la valoarea stabilita conform art. 6 alin.(3) din Ordonanta Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului si conditiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, republicata.

Art. 2

(1) Bunurile imobile ce fac obiectul prezentei ordonante de urgenta se preiau pe baza de proces-verbal de predare-preluare incheiat intre organul de valorificare si entitatea beneficiara. in toate cazurile, termenul de predare-preluare este de maxim 90 de zile de la data intrarii in vigoare a hotararii Guvernului prevazuta la art. 1 alin (1).

(2) In situatia in care procesul-verbal de predare-preluare nu este incheiat in termenul stabilit in hotararea Guvernului prevazuta la art.1 alin (1), bunurile revin de drept in proprietatea privata a statului si pot fi valorificate conform prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 14/2007, republicata.

Art. 3.

(1) Bunurile imobile confiscate aflate in procedura de valorificare prin licitatie publica la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta sunt supuse prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 14/2007, republicata, pana la finalizarea procedurii de licitatie publica.

(2) Daca procedura de valorificare prin licitatie publica nu s-a finalizat cu adjudecarea bunului imobil, acesta intra sub incidenta prevederilor prezentei ordonante de urgenta.

PRIM-MINISTRU
VICTOR-VIOREL PONTA

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Proiect de ordonanta de urgenta privind stabilirea destinatiei unor bunuri imobile confiscate":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Procedura de stabilire din oficiu a CAS si a CASS datorate de persoanele fizice (proiect de OPANAF)
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a pus in dezbatere publica, marti – 20 august, un proiect de ordin al presedintelui ANAF pentru aprobarea "Procedurii privind stabilirea din oficiu a contributiei de asigurari sociale si a contributiei de asigurari sociale de sanatate datorate de persoanele fizice, precum si a modelului si continutului unor formulare”. In prezent, potrivit art.155 alin.(1) din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal, contribuabilii la sistemul de...» citeste mai departe aici

  • Precizari ANAF: Calcularea cifrei de afaceri pentru aplicarea facilitatilor fiscale in domeniul constructiilor. Reglementari
    • Daca inca mai aveti intrebari privind reglementarile in privinta calcularii cifrei de afaceri pentru aplicarea facilitatilor fiscale in domeniul constructiilor, cel mai probabil va va fi de folos cea mai recenta informare transmisa de Directia Generala Regionala a Finantelor Publice (DGRFP) Brasov. Asadar, pentru a veni in ajutorul contribuabililor inca nedumeriti in privinta reglementarilor privind calculul cifrei de afaceri pentru aplicarea facilitatilor fiscale in domeniul constructiilor,...» citeste mai departe aici

  • ANAF raspunde: Ce declaratii se depun in cazul in care se defecteaza casa de marcat?
    • In cadrul celei mai recente sesiuni de asistenta online oferita de specialistii Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, unul dintre contribuabili a adresat o intrebare care, probabil, ii va interesa pe foarte multi agenti economici la un moment dat: Ce declaratii se depun in cazul in care casa de marcat se strica? Asadar, intrebarea completa adresata de contribuabil suna in felul urmator: “In situatia in care intr-o luna nu exista date de la casa de marcat (memoria...» citeste mai departe aici

  • Precizari DGRFP: Modificarile aduse "Decontului de TVA". NOUL Formular 300
    • Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Ploiesti a remis, joi- 22 august, un comunicat de presa in care vine in ajutorul contribuabililor cu precizari privind modificarile aduse Formularului 300 - "Decont de taxa pe valoarea adaugata" . Asadar, iata care sunt principalele modificari amintite de sursa citata: Prin noul Formular 300 adoptat prin OPANAF 2227/2019 s-a introdus posibilitatea depunerii D300 de catre succesori. Acest lucru este posibil in conditiile in care codul de...» citeste mai departe aici

  • Ministrul Energiei: Numai Parlamentul mai poate modifica OUG 114
    • Prezent la conferinta Focus Energetic, ministrul Energiei - Anton Anton a declarat, joi – 22 august, ca modificarea Ordonantei de Urgenta nr. 114/2018 sta acum in mainile Parlamentului. Acesta a precizat ca la nivelul Guvernului nu exista niciun fel de intentie de a face acest lucru. "(OUG, n.r.) 114 este in Parlament, in comisie, si toate amendamentele pe care si noi, si altii am fi dorit sa le aducem la 114, respectiv OUG 19, sunt acolo. Deci este in puterea Parlamentului sa o modifice",...» citeste mai departe aici

  • Scutire impozit pe profit reinvestit. Monografie contabila
    • In studiul de caz propus astazi, specialistul nostru va raspunde intrebarilor formulate in urmatoarea situatie: O companie a achizitionat 2 autobetoniere noi cu cod clasificatie 2.1.20.3.1. Compania a ales amortizarea liniara cu durata de amortizare 6 ani, in nomenclator este intre 4 - 8 ani. Este toata valoarea amortizarii lunare fiscale egala cu cea contabila? Este corect sa se faca diminuarea impozitului pe profit cu 16/100? Care sunt inregistrarile contabile? Raspunsul...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016