Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Retailul online a crescut de 2,5 ori, in 7 luni

13-Aug-2013
935
Retailul online din Romania si-a majorat vanzarile, in primele sapte luni ale anului, cu 141 la suta, se arata intr-un raport al celor de la PayU. Totodata, si valoarea valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost 45 de euro, in scadere cu 30,76 la suta, comparativ cu aceeasi perioada din 2012.

Astfel, in intervalul ianuarie-iulie 2013, cresterea de 141 la suta a vanzarilor online s-a datorat, in principal, segmentului Fashion, care continua sa fie domeniul-vedeta, cu o evolutie de 450 la suta, fata de anul trecut. De asemenea, printre segmentele cu rezultate pozitive se afla cel de IT&C (+83 la suta) si al cadourilor (+70 la suta). 

Cu toate ca vanzarile au crescut mai mult decat semnificativ, valoarea cosului s-a diminuat. In aceste conditii, valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost, in primele sapte luni din anul curent, de 45 de euro, in comparatie cu valoarea de 65 de euro din urma cu un an (-30,76 la suta). Raportul a fost efectuat pe baza analizei valorii totale a produselor comandate din magazinele din retail ce colaboreaza cu PayU. In categoria retail sunt incluse magazinele care comercializeaza carti, produse electronice si electrocasnice, IT&C, flori, jucarii, cadouri, confectii, dar si alte produse. 

In Romania, compania este lider pe piata de plati online, cu peste 2,8 milioane de tranzactii procesate in 2012, in valoare de 176,4 milioane de euro si o cota de 80 la suta din volumul total al Romcard.PayU este furnizor de solutii eCommerce integrate, detinut de Naspers Ltd, un grup multinational, cu operatiuni in 131 de tari in domenii ca media, Internet sau eCommerce. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Retailul online a crescut de 2,5 ori, in 7 luni":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016