
Atentie contabili!
Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021
Retailul traditional nu dispare, se schimba. Pandemia de coronavirus a modificat comportamentul de cumparare al oamenilor, insa acest lucru nu a afectat toata industria cu amanuntul, unele magazine fizice inregistrand cresteri la nivelul vanzarilor.
Selectarea unei structuri de business corecte, elaborarea unui plan de lucru detaliat, alegerea mobilierului si dispozitivelor potrivite si identificarea celor mai bune instrumente de promovare sunt doar cateva dintre aspectele de care este bine sa tii cont daca decizi sa incepi o afacere in retail.
In primul rand, in momentul in care decizi sa deschizi o afacere in retail, este important sa faci o analiza de piata si sa identifici potentialii competitori. Zona in care vei deschide magazinul si profilul consumatorului sunt factori esentiali in obtinerea succesului. Industria s-a schimbat, a avansat, iar acum ofertele de cumparaturi sunt numeroase, astfel ca loialitatea fata de brand scade. Clientii pot migra rapid catre un alt magazin ori pot alege varianta online. De aceea, modul in care este amenajat magazinul si comportamentul angajatilor trebuie sa reprezinte o prioritate pentru orice antreprenor.
Cand stabilesti planul de lucru si bugetul pentru o astfel de afacere, ia in calcul costurile de amenajare: un magazin fizic trebuie sa atraga clientii. Vitrine care sa le faca cu ochiul, rafturi frumos amenajate si echipamente potrivite pentru a-i oferi clientului cea mai buna experienta de cumparare. Verifica ofertele pentru case de marcat si analizeaza cu atentie POS pret ca sa alegi cele mai bune dispozitive si sa fii pregatit sa oferi bon fiscal tuturor clientilor. Achizitioneaza frigidere, feliatoare de mezeluri si vitrine refrigerate - pentru magazinele alimentare, manechine, stendere si umerase - pentru magazinele de imbracaminte. In plus, nu trebuie sa iti lipseasca imprimantele de eticheta, astfel incat sa te asiguri ca preturile produselor sunt la vedere. Totodata, poti amenaja un spatiu de joaca pentru copii, astfel incat cei mici sa se simta bine cand trec pragul magazinului tau, iar parintii sa poata face cumparaturi in voie.
Asadar, analizeaza cu atentie preturile echipamentelor si obiectelor de mobilier de care ai nevoie si alege ofertele care se potrivesc cel mai bine ambitiilor tale de business.
Nu mai este o surpriza pentru nimeni faptul ca preferintele clientilor se schimba in permanenta. Astfel ca, in industria de retail, inovatia si capacitatea de adaptare in fata schimbarilor sunt esentiale. Experienta clientilor in magazin este principala sursa de promovare a unei afaceri. Daca ei sunt multumiti vor spune si prietenilor, colegilor ori vecinilor despre magazinul tau. Marketingul „din gura in gura“ este in continuare cea mai buna metoda de promovare, insa, nu este suficienta.
Avand in vedere toate schimbarile de pe piata, retailerii trebuie sa tina legatura cu clientii si sa atraga noi cumparatori prin cat mai multe canale. De la SMS si e-mail pana la social media. Newslettere, oferte, filmulete, poze - toate pot fi instrumente prin care sa atragi clientii catre magazinul tau. De asemenea, poti lua in calcul si comunicarea stradala. Este, asadar, important sa iti construiesti o infrastructura de marketing solida si sa fii in permanenta in contact cu clientii. Insa, nu trebuie sa pierzi din vedere ca prea mult strica. Stabileste o strategie de comunicare inteligenta si nu agasa clientii cu prea multa publicitate.
Industria de retail este intr-o continua schimbare, iar gusturile clientilor se modifica, de aceea este important sa poti tine pasul cu tendintele pietei. Investeste in partea vizuala si stabileste o strategie de marketing eficienta pentru a atrage cumparatori, dar si pentru a-i fideliza.
Sursa foto: Dusan Petkovic/ Shutterstock
Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021
Intrebare: Suntem o casa de expeditie, intermediem transporturi si avem un transport pe ruta Norvegia-Romania. 1. Factura de transport vine in regim normal, conform Ordinului 2148/2020 (cu TVA 19%) si separat, ni se emite o alta factura, cu...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: Microintreprindere cu cod special TVA are activitate taxi UBER. Pentru comision, partenerul extern UBER emite factura in lei. Inregistrarea in contabilitate se face ca o prestare de serviciu intracomunitara, adica se inregistreaza...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<