Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Modalitati de depunere declaratii prin Spatiul privat virtual si alte servicii. Facilitati pentru contribuabili

04-Apr-2017
3305

Prin intermediul serviciului "SPATIUL PRIVAT VIRTUAL", se poate comunica on-line cu administratia fiscala, 24 de ore din 24, fara sa mai fie nevoie sa se deplaseze la ghiseele acesteia.

Serviciile oferite prin intermediul Spatiului privat virtual sunt:

1.- depunerea declaratiilor fiscale (formular 200, 220, 230), fara a fi necesara printarea formularelor, deplasarea la sediul organului fiscal sau la oficiul postal, achizitionarea timbrelor sau a unei semnaturi digitale calificate;
2.- solicitarea si eliberarea adeverintelor de venit electronice care constituie documente originale in forma electronica;
3. - solicitarea si eliberarea certificatelor de atestare fiscala electronice care constituie documente originale in forma electronica;
4.- vizualizarea sumelor datorate in baza declaratiilor si incasarilor inregistrate, respectiv a deciziilor de impunere emise de A.N.A.F. Tot aici pot fi gasite conturile de trezorerie unde se pot plati aceste sume si se poate tipari Nota de plata catre trezorerie;
5.- confirmarea incasarii sumelor platite dupa inregistrarea in S.P.V, indiferent de modalitatea in care s-a facut plata (ordin de plata, numerar la ghiseul Trezoreriei, mandat postal la oficiile Postei Romane, virament in contul tranzitoriu al M.F.P.), precum si a compensarilor/ restituirilor facute de A.N.A.F.;
6.- primirea deciziilor de impunere emise de A.N.A.F. dupa data inregistrarii in S.P.V., fara a mai fi necesara deplasarea la ghiseu sau la oficiul postal;


7.- verificarea sumelor aferente contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajator.

Reamintim ca inregistrarea in Spatiul Privat Virtual se poate face accesand www.anaf.mfinante.gov.ro sectiunea Servicii Online - Serviciul inregistrare/inrolare persoane fizice.

Aprobarea contului de utilizator se realizeaza:

 - online, prin completarea unui numar de inregistrare a unei decizii emise de A.N.A.F. (nu implica deplasare);
- la ghiseu, ceea ce implica deplasarea la orice unitate fiscala (cu actul de identitate si cu numarul de inregistrare primit) pentru validarea inregistrarii in cel mult 10 zile.

 
Pentru orice detalii sau lamuriri suplimentare in ce priveste utilizarea serviciului Spatiul Privat Virtual se poate apela numarul de telefon : 031.40.39.160 sau completa formularul de asistenta online la adresa: https://www.anaf.ro/arondare

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici



MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Cine verifica asociatiile de proprietari si reglementari cheie

    • Asociatia de proprietari este forma juridica de organizare si de reprezentare a intereselor comune ale proprietarilor unui bloc sau ai unui ansamblu de locuinte. Aceasta are un rol important in administrarea si intretinerea cladirii, in repararea si modernizarea ei, dar si in asigurarea respectarii drepturilor si obligatiilor fiecarui proprietar. Asociatia de proprietari are personalitate juridica, dar nu urmareste profit, ci bunul mers al comunitatii din imobil. In acest articol vom analiza...» citeste mai departe aici

  • Impozitare venituri din strainatate. TOT ce trebuie sa stii

    • Din ce in ce mai multi romani obtin venituri din activitati desfasurate in afara tarii, fie ca este vorba de freelancing, investitii, chirii, pensii, fie ca sunt dividende. Atragem insa atentia ca odata cu veniturile din strainatate apar si obligatiile fiscale in Romania. Conform Codului Fiscal, persoanele rezidente in Romania au obligatia de a declara veniturile din strainatate si, in anumite conditii, de a plati impozit si contributii sociale pentru acestea. Iar in acest articol vom...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 101 in 2025. Model de completare util pentru firme

    • Declaratia 101 (D101) este documentul fiscal esential prin care contribuabilii platitori de impozit pe profit isi declara obligatiile fiscale anuale. Formularul D101 are, conform Ordinului 206/2025, instructiuni clare privind completarea si termenul de depunere, extins pana la 25 iunie 2025. In acest articol vom vedea un exemplu pentru completarea D101, explicand pas cu pas modul de calcul al rezultatului fiscal, evidentierea amortizarii si completarea corecta a principalelor randuri din...» citeste mai departe aici

  • SECRETUL unei contabilitati impecabile

    • Inchipuiti-va ca una dintre firmele careia ii tineti contabilitatea este supusa unui audit sau unui control de la Fisc, situatie in care, evident, trebuie sa poata furniza pe loc tot felul de documente care i se solicita – de la statutul firmei si lista actionarilor pana la rapoarte financiare, facturi, declaratii fiscale, documente de plata, contracte etc. Nicio problema! Dvs., contabilul firmei, aveti toate aceste documente intr-un fisier personalizat, excelent organizat si...» citeste mai departe aici

  • Impozitul pe constructii se declara in D100. Ai bifat si D700?

    • Incepand cu 2025, taxa cunoscuta anterior ca „taxa pe stalp” revine sub forma impozitului pe constructii, aplicabil anumitor bunuri aflate in patrimoniul firmelor. Daca ai in evidenta constructii pentru care nu se datoreaza impozit pe cladiri, esti vizat de aceasta obligatie fiscala. Afla ce bunuri intra in sfera, cum se declara impozitul in D100, ce cod fiscal trebuie bifat in D700 si, mai ales, cum poti beneficia de o bonificatie de 10% daca esti atent la termene!» citeste mai departe aici

  • [INFOGRAFIC] Ce obligatii fiscal-contabile au partidele politice si reglementari cheie

    • Partidele politice, ca entitati juridice cu statut special, au obligatii fiscal-contabile specifice, reglementate printr-un cadru legal distinct. Desi nu desfasoara activitati economice in sensul clasic, acestea administreaza fonduri publice si private, motiv pentru care transparenta financiara si respectarea normelor contabile sunt esentiale. In acest articol vom analiza principalele obligatii financiare ale partidelor politice, precum si reglementarile-cheie care le guverneaza activitatea...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016