
Raportul Special
realizat de specialisti
Regasiti mai jos Ordinul nr. 4024/2014 pentru modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1.950/2012 privind aprobarea modelului si continutului formularelor utilizate pentru declararea impozitelor si taxelor cu regim de stabilire prin autoimpunere sau retinere la sursa.
Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2026
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
Booking & Airbnb Solutii fiscal-contabile pentru companii
Raport GRATUIT
Radierea unei PFA. Noile Studii de Caz cu modificarile din lege
Descarca raportul gratuit
Explicatii clare pentru munca ta zilnica.

Articole similare
Clarificari ONRC cu privire la depunerea Declaratiei privind beneficiarul real. Instructiuni de completareE-Factura: Din 1 iulie devine obligatorie utilizarea sistemului in relatiile B2B si B2GIn atentia utilizatorilor de aparate de marcat electronice fiscale. Obligatii pe care le aveti de la 1 martie!Vanzare in regim de consignatie. AutofacturaORDINul 1087 din 2012 modifica depunerea declaratiilor onlineUltimele articole
Oferta de toamna pentru contabili: lucrari care iti fac munca mai simpla, cu REDUCERI de pana la 70%Procedura corectarii situatiilor financiare/raportarilor contabile anualeANAF pune in dezbatere procedura de anulare a obligatiilor fiscale din Legea 177/2026. Cine beneficiaza si cum se restituie banii deja platitiPlanul de conturi si ghidul de monografii contabile: repere esentiale pentru o contabilitate corectaNoi obligatii de raportare pentru operatorii din piata benzinei si motorinei: ce trebuie sa transmita firmele la ANAFArticole similare
SAF-T: Cele mai multe firme inca NU au depus fisierul, desi obligatia a intrat in vigoare din 1 ianuarie 2022 pentru anumiti contribuabiliCe declaratii se depun pana la 25 mai 2014?Firme care incaseaza vouchere de vacanta. Este obligatorie utilizarea sistemului E-Factura?A fost lansat Ghidul pentru negocierea contractelor colective de muncaCe declaratii se depun in aprilie 2018 si care sunt termenele de depunereUltimele articole
ANAF pune in dezbatere procedura de anulare a obligatiilor fiscale din Legea 177/2026. Cine beneficiaza si cum se restituie banii deja platitiPlanul de conturi si ghidul de monografii contabile: repere esentiale pentru o contabilitate corectaFactura gresita trimisa in RO e-Factura: cum se face corectareaPFA, II sau IF in 2026: ce sa faci pentru maximizarea profitului si minimizarea impozituluiDezvoltatori imobiliari: cum gestionezi corect fiscalitatea si contabilitatea, de la achizitia terenului pana la vanzarea constructieiArticole similare
Arenda terenuri agricole. Depunerea declaratiei 101Noile produse accizabile in 2014. In ce declaratii se includ?Last minutes...Declaratia 100 in 2023. Nomenclatorul obligatiilor de plata la bugetul de stat a fost completat cu doua noi pozitiiModificari pentru formularul 100 si formularul 120. Sunteti la curent cu noile prevederi?Ultimele articole
ANAF modifica formularul 100 pentru a introduce o noua taxa. Ce contribuabili sunt vizatiProiect: D100 si D710 modificate de ANAF, in contextul aplicarii impozitului pe constructiiD100. Cum a fost modificata D100 de ANAF in urma noutatilor din domeniul impozitelor (Ordinul 193/2025)Proiect: ANAF introduce 6 pozitii noi in Nomenclatorul obligatiilor de plata la bugetul de statOrdinul 172/2024. Ce modificari au fost aduse formularelor 100 si 710Articole similare
ANAF propune modificarea formularului 107. Cum arata declaratia si care sunt instructiunile de completareContribuabilii pot depune formularul 177 pentru redirectionarea impozitului pe profit sau pe veniturile micro pana pe 27 decembrie 2022Codul Fiscal 2011 - Titlul I (partea I)Scutirea profitului reinvestit si din finantari nerambusabile. Cum va proceda un PFA?Achizitii de electronice si electrocasnice. Tratament fiscalUltimele articole
Pot fi incadrate serviciile gratuite ca sponsorizare? Ce prevede legeaPlanul de conturi si ghidul de monografii contabile: repere esentiale pentru o contabilitate corectaImpozit pe profit: 5 situatii cu impact semnificativ asupra rezultatului fiscal si al impozitului datoratCum poti intra in vizorul ANAF din cauza achizitiilor efectuate pe firmaD177 respins pentru ca beneficiarul a fost radiat din Registru? Afla daca se poate relua cererea!Articole similare
OUG 20/2023: Noi reguli privind esalonarea la plata a obligatiilor fiscale in forma clasicaScutiri la plata unor obligatii fiscale. Ce categorii beneficiaza de aceasta facilitate?Noile modificari din Codul de procedura fiscalaNoutati legislatie fiscala 02-06 noiembrie 2009 - Monitorul OficialNoutati de la ANAF: Sunt vizati contribuabilii mari si mijlocii!Ultimele articole
ANAF pune in dezbatere procedura de anulare a obligatiilor fiscale din Legea 177/2026. Cine beneficiaza si cum se restituie banii deja platitiAi pierdut esalonarea la plata? In ce conditii poti solicita mentinerea eiCum se trimite in SPV notificarea cesiunii de parti sociale catre ANAF, ca urmare a prevederilor Legii nr. 239/2025?ANAF modifica procedura de redirectionare a impozitului pe profit: ce se schimba concret pentru firmeReevaluarea imobilizarilor corporale: procedura contabila care poate schimba semnificativ valoarea activelor firmeiSfaturi de la experti
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii Monitorul oficialCodul civilCodul penal Legislatie TVA