Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

ANAF a publicat noul ordin privind structura si organizarea institutiei

03-Dec-2013
3498
A fost publicat OANAF nr. 3507/2013 privind structura organizatorica a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.

Redam mai jos continutul noului act normativ:


MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA

O R D I N NR. 3507

Presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;


in temeiul dispozitiilor art.9 alin.(7) si art.11 alin.(3) din Hotararea Guvernului Romaniei nr.520/2013 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;
in conformitate cu prevederile Legii nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata (r2), cu modificarile si completarile ulterioare;

Avand in vedere:

- structura organizatorica a aparatului propriu al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, prevazuta in anexa nr.1 din Hotararea Guvernului Romaniei nr.520/2013 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;

- prevederile Ordinului nr.1115/2013 al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, privind aprobarea structurii organizatorice pe directii, servicii, birouri, compartimente a directiilor (generale)/structurilor din cadrul aparatului propriu al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;

- Nota nr.942394/2013 a Directiei generale de organizare si resurse umane, aprobata de conducerea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, referitoare la redistribuirea a 300 posturi de la nivelul aparatului propriu al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala la Directia generala regionala a finantelor publice Bucuresti;

- Nota de fundamentare nr.1123518/2013 aprobata de conducerea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, privind suplimentarea numarului de personal al Directiei generale de investitii, achizitii publice si servicii interne;

- Adresa nr.853260/2013 a Directiei generale de integritate;

- Avizul nr.43237/2013 al Agentiei Nationale a Functionarilor Publici;

- Referatul de aprobare nr.942712/2013 al Directiei generale de organizare si resurse umane;

Emite urmatorul,
O R D I N

Art.1 (1) Structura pe directii, servicii, birouri, compartimente a directiilor (generale)/structurilor din cadrul aparatului propriu al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala aprobata prin anexa nr.1 la Ordinul nr.1115/2013 al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se inlocuieste cu anexa nr.1 la prezentul ordin.

(2) Numarul de posturi repartizat pe directii (generale) structuri si functii aprobat prin anexa nr.2 la Ordinul nr.1115/2013 al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se inlocuieste cu anexa nr.2 la prezentul ordin.

(3) Statul de functii al aparatului propriu al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala aprobat prin anexa nr.3 la Ordinul nr.1115/2013 al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se inlocuieste cu anexa nr.3 la prezentul ordin.

Art.2 Anexele nr.1 - 3 fac parte integranta din prezentul ordin.

Art.3 Directia generala de organizare si resurse umane impreuna cu Directia
generala antifrauda fiscala, Directia generala de investitii, achizitii publice si servicii
interne, Directia generala de integritate si Directia generala de administrare a marilor
contribuabili vor aduce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Emis in Bucuresti, la data de 14.11.2013

P R E S E D I N T E
GELU-STEFAN DIACONU

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "ANAF a publicat noul ordin privind structura si organizarea institutiei":
Rating:

Nota: 5 din 2 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Ministrul de Finante: Din 2019, firmele vor fi impartite in trei categorii
    • Ministrul Finantelor Publice, Eugen Teodorovici, a anuntat, miercuri, ca in Parlament se discuta posibilitatea ca, incepand din 2019, firmele sa fie impartite in 3 categorii: A, B si C. Prezent la cea de-a treia editie a “Forumului Capitalului Romanesc”, ministrul Finantelor a mai anuntat ca, deocamdata, se cauta un temei legal, pentru a imparti firmele in trei categorii, A, B si C”, masura urmand sa fie adoptata pana la finalul acestui an, pentru ca incepand de anul viitor sa...» citeste mai departe aici

  • Deputatii au decis: Cota REDUSA DE TVA se va aplica si altor activitati turistice
    • Deputatii au votat, miercuri, intr-o majoritate cavarsitoare (de peste 99%), suplimentarea activitatilor turistice pentru care se aplica reducerea cotei TVA la 5%. Asadar, legea adoptata in Guvern prevede aplicarea cotei reduse de TVA si pentru transportul de persoane cu trenurile sau vehiculele istorice cu tractiune cu aburi pe linii inguste, telecabine sau teleski in scop turistic sau de agrement. Proiectul de lege a trecut de Camera Deputatilor cu 199 de voturi ”pentru” si doua...» citeste mai departe aici

  • Procedura de angajare a unui cetatean strain
    • In cele ce urmeaza, unul dintre specialistii nostri va explica, in amanunt, care este procedura de angajare a unui cetatean strain, ce documente sunt necesare, dar si de ce acte are nevoie angajatul. Raspunsul specialistului Procedura de angajare a unui cetatean strain este reglementata de Ordonanta 25/2014 privind incadrarea in munca si detasarea strainilor pe teritoriul Romaniei si pentru modificarea si completarea unor acte normative privind regimul strainilor in Romania. Pentru angajarea...» citeste mai departe aici

  • Ministrul Muncii: Punctul de pensie ar putea fi majorat prin Ordonanta de Urgenta
    • Majorarea punctului de pensie ar putea fi facuta prin Ordonanta de Urgenta, a anuntat ministrul Muncii, Marius Budai, precizand, totusi, ca decizia se va lua abia dupa consultari cu Ministerul Justitiei. "Vom regla prin Ordonanta de Urgenta daca va fi nevoie. Nu Legea pensiilor, ci anumite reglaje. Daca vor trebui facute, le vom regla prin Ordonanta de Urgenta... Majorarea punctului de pensie poate trece prin orice reglementare legala: fie ordonanta, fie lege, fie hotarare de guvern. Vom vedea,...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016