Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Declarare sediu secundar. Cum procedam cu Declaratia 112?

24-Iul-2017
1386

In analiza urmatoare, avem o societate care detine atat un sediu social, cat si un sediu real inregistrat la ORC. Stabilim daca acest sediu real, unde isi desfasoara activitatea mai mult de cinci salariati, trebuie inregistrat fiscal drept sediu secundar in vederea declararii in D112 (sectiunea F.2) a impozitului pe salarii.

Iata raspunsul specialistului:

Da, sediul secundar unde isi desfasoara activitatea mai mult de 5 salariati se declara la ANAF prin depunerea declaratiei 060 - Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/Declaratie de radiere pentru sediile secundare - (OPANAF 3698/2015).

In Extras din Instructiunile de completare a D060:

Declaratia de inregistrare fiscala/Declaratia de mentiuni/Declaratia de radiere pentru sediile secundare denumita in continuare declaratie, se completeaza si se depune de catre contribuabilii care, potrivit Legii nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare, au organizate puncte de lucru stabile cu minimum 5 angajati pentru respectivul punct de lucru si au obligatia sa solicite inregistrarea fiscala a acestora, ca platitor de impozit pe venituri din salarii. 

In urma depunerii acestei declaratii vi se va elibera un certificat de inregistrare fiscala care contine codul de inregistrare fiscala atribuit sediului secundar. 



In declaratia 112, la sectiunea F, subsectiunea F.1 veti trece impozitul pe salarii pentru salariatii de la sediu social si la subsectiunea F.2 numarul de inregistrare fiscala a sediului secundar si impozitul pe salarii pentru salariatii de la sediul secundar.


Raspuns oferit pentru www.portalcontabilitate.ro de Anca Ivanov - Expert contabil


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Declarare sediu secundar. Cum procedam cu Declaratia 112?":
Rating:

Nota: 4.75 din 2 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016