Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Criterii in functie de care cumperi o casa de marcat

26-Mai-2021
3305

Normele legislative din Romania (OUG nr.28/1999 si HG nr.479/2003 republicate) stabilesc ca obligativitate utilizarea unei case de marcat cu jurnal electronic, pentru firmele care livreaza bunuri/ servicii permanent catre populatie. Utilizarea aparatelor de marcat fiscale este obligatorie din prima zi in care se incepe activitatea, insa inainte de a se pune in functiune trebuie sa se depuna formularul C801 in SPV (online) sau sa obtina NUI prin depunerea dosarului la ANAF (fizic), in vederea fiscalizarii.

Cu cateva exceptii, un astfel de aparat fiscal este o obligativitate pentru activitatile retail. In mod evident, nu poate fi achizitionata intamplator si fara informatii esentiale pentru activitate. Vanzatorii acestor aparate fiscale trebuie sa fie autorizati, iar criteriile de achizitie foarte bine analizate. CasedeMarcat.eu, de exemplu, vinde aparate de marcat fiscale, oferind si consultanta clientilor care nu stiu ce sa aleaga. Dupa achizitie, ofera de asemenea si service.

La cumpararea unei case de marcat, criteriile sunt esentiale

Inainte de a cumpara case de marcat este important sa se tina cont de anumite criterii. Este necesar sa se estimeze un numar de bonuri zilnic, dupa cum este la fel de important sa se estimeze numarul de articole de inclus in aparatul de marcat. Pe langa aceste criterii de achizitie, sunt la fel de importante si altele:

Pretul

De fapt, cat costa aparatul in sine si ce include acel pret. De exemplu, modelul Olivetti Form 100 achizitionat de la CaseDeMarcat include livrare, fiscalizare, programare articole - in limita a 50 de articole – si instruire. Pretul acestui dispozitiv nu include accesoriile de tip SD card si nici memory-stick sau adaptoare USB - miniUSB. De asemenea, contra cost firma poate sa asigure obtinerea NUI DGPP si depunerea declaratiei de instalare dupa fiscalizare la ANAF.

Un alt exemplu pe care operatorii economici il pot avea in vedere este casa de marcat Datecs DP25 gratuita, daca se inchiriaza programul CENTO® Retail, cu ajutorul caruia se pot optimiza stocurile, se poate obtine cresterea vanzarilor, a numarului de clienti si se pot elimina pierderile si riscurile.

Practic, cei care gasesc ca aceasta solutie li se potriveste, vor plati 5 euro pe luna pentru chiria programului de vanzari magazin – CENTO® si inca 10 euro, pentru chiria programului de gestiune magazin – CENTO® - timp de un an. In plus, beneficiaza de fiscalizarea aparatului de marcat, de instructiuni de instalarea si utilizare a programului si de update legislativ la acesta, timp de 12 luni.

Ce cuprinde contractul de service

Din momentul in care se cumpara aparatul de marcat fiscal, contractul de service este obligatoriu. Printr-un astfel de contract, operatorul economic are acces la consultanta, reconfigurare, reprogramare antet si multe alte servicii similare utile pentru functionarea impecabila a casei de marcat.

Alte criterii de achizitie

Bineinteles, criteriilor de alegere mentionate anterior, li se mai adauga si altele care vor sustine o functionare fara repros a casei de marcat si a costurilor accesibile legate de aceasta. Este vorba despre performantele pe care le poate asigura dispozitivul (inclusiv de posibilitatea de conectare la PC) si de preturile consumabilelor.

Prin urmare, o casa de marcat nu se alege la intamplare, fara a se face o minima cercetare de piata. CaseDeMarcat.eu propune oferte de case de marcat pentru antreprenori, care vor contribui la performantele firmelor pe care le detin.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?


MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Contract de inchiriere ANAF: MODEL si procedura inregistrare

    • Contractele de inchiriere a bunurilor mobile si imobile din patrimoniul personal, cunoscute si sub denumirea de contracte de locatiune, trebuie inregistrate la ANAF pentru a fi recunoscute din punct de vedere legal. Acest proces este esential pentru respectarea obligatiilor fiscale ale proprietarilor si chiriasilor, precum si pentru a clarifica responsabilitatile si drepturile fiecarei parti implicate. In acest articol vom oferi toate informatiile necesare pentru inregistrarea unui contract de...» citeste mai departe aici

  • Ti-ai platit impozitele si taxele la timp in 2024? Statul iti da bani inapoi!

    • Bonificatia de 3% pentru plata anticipata a impozitului pe profit si a impozitului pe veniturile microintreprinderilor reprezinta un instrument fiscal important introdus de autoritatile romane pentru stimularea conformarii voluntare si imbunatatirea colectarii fiscale. Aceasta facilitate a fost introdusa prin Ordonanta de Urgenta nr. 107/2024 si ofera contribuabililor oportunitatea de a-si reduce obligatiile fiscale prin efectuarea platilor la termenele scadente. Vom discuta in acest articol in...» citeste mai departe aici

  • Legea contabilitatii 82/1991, modificata prin OUG 138/2024. 6 schimbari importante

    • Legea contabilitatii 82/1991 a fost modificata recent prin OUG 138/2024, pentru a imbunatati transparenta fiscala si a eficientiza procesul de depunere a raportarilor financiare. Printre principalele modificari importante amintim obligatia de a intocmi lunar balanta de verificare si trecerea completa la raportarea electronica a situatiilor financiare incepand cu 1 ianuarie 2026. Legea contabilitatii 82/1991, modificata prin OUG 138/2024. 6 schimbari importante In continuare, detaliem...» citeste mai departe aici

  • Depunerea Declaratiei Unice in 2025. Cum calculeaza PFA-urile taxele pentru anul 2024

    • Incepand cu anul 2025 au fost aduse modificari semnificative asupra Declaratiei Unice de care trebuie sa tina cont PFA-urile care au obligatia depunerii si completarii formularului. O noutate in acest sens este eliminarea estimarii veniturilor in curs, ramanand Capitolul II din formular destinat doar anumitor categorii de persoane fizice. In acest articol vom vedea cine are obligatia depunerii formularului, pana cand trebuie depus, dar si cum trebuie sa calculeze PFA-urile taxele pentru...» citeste mai departe aici

  • Situatii financiare anuale: Pana cand vor fi depuse de firme si ONG-uri in 2025

    • Situatiile financiare anuale pentru anul 2024 au fost modificate prin Ordinul 107/2025. Actul normativ cuprinde termenele limita cu privire la depunerea bilantului in anul 2025, dar si amenzile care se aplica pentru nerespectarea lor. Situatii financiare anuale: Pana cand vor fi depuse de firme si ONG-uri in 2025 Termenele pentru depunerea situatiilor financiare anuale la Agentia Nationala de Administrare Fiscala sunt urmatoarele: a) pentru societatile reglementate de Legea nr....» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016