Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ideea care ajuta magazinele online sa aiba vanzari mult mai mari

25-Oct-2016
3075

Intr-un context in care concurenta e din ce in ce mai acerba, companiile se gandesc la din ce in ce mai multe aspecte care sa le diferentieze pe piata si care sa le aseze in topul preferintelor consumatorului targetat.

Posibilitatea de a compara pe loc preturile din online face ca multe magazine online cu adaos mare sa aiba de pierdut. De multe ori, o diferenta de pana la un leu poate fi factorul care influenteaza decizia de achizitie a clientului.

Cu toate acestea, magazinele online au gasit o barca de salvare si se bat acum pe serviciile de livrare unde concurenta a ajuns sa fie la fel de mare. Daca livrarea esueaza lamentabil, clientul se va gandi de doua ori inainte sa mai comande de la aceeasi companie sau va renunta definitiv la serviciile sau produsele unei firme care nu are grija de experienta clientului in intregime (de la comanda pana la livrarea in siguranta si in cele mai bune conditii ale produsului sau serviciului).

Livrarea in cateva ore e noua gaselnita a magazinelor online care se intrec astfel in materie de timp.

"Un cumparator online a facut anul trecut, in medie, 8,2 achizitii pe an, in usoara crestere fata de anul 2014 cand media era de 8,1 si fata de anul 2013 cand cifra era de 7,9 achizitii/an, conform statisticilor GPeC. De asemenea, se estimeaza ca din cele 5.000 de magazine online active in peisajul e-commerce romanesc, aproximativ 200 sunt afaceri medii si mari, adica depasesc cel putin pragul de un milion euro cifra de afaceri anuala. Deoarece traim in secolul vitezei, clientii vor ca totul sa se intample cat mai rapid. Acestia nu se mai uita doar la pret atunci cand cumpara, ci incep sa se orienteze catre calitatea serviciilor si catre serviciile post-vanzare, catre timpul de raspuns rapid din partea comerciantului", scrie Capital.ro.

Magazinele online isi dovedesc astfel grija fata de cumparator prin posibilitatea de a oferi si livrari mult mai rapide sau livrari in regim de urgenta, la optiunea clientului. Cele mai multe magazine online sau firme taxeaza in plus aceasta livrare rapida, insa exista si magazine online care ofera o livrare in 24 de ore fara perceperea de taxe aditionale.

Posibilitatea de a livra astfel de produse in timp util e mai usor de indeplinit pentru magazinele care pot verifica in timp real daca un produs se afla sau nu in stoc si care pot livra astfel clientului produsele dorite in intervalul de ore garantat.

Prin accelerarea livrarilor creste implicit si numarul vanzarilor, in contextul in care nu toate magazinele online pun la dispozitie aceasta optiune si in situatia in care foarte multi clienti isi doresc produsele respective cat mai repede.

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B

    • Societatile, indiferent de natura capitalului (autohton sau international), trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, republicata si actualizata prin acte normative ulterioare. Legea impune un cadru de conformitate pentru entitatile raportoare, care include, printre altele, obligatii de cunoastere a clientelei, evaluare a riscului, raportare a tranzactiilor suspecte sau in numerar, desemnarea de...» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici

  • Impozit dividende. 5 intrebari si raspunsuri cu privire la cota de impozitare in 2025 + alte aspecte contabile

    • Distribuirea dividendelor reprezinta un proces esential pentru recompensarea asociatilor/actionarilor unei societati, dar implica o serie de obligatii fiscale si contabile ce trebuie respectate cu strictete. In anul 2025, cota de impozitare aplicabila dividendelor distribuite este de 10%, conform legislatiei in vigoare, aplicabila atat dividendelor interimare, cat si celor distribuite din profitul exercitiilor financiare incheiate anterior. Este important de subliniat ca, pentru a beneficia...» citeste mai departe aici

  • Mijloace fixe. Puteti reduce perioada de amortizare dpdv contabil si fiscal?

    • Mijloacele fixe reprezinta active utilizate pe termen lung in activitatea economica si se amortizeaza treptat, potrivit unor reguli contabile si fiscale. In anumite conditii, o entitate poate dori sa reduca perioada de amortizare pentru a reflecta mai fidel uzura sau utilizarea activelor. Este important de diferentiat tratamentul contabil fata de cel fiscal in astfel de situatii. Prezentul articol clarifica in ce conditii se poate modifica perioada de amortizare si ce implicatii are acest...» citeste mai departe aici

  • Tratamentul contabil al cotizatiilor anuale CECCAR

    • Contribuabilii se intreaba adesea cum trebuie tratate din punct de vedere contabil si fiscal cotizatiile anuale platite catre organisme profesionale, cum este CECCAR. Aceste sume, desi sunt achitate integral la inceputul anului, ridica intrebari legate de momentul recunoasterii cheltuielii si de deductibilitatea fiscala. In cele ce urmeaza, analizam tratamentul corect al acestor cotizatii, in conformitate cu reglementarile contabile in vigoare. Avem acest caz. O societate de contabilitate si...» citeste mai departe aici

  • [CONTROL ANTIFRAUDA] Reglementari legale, drepturile contribuabililor si studii de caz utile

    • Controalele antifrauda sunt actiuni specializate desfasurate de Directia Generala Antifrauda Fiscala (DGAF) pentru prevenirea, descoperirea si combaterea evaziunii fiscale si a altor fapte ilegale din domeniul financiar-fiscal. Aceste controale sunt de regula operative si inopinate, fiind reglementate distinct fata de inspectia fiscala clasica. Contribuabilii vizati trebuie sa respecte obligatiile impuse de lege si sa colaboreze cu inspectorii antifrauda, avand totodata si anumite drepturi...» citeste mai departe aici