Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Sfat pentru afaceri: Ce obiceiuri productive au antreprenorii de succes?

28-Sep-2015
714

E deja cunoscut faptul ca antreprenorii sunt printre cei mai ocupati oameni. O zi din viata unui antreprenor inseamna o multime de decizii luate sub presiunea timpului, sedinte, comunicare, cercetare. Si tocmai pentru ca sunt atat de multe si atat de variate, lucrurile pot scapa adesea de sub control.

Exista insa o rutina a celor mai productivi si de succes oameni de afaceri si am decis sa redam mai jos, incepand cu aceasta ocazie o noua serie de articole, cateva sfaturi in aceasta privinta.

1. Antreprenorii de succes au o rutina bine stabilita.


Desi de obicei ne gandim ca rutina inseamna un program de la 9 la 5, orice om productiv are un program zilnic pe care il respecta, poate adesea fara sa isi dea seama. Pentru un antreprenor un program destul de strict devine o necesitate, lucru valabil si pentru un freelancer care isi da repede seama ca e imperios necesar sa isi pretuiasca timpul la adevarata sa valoare. Fara o rutina, antreprenorul nu va putea duce prea multe lucruri la bun sfarsit.

Diferenta intre programul impus si cel construit de un om e ca cel de-la doilea poate avea o structura foarte diferita. Desi e o provocare, un astfel de program trebuie construit si include elemente variate, in functie de afacerea fiecarui antreprenor in parte.

Elementele de care oricine va tine cont insa au legatura cu urmatoarele aspecte:

- prioritizarea sarcinilor
- stabilirea unor ore pentru terminarea unor proiecte/sarcini
- programarea stricta a intalnirilor de lucru/a sedintelor
- stabilirea unor zile sau ore in care se dezvolta produse, se discuta strategiile noi, se aduc in discutie propunerile pentru dezvoltarea companiei etc. (acestea pot fi impartite pe diferite zile din saptamana)
- gestionarea parteneriatelor
- managementul resurselor umane etc.

Putem construi o agenda de lucru in baza acestor sarcini pe care nu trebuie sa le scapam din vedere. Fie ca activitatile programate sunt stabilite pe zile sau la ore anumite, un astfel de program trebuie sa existe pentru un management eficient.


2. Exercitii pentru o minte ascutita.

Exercitiile sunt facute atat pentru corp, cat si pentru minte. Si discutam si aici, din nou, despre rutina. De data aceasta, rutina exercitiilor fizice va avea un efect remarcabil asupra abilitatilor noastre organizatorice si ne va ajuta sa devenim mult mai productivi tocmai datorita dezvoltarii acestor capacitati.


In plus, toate aceste activitati ne elibereaza de stres si ne ajuta sa luam decizii mai bune, oferindu-ne o perspectiva mai clara asupra lucrurilor.


3. Documentarea progresului.

Atunci cand suntem propriii nostri sefi, tot noi suntem cei care trebuie sa verifice daca sarcinile au fost executate la timp si daca au fost indeplinite cu succes. Daca noi nu urmarim derularea unui proiect, atunci ne putem astepta la rezultate slabe in viitorul apropiat. Vigilenta trebuie sa devina, asadar, o trasatura exersetata in mod frecvent.


Trebuie, asadar, sa trecem in revista periodic progresele inregistrate de noi insine, de cei care lucreaza impreuna cu noi sa dezvolte afacerea si asa mai departe. Trebuie sa gasim timp pentru a evalua progresele si pentru a identifica aspectele pe care le avem de imbunatatit. Si tot prin astfel de verificari ne putem da seama de elemente care tin de buget, de fluxul de numerar si de eventualele obstacole financiare pe care le-am putea intampina in viitor.


Vom reveni si cu alte subiecte pe aceasta tema. Daca aveti idei sau opinii pe care doriti sa ni le impartasiti, va asteptam cu interes comentariile in casuta de mesaje de la finalul articolului.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Sfat pentru afaceri: Ce obiceiuri productive au antreprenorii de succes?":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Registrul de evidenta fiscala in cazul unei PFA neplatitoare de TVA
    • In cele ce urmeaza vom analiza cazul unei Persoane Fizice Autorizate (PFA) impozitata la norma de venit si vom vedea daca in aceasta situatie exista obligativitatea completarii Registrului de incasari si plati si/sau a Registrului de evidenta fiscala. Este aceasta obligata sa intocmeasca receptii+ bon consum la facturile de achizitii, Jurnalele de TVA, Registrul de inventar? Iata ce spune specialistul nostru La art. 69 alin. (8) din Codul fiscal, contribuabilii care desfasoara activitati pentru...» citeste mai departe aici

  • MFP: Ordin privind intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si a raportarilor contabile anuale
    • Ministerul Finantelor Publice a pus in dezbatere publica un nou proiect de Ordin privind principalele aspecte legate de intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si a raportarilor contabile anuale ale operatorilor economici la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice. De asemenea, proiectul prevede si reglementarea unor aspecte contabile. Asadar, proiectul de Ordin arata astfel: Art. 1. – (1) Potrivit prevederilor art. 28 alin. (1) din Legea contabilitatii nr....» citeste mai departe aici

  • Este OFICIAL: Salariul minim creste cu 9,47% de la 1 ianuarie 2019, iar cel diferentiat cu 23,68%
    • Guvernul a aprobat Hotararea privind majorarea salariului minim brut, de la 1 ianuarie 2019, de la 1.900 de lei, la 2.080 de lei, iar pentru angajatii pe functii pentru care sunt necesare studii superioare si care au cel putin un an vechime, salariul minim brut a fost stabilit, asa cum se anuntase anterior, la 2.350 de lei. “In 9 noiembrie, Guvernul a aprobat o ordonanta de urgenta prin care a fost modificat Codul Muncii - Legea nr. 53/2003 si a creat cadrul legal pentru stabilirea...» citeste mai departe aici

  • Codul Fiscal, MODIFICAT: A fost introdusa o NOUA TAXA pentru anumite cladiri
    • Prin Legea nr. 285/2018 publicata in Monitorul Oficial nr. 1028 din 03/12/2018 au fost aduse modificari art. 453 lit. b) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal. Modificarea vizeaza includerea turnurilor de sustinere a turbinelor eoliene in categoria cladirilor ce intra sub incidenta prevederilor Titlului IX din Codul fiscal – Impozite si taxe locale. Astfel, conform modificarilor aduse, in sensul acestui titlu, cladire reprezinta orice constructie situata deasupra solului si/sau sub...» citeste mai departe aici

  • S-a dat startul solicitarilor de finantare pentru proiecte pilot si crearea de noi produse agricole
    • Agentia pentru Finantarea Investitiilor Rurale (AFIR) anunta ca, incepand de luni, 10 decembrie 2018, ora 9.00 si pana la 1 martie 2019, ora 16.00, se primesc solicitarile de finantare a unor proiecte din sectorul agricol, din cadrul Programului National de Dezvoltare Rurala (PNDR) 2014-2020. Prin submasura 16.1 pot fi finantate proiectele de infiintare si functionare a grupurilor operationale pentru dezvoltarea de proiecte pilot si noi produse in sectorul agricol. De asemenea, se vor primi si...» citeste mai departe aici

  • Distribuirea profitului la dividende. Regim fiscal
    • O societate, microintreprindere, care a primit o subventie pentru investitii, a apelat la sfatul specialistului nostru in urmatorul caz: “Lunar, investitia se contabiliza la venituri cu o cota parte din valoarea amortizarii investitiei (utilaje). Dupa 5 ani de la primirea subventiei, societatea vinde utilajele si trece la venit toata subventia ramasa. Inainte de vanzarea utilajelor, societatea inregistra pierdere. Operatiunea de trecere a subventiei ramase la venit genereaza un profit...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016