
Raportul Special
realizat de specialisti
E deja cunoscut faptul ca antreprenorii sunt printre cei mai ocupati oameni. O zi din viata unui antreprenor inseamna o multime de decizii luate sub presiunea timpului, sedinte, comunicare, cercetare. Si tocmai pentru ca sunt atat de multe si atat de variate, lucrurile pot scapa adesea de sub control.
Exista insa o rutina a celor mai productivi si de succes oameni de afaceri si am decis sa redam mai jos, incepand cu aceasta ocazie o noua serie de articole, cateva sfaturi in aceasta privinta.
1. Antreprenorii de succes au o rutina bine stabilita.
Desi de obicei ne gandim ca rutina inseamna un program de la 9 la 5, orice om productiv are un program zilnic pe care il respecta, poate adesea fara sa isi dea seama. Pentru un antreprenor un program destul de strict devine o necesitate, lucru valabil si pentru un freelancer care isi da repede seama ca e imperios necesar sa isi pretuiasca timpul la adevarata sa valoare. Fara o rutina, antreprenorul nu va putea duce prea multe lucruri la bun sfarsit.
Diferenta intre programul impus si cel construit de un om e ca cel de-la doilea poate avea o structura foarte diferita. Desi e o provocare, un astfel de program trebuie construit si include elemente variate, in functie de afacerea fiecarui antreprenor in parte.
Elementele de care oricine va tine cont insa au legatura cu urmatoarele aspecte:
- prioritizarea sarcinilor
Cartea verde a Contabilitatii varianta online
Cartea Verde a Contabilitatii
Autoturisme pe firma Regim fiscal-contabil
Putem construi o agenda de lucru in baza acestor sarcini pe care nu trebuie sa le scapam din vedere. Fie ca activitatile programate sunt stabilite pe zile sau la ore anumite, un astfel de program trebuie sa existe pentru un management eficient.
2. Exercitii pentru o minte ascutita.
Exercitiile sunt facute atat pentru corp, cat si pentru minte. Si discutam si aici, din nou, despre rutina. De data aceasta, rutina exercitiilor fizice va avea un efect remarcabil asupra abilitatilor noastre organizatorice si ne va ajuta sa devenim mult mai productivi tocmai datorita dezvoltarii acestor capacitati.
In plus, toate aceste activitati ne elibereaza de stres si ne ajuta sa luam decizii mai bune, oferindu-ne o perspectiva mai clara asupra lucrurilor.
3. Documentarea progresului.
Atunci cand suntem propriii nostri sefi, tot noi suntem cei care trebuie sa verifice daca sarcinile au fost executate la timp si daca au fost indeplinite cu succes. Daca noi nu urmarim derularea unui proiect, atunci ne putem astepta la rezultate slabe in viitorul apropiat. Vigilenta trebuie sa devina, asadar, o trasatura exersetata in mod frecvent.
Trebuie, asadar, sa trecem in revista periodic progresele inregistrate de noi insine, de cei care lucreaza impreuna cu noi sa dezvolte afacerea si asa mai departe. Trebuie sa gasim timp pentru a evalua progresele si pentru a identifica aspectele pe care le avem de imbunatatit. Si tot prin astfel de verificari ne putem da seama de elemente care tin de buget, de fluxul de numerar si de eventualele obstacole financiare pe care le-am putea intampina in viitor.
Vom reveni si cu alte subiecte pe aceasta tema. Daca aveti idei sau opinii pe care doriti sa ni le impartasiti, va asteptam cu interes comentariile in casuta de mesaje de la finalul articolului.
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Articole similare
S-a deschis site-ul prevenirii: Ce presupune?Promisiune la nivel inalt: Romanii din diaspora vor putea trimite bani acasa, fara comisioaneCredite noi pentru IMM-uri, dupa incheierea unui nou acord cu FEIS-a lansat Programul de Guvernare 2016-2020 al Mediului de AfaceriReprezentantii IMM-urilor RESPING scaderea pragului de la 500.000 la 100.000 euro pentru microintreprinderiUltimele articole
Neautorizare coduri CAEN. Amenzi de pana la 35.000 lei sau suspendarea activitatii in acest cazPrimii pasi in ANTREPRENORIat: ce trebuie sa stii inainte sa iti deschizi propria afacere[MODEL] Calcul bonificatie impozit profit acordata in functie de capitalul propriu ajustatInchidere firma. Aspecte legale privind mijloacele fixe si TVACand si de ce e important sa ai un avocat in Bucuresti ca partener de businessArticole similare
Impozitare 2013: Venit din transferul proprietatilor imobiliare din patrimoniul personalNoutati Legislatie Fiscala 01 - 05 iunie 2009Incep inscrierile la Programul Oficial de Internship al Guvernului RomanieiDocumentar fiscal. S-a stabilit termenul pentru impozitul pe veniturile agricoleTOT ce trebuie sa stii despre acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei de la 1 noiembrie 2021Ultimele articole
Cum sa-ti organizezi mai eficient veniturile si cheltuielile atunci cand esti freelancerPrimii pasi in antreprenoriat: ce trebuie sa stii inainte sa iti deschizi propria afacereInchirierea in scop turistic 2025. Obligatii fiscale si reglementari cheie pentru persoanele fizice care inchiriaza camere in scop turisticGhid complet pentru gestionarea eficienta a banilor in afacerea taRentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite implineste 30 de ani!Articole similare
SRL, PFA, II, IF care isi actualizeaza codul CAEN din 1 ianuarie 2025. Ce trebuie sa stie, conform noii proceduriManualul contabilului din firmele mici, un instrument esential in 2013!Premierul Ciolos a anuntat ca vor fi facute publice noile propuneri pentru dezvoltarea economicaAcordarea unor premii. Cum deducem cheltuielile aferente?Amenzile pentru e-TVA, PROROGATE pana pe 30 iunie 2025Ultimele articole
Cum sa-ti organizezi mai eficient veniturile si cheltuielile atunci cand esti freelancerImpozit pe profit. Exemplu de calcul pentru suma care poate fi redirectionata prin D177Leasing financiar, achizitie auto. La ce data se inregistreaza datoria in contabilitate?Ce se intampla cu datoriile unei firme in falimentPrimii pasi in antreprenoriat: ce trebuie sa stii inainte sa iti deschizi propria afacereArticole similare
ASF este obligata sa plateasca Fondului Proprietatea circa 28.000 de leiDecontare cursuri salariat. Tratament fiscalNoutati Legislatie Fiscala 19-25 mai 2008Top 3 greseli in MANAGEMENTul contractelor si cum sa le evitiMANAGEMENT pe timp de criza: suspendarea activitatii sau functionare pe pierdere?Ultimele articole
Primii pasi in antreprenoriat: ce trebuie sa stii inainte sa iti deschizi propria afacereGHID PRACTIC pentru implementarea legii privind auditul internSarbatorim impreuna: Rentrop&Straton, liderul informatiilor specializate din Romania, implineste 30 de ani!Intreprinderi legate. Conform OUG 156/2024, aplica impozit micro sau impozit pe profit in 2025?Impozitul pe veniturile micro 2025. Modificari aduse prin OUG 156/2024Articole similare
Intrebari si raspunsuri MEEMA privind Masura 3- Granturi pentru investitii acordate IMM-urilor. Cum se procedeaza in cazul schimbarii structurii asociatilor?Ce implica fondul comercial cand vorbim despre intreprinderi?Cum determinam deficitul de numerar si a capitalurile proprii ale unei societati?Baza legala intocmire cash-flow. Procedura de intocmire si conditii obligatoriiSfaturi de la experti
Contestatie rezultat inspectie fiscala
Intrebare: Perioada inspectiei fiscale este anul 2023, 2024 si lunile ianuarie, februarie, martie 2025. Suma respinsa pentru anul 2025 este de 22.480 lei. Cum pot contesta aceasta suma?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: 1. Pentru actionarul cu domiciliul in Scotia, care primeste dividende din Romania, ce declaratie trebuie sa depuna societatea noastra: D205 sau D207? Daca am depus deja D205 pentru 2024, ce se mai poate face? 2. Ce documente...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA