Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Cum tratam fiscal cheltuielile efectuate de o societate cu conservarea unei cladiri?

30-Iun-2014
1559
Pentru o cladire achizitionata in scop de investiti si care nu e folosita, se inregistreaza cheltuieli cu cu utilitati, impozitul si asigurari. Se va stabili daca aceste cheltuieli sunt deductibile fiscal.

Conform art.21 alin.(1) Cod fiscal, cheltuielile deductibile sunt considerate numai cheltuielile effectuate in scopul realizarii de venituri impozabile.

Conform art.24 alin.(11) lit.a) Cod fiscal, amortizarea fiscala se calculeaza incepand cu luna urmatoare celei in care milocul fix amortizabil se pune in functiune.

Conform art.145 alin.(2) lit.a) Cod fiscal, dreptul de deducere a TVA aferenta achizitiilor de bunuri si servicii este conditionat ca acestea sa fie destinate utilizarii in folosul realizarii de operatiuni taxabile.

In cazul de mai sus, o societate achizitioneaza bunuri si servicii in scopul conservarii unei cladiri, care nu genereaza in acest moment venituri/operatiuni taxabile TVA.
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Vezi detalii
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Vezi detalii
Marea Cartea Verde a Monografiilor Contabile
Marea Cartea Verde a Monografiilor Contabile
Vezi detalii

Din punct de vedere al impozitului pe profit, avand in vedere ca nu se realizeaza venituri impozabile in perioada conservarii cladirii, toate cheltuielile vor fi considerate nedeductibile. In aceasta perioada amortizarea cladirii nu va fi efectuata, neinregistrandu-se cheltuiala cu amortizarea cladirii.

Din punct de vedere al TVA, avand in vedere ca nu se realizeaza operatiuni taxabile, taxa aferenta cheltuielilor cu conservarea cladirii, vor fi nededuse.

Raspuns oferit de specialistii www.portalcontabilitate.ro
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Cum tratam fiscal cheltuielile efectuate de o societate cu conservarea unei cladiri?":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Noul Cod Fiscal a modificat legislatia. Amenzile sunt uriase!
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"!


 



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Aflati cum sa va aparati de amenzile uriase
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"