
Raportul Special
realizat de specialisti
Proiectul "Antreprenoriatul – sansa unui viitor mai bun pentru tineri", ofera pana la finalul anului 2015 educatie antreprenoriala pentru 400 de tineri si finantare de cate 25.000 euro pentru fiecare dintre cele 40 de idei de afaceri selectionate.
Conform conditiilor stabilite de proiect, se va realiza pe o perioada de 10 luni, iar prima etapa consta in organizarea unor cursuri de antreprenoriat pentru 400 tineri selectati,
A doua etapa se incheie dupa finalizarea cursurilor si a planurilor de afaceri, urmand sa fie selectate 40 dintre cele mai bune planuri de afaceri care vor primi si finantarea de pana la 25.000 euro.
Persoanele selectate vor avea in continuare obligatia de a-si deschide firma, de a asigura activitatea acestei timp de cel putin trei ani si de a investi suma de 110.000 ron in dezvoltarea business-ului.
De asemenea, odata cu infiintarea firmei, e obligatorie si angajarea a minim doua persoane, locurile de munca urmand sa fie pastrate obligatoriu inca 6 luni dupa finalizarea proiectului.
Au prioritate la finantare si beneficiaza de punctaj suplimentar urmatoarele domenii:
Agenda Fiscala a Contabilului 2025
Examen Consultant Fiscal 2025
PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025
IT & C, turism si ecoturism, textile si pielarie, lemn si mobila, industrii creative, auto, procesarea alimentelor si bauturilor, sanatate si produse farma, energie si management de mediu, agricultura, silvicultura, acvacultura, biofarmaceutica si biotehnologii.
Cei care doresc sa se inscrie pot trimite un email la adresa 25000europentrutineri@travelfocusromania.org,cu numele complet si datele de contact (email, nr. de telefon, etc.), alaturi de fisa de adeziune completata (poate fi descarcata de pe site-ul Asociatiei Travel Focus) – http://travelfocusromania.org/finantare-europeana-pentru-40-de-start-up-uri-cate-25-000-euro-pentru-40-de-idei-de-afaceri/.
Proiectul "Antreprenoriatul – sansa unui viitor mai bun pentru tineri" este finantat prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, Axa prioritara 3 "Cresterea adaptabilitatii lucratorilor si a intreprinderilor", Domeniul major de interventie 3.1 "Promovarea culturii antreprenoriale".
Proiectul se va desfasura in regiunile Bucuresti-Ilfov si Sud-Vest Oltenia (judetele Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt si Valcea), iar noile firme vor fi infiintate in aceste judete.
Concursul de planuri de afaceri, precum si inscrierea la cursul de antreprenoriat sunt deschise insa oricarei persoane, din orice regiune a tarii. Proiectul se adreseaza insa in principal (fara sa excluda insa si alte categorii) tinerilor intre 18-25 de ani, studentilor sau femeilor cu spirit antreprenorial.
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Articole similare
Vesti bune pentru circa 1.000 de intreprinderi nou-infiintate32 masuri in noul pachet de actiuni guvernamentale pentru IMM-uriBulgaria a redus taxa de pod si vrea ca Romania sa faca la felProiecte de peste 53 de miliarde de euro ar putea sa primeasca FINANTARE EUROPEANAA inceput plata datoriilor statului catre firmele carora li s-au promis bani in anii trecutiUltimele articole
MIPE lanseaza modulul 'Cereri de finantare' al sistemului informatic MySMIS2021 pentru ca fondurile europene sa fie mai usor accesateMinisterul Fondurilor Europene: Masuri de Educatie de tip A Doua Sansa - finantare de pana la 2 mil. euroAngajatorii care califica someri pot primi de la stat 250 de euro/lunar pentru fiecare persoana angajataBirocratia, fiscalitatea excesiva si controalele excesive: Trei factori votati de IMM-urile din Romania ca obstacole in calea dezvoltariiProtocol de colaborare intre Camera de Comert si Industrie a Romaniei si Camera Auditorilor Financiari din RomaniaArticole similare
EY: Antreprenorii cer stimulente fiscale pentru a reduce somajulRomanii prefera platile prin SMS42 de tineri romani, din care 21 de studenti, au primit cate 25.000 euro pentru a-si demara afacereaS-a dublat media anuala a infiintarii de SRL-D. Evolutia infiintari de SRL-D in perioada 2014-2016Premierul Ciolos: Sustinem dezvoltarea industriilor culturale si creative atat pentru potentialul de dezvoltare in economie, cat si pentru beneficiile socialeUltimele articole
IMM PLUS in 2024. Guvernul majoreaza cu 2,5 miliarde de lei bugetul programuluiIMM Invest PLUS continua si in 2023, cu un plafon de garantii mai mare cu 14% decat cel din 2022Alegerea certificatului SSL ideal pentru site-ul dvs. webMinisterul Finantelor propune un nou proiect pentru sustinerea activitatii IMM-urilor: IMM LEASING de echipamente si utilajeUn reprezentant al ASF, ales vicepresedinte in Comitetul InsurTech Task Force (ITF) al EIOPAArticole similare
Declaratia privind beneficiarul real se depune in termen de 15 zile de la aprobarea situatiilor financiare anuale (Legea 101/2021)Modificari legislative privind administrarea contribuabililor mijlocii. OANAF 3564/2014Noi dispozitii UE pentru IMM-uri: Intreprinderile scapa de falimentul cauzat de neplata facturilorOrdinul 3396/2020: A fost aprobata procedura de implementare a masurii Granturi pentru investitii acordate IMM-urilorANAF extinde in toata tara inspectiile fiscale pentru detectarea salariilor subdeclarateUltimele articole
Cheltuieli deductibile. Reparatiile suportate prin CASCO sunt sau nu deductibileFirmele trebuie sa analizeze cifra de AFACERI pana pe 31 martie 2025 pentru modificarea vectorului fiscalTransferul de afacere. Reglementari cheie si implicatii fiscaleCe taxe plateste un SRL in 2025 si reglementari cheieContabilitate pentru performanta: Strategii fiscale pentru antreprenori si profesionistiArticole similare
Anumite IMM-uri si PFA-uri din HORECA pot obtine fonduri nerambursabile de pana la 200.000 euro pentru dezvoltarea turismului balnearSubventii pentru angajare someri peste 45 de ani: Tratament contabil . BilantD101 in 2024. Pana cand poate fi depusa declaratia de platitorii de impozit pe profitUnul din sase romani vrea educatie financiara in scoliCum tratam fiscal si contabil repararea unui mijloc fix neamortizat integral?Ultimele articole
Calendar obligatii fiscale. Pana pe 28 februarie 2025 trebuie depuse 3 declaratii importanteImpozit pe profit. 5 modificari importante ce impacteaza impozitul in 2024 -2025Declaratia 205: Noul formular se depune pana pe 28 februarie 2025 pentru veniturile anului 2024Dividende distribuite in cursul anului 2024. Ce cota de impozitare se aplicaD205 in 2025. ANAF a modificat, prin Ordinul 102/2025, modelul formularului. Instructiuni de completareArticole similare
Taxe PFA 2023: Reducerea plafonului pentru norma de venit la 25.000 EURO si noi reguli pentru plata CAS si CASSPlafonul de 25.000 EURO pentru PFA-urile cu norma de venit se aplica incepand cu veniturile din 2023Plafon PFA 2023: De cand se aplica plafonul de 25.000 EURO pentru veniturile din activitati independente?PFA norma de venit. Cum se calculeaza plafonul de 25.000 EURO in 2024?Impozitul pe veniturile microintreprinderilor in 2014. Intrarea/iesirea din sistemUltimele articole
PFA in 2023: Impozitare la venit net (sistem real) sau la norma?Granturi pentru digitalizarea firmelor. Intrebari & raspunsuri oficiale de la Ministerul Investitiilor pentru IMM-uriAspecte fiscale care se aplica din 2023 impozitului pe venit si contributiilor socialePFA in 2023: Plafonul de 100.000 euro pentru trecerea la sistemul real se aplica si anul acesta pentru veniturile din 2022PFA: Noile plafoane CAS si CASS introduse prin OG 16/2022 se aplica din anul 2024 pentru veniturile realizate in 2023Sfaturi de la experti
Documente de anexat la formularul 060
Intrebare: Declaratia de radiere nu va fi insotita de actul doveditor referitor la incetarea calitatii de subiect de drept fiscal - certificatul de inregistrare mentiuni la ORC, din motivul ca punctul de lucru nu a fost desfiintat/radiat la...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Semnarea si depunerea situatiilor financiare anuale conform ordinului nr. 107/2025
Intrebare: In cazul in care fiecare client incheie contract cu un expert contabil pentru semnarea bilanturilor, este suficient ca bilantul sa fie semnat olograf de catre expertul contabil sau trebuie sa semneze si digital? In acest caz,...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA