Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Cresterea produselor alimentare luna trecuta, influentata de scaderea TVA, a fost semnificativa

02-Iul-2015
676

In primele doua saptamani din luna iunie s-a constatat o crestere cu 17% a numarului produselor vandute, crestere pusa pe seama reducerii TVA la alimente la 9%.

Aceste date au fost facute publice de o companie globala de management al performantei. Studiul intocmit de companie si transmis Agerpres arata ca preturile au scazut, in medie cu 11% in categoriile monitorizate de Nielsen Romania, retailerii impreuna cu producatorii mentinandu-si promisiunea facuta consumatorilor.

De asemenea, se precizeaza ca cele mai mari cresteri s-au semnalat pentru acele produse care au avut cele mai mari reduceri de pret.


Un exemplu este cafeaua in cazul careia, la o reducere de pret in medie cu 15% a produselor, s-a ajuns la o crestere a vanzarilor cu aproximativ 25% fata de aceeasi perioada a anului 2014 (1-14 iunie). Potrivit sursei, alte categorii foarte dinamice au fost, conform studiului, carnea, branza, bauturile non-alcoolice si snacksurile.


Reprezentantii companiei care au creat instrumentul de monitorizare - Price Monitor, pentru piata de FMCG (bunuri de larg consum), au precizat, citati de Agerpres:

"Estimam ca vom avea parte de multe schimbari in piata. Vor trece consumatorii catre produse premium, vor consuma mai multa cafea, carne si branza sau este doar un efect imediat al reducerii preturilor? Cat vor ramane preturile la acest nivel si ce se va intampla cand acestea vor incepe sa se majoreze?".

Ramane de vazut daca aceleasi efecte vor fi semnalate si pe termen lung si daca, altfel spus, cresterile volumelor de vanzari vor continua.

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Cresterea produselor alimentare luna trecuta, influentata de scaderea TVA, a fost semnificativa":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016