Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Noi obligatii pentru asociatiile de proprietari

20-Nov-2015
1120

Va informam ca potrivit unor modificari recente, asociatiile de proprietari sunt obligate sa elibereze situatia cheltuielilor privind intretinerea.

In concret, in Monitorul Oficial 847 din 15.11.2015 a fost publicata Legea nr. 277/2015 pentru completarea art. 10 din Legea nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari care prevede ca presedintele sau administratorul asociatiei de proprietari au obligatia sa
elibereze in scris o adeverinta prin care sa se evidentieze situatia cheltuielilor privind intretinerea, defalcate pe datoria de baza si penalitati, precum si modalitatea de calcul al penalitatilor.

La articolul 10 din Legea nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 490 din 23 iulie 2007, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu urmatorul cuprins:

(2) La solicitarea scrisa a proprietarului, presedintele si administratorul asociatiei de proprietari au obligatia sa elibereze in scris o adeverinta prin care sa prezinte situatia cheltuielilor privind intretinerea, defalcate pe datoria de baza si penalitati, precum si modalitatea de calcul al penalitatilor.

Sursa: Asistenta-contribuabili.ro

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Noi obligatii pentru asociatiile de proprietari":
Rating:

Nota: 3.88 din 4 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016