Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Sistemul paraciosilor. Inspectiile fiscale tin cont si de sugestiile unor cetateni

02-Apr-2015
1515

Consumatorii romani transmit informatii impotriva comerciantilor care nu elibereaza bon fiscal sau comit alte ilegalitati de ordin fiscal, in opinia acestora.

Alegerea unei unitati care urmeaza sa fie supusa unui control din partea Directiei Generale de Antifrauda e determinata atat de datele detinute de institutie, cat si de unele informatii obtinute din afara institutiei.

Potrivit Money.ro, prima si cea mai sigura astfel de sursa externa e chiar Serviciul Roman de Informatii. Conform declaratiilor facute de premierul Victor Ponta, citat de Money.ro, la Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) au fost delegati 140 ofiteri ai Serviciului Roman de Informatii (SRI), pentru combaterea evaziunii fiscale.

 

Presa i-a cerut premierului sa confirme daca respectivii ofiteri SRI au fost delegati la ANAF, iar declaratiile premierului, conform sursei amintite, au fost urmatoarele: "Bineinteles ca e adevarat. Directia antifrauda lucreaza cu toate institutile statului. Unde e adevarat, e adevarat, unde e gresit, e propaganda".

ANAF obtine insa informatii si de la orice cetatean roman care doreste sa depuna reclamatii sau doar sa atentioneze institutia cu privire la ilegalitati in randul comerciantilor. DGAF a pus astfel la dispozitia consumatorilor un numar TelVerde 0800.800.085, la care au fost efectuate peste 700 de apeluri in mai putin de o luna, anunta aceeasi sursa.

Un comunicat DGAF confirma faptul ca aceste controale sunt facute si in baza informatiilor transmise de cetateni:

 "Actiunile de control efectuate de DGAF se bazeaza inclusiv pe informatiile primite prin intermediul serviciului TelVerde (0800.800.085) si al petitiilor adresate ANAF (petitii.ANAF@mfinante.ro)".


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Sistemul paraciosilor. Inspectiile fiscale tin cont si de sugestiile unor cetateni":
Rating:

Nota: 2.92 din 6 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016