
Raportul Special
realizat de specialisti
Poate ca nu toti managerii sau antreprenorii pun pret pe fericirea angajatilor, insa a avea o echipa multumita de conditiile in care lucreaza inseamna a-ti asigura din start succesul pe termen lung.
Intotdeauna e bine sa analizam situatia la 360 de grade pentru a fi siguri ca nu exista aspecte pe care le pierdem din vedere. De la un salariu prea mic, la incurajari prea putine sau simpla amplasare a birourilor, factorii care ii nemultumesc pe angajati si le scad productivitatea sunt variati.
Compania internationala de asigurari Zurich a implementat un proiect-pilot prin care incearca sa creasca productivitatea si fericirea angajatilor sai. Si functioneaza! Compania a facut unele modificari pe care orice afacere, indiferent de dimensiuni, le poate aplica la scala financiara potrivita, desigur.
Si dupa ce programul-pilot a adus rezultatele dorite, compania efectueaza aceleasi modificari in cadrul unor birouri noi pe care le va deschide anul viitor.
Modificarile au tin cont de dorintele angajatilor si au devenit ulterior realitate. 150 de salariati au participat astfel in programul-pilot derulat cu ajutorul lor, potrivit BusinessInsider.com.
In cadrul programului, acestia au testat mai multe variante de spatii de lucru, optand la final pentru ceea ce le-a placut cel mai mult.
Feedback-ul transmis de angajati a aratat ca acestia nu erau multumiti de birourile traditionale care cuprindeau atat spatii de lucru deschise, cat si cunoscutele birouri pentru o singura persoana.
In colaborare cu Cannon Design, au fost astfel identificate ideile care functioneaza la nivel general, precum si acele aspecte care sunt vazute chiar ca obstacole in calea productivitatii.
Ghidul practic al contabilitatii Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Agenda Fiscala a Contabilului 2025
TVA 2025 Noile cote si efectele in practica
Acestea sunt concluziile obtinute in urma implementarii programului-pilot. In functie de acestea, oricine poate face modificari in cadrul afacerii sale si poate creste productivitatea pe termen lung. E inca un exemplu care demonstreaza cat de important e sa ii ascultam cu adevarat pe oameni!
1. MOBILIERUL PENTRU CASA nu a fost pe gustul angajatilor. Orice tip de mobilier care se regaseste in mod obisnuit intr-o casa s-a regasit in topul lucrurilor pe care angajatii nu isi doresc sa le vada intr-un birou. Astfel de mobilier e vazut ca un obstacol in calea productivitatii.
2. ANGAJATII VOR HUB-URI DE SOCIALIZARE. In astfel de spatii se regasesc de obicei bucataria si un loc pentru luat masa sau doar pentru discutii. Sunt separate de spatiul de lucru si sunt destinate pentru momentele in care angajatii vor sa ia o pauza.
3. PARAVANELE SPECIALE pentru birouri sunt inca o modificare pe gustul angajatilor. In opinia acestora, un spatiu continua sa ramana deschis, dar creeaza totodata si senzatia de intimitate.
4. SALILE DE CONFERINTE raman printre preferintele angajatilor, cu precizarea ca acestia isi doresc sa le poata folosi atat pentru intalniri cu restul echipei si sedintele oficiale, cat si pentru munca individuala.
5. LUMINA NATURALA se afla in acest top al modificarilor preferate de salariati. Daca birourile pot avea o priveliste care sa includa si copaci sau un colt de natura, cu atat mai bine.
6. BIROURILE INALTE sunt o idee destul de recenta, care a prins insa la cei mai multi angajati. Acestia prefera sa lucreze pe scaune inalte de tip bar, create insa pentru birouri inalte. Acestia vor sa aiba posibilitatea de a lucra si stand in picioare, atunci cand isi doresc acest lucru, schimbandu-si astfel pozitia corpului pe parcursul programului de lucru.
Cei care au testat toate aceste medii si schimbari au sustinut ca au fost mult mai eficienti in timp ce lucrau si ca toate modificarile aduc beneficii.
Chiar daca, in mod cert, exista nenumarate alte aspecte care ii pot nemultumi pe angajati, acestea sunt lucruri pe care companiile ar trebui sa le ia in calcul, mai ales atunci cand isi doresc sa nu vada scaderi semnificative ale rezultatelor pe care le asteapta de la angajatii lor.
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Articole similare
A crescut procentul implementarii solutiilor de tip CRMCum atragi chiriasii din multinationale in cladirile din parcurile de businessCum optimizezi spatiile de lucru ca sa fie sigure pentru angajati si prietenoase cu mediul inconjuratorSAF-T: Firme care au obligatia depunerii D406 la inceput de mai 2022Legea debirocratizarii si legea preventiei in discutie la Topul National al Firmelor Private din Romania - XXIVUltimele articole
5 beneficii ale utilizarii unui sistem MES in industria greaPrimii pasi in antreprenoriat: ce trebuie sa stii inainte sa iti deschizi propria afacereCum iti poate transforma afacerea un sistem ERPLegea privind stabilirea salariilor minime europene, aprobata de GuvernMin. Muncii a confirmat! Salariul minim va creste la 3700 lei din 1 iulie 2024Articole similare
Ministerul de Finante explica impozitarea programatorilor. Noile criterii pentru reconsiderarea activitatilor ca dependenteLege nr.227/2015 privind Codul Fiscal, modificata! (propunere legislativa)Majorarea salariului minim ar trebui facuta dupa un sistem independentOUG 211/2020. Au fost prelungite pana la 30 iunie 2021 mai multe masuri de sustinere a ANGAJATIlor si profesionistilorCODUL FISCAL pe intelesul tuturor. Explicatii si solutii rapide pentru a depasi starea de crizaUltimele articole
Cheltuieli deductibile. Cheltuielile auto pot fi deduse 100% daca sunt folosite si in scop personal de ANGAJATI?Impozit pe salarii. Unde se plateste impozitul pe salariu in cazul sediului secundarIntegrarea software-ului de gestiune cu platforme de rezervari si livrariTichetele de vacanta. Deductibilitate tichete acordate de firme altor persoane, nu ANGAJATIlorNoutati CASS 2025: Ce contributii platesc ANGAJATIi care au si pensie de peste 3.000 leiArticole similare
PFA-urile, sacrificate pentru buget in 2016. Ce alte surprize aduce noul OUG?Noutati Legislatie Fiscala 19-25 mai 2008Cum se efectueaza corect inventarierea patrimoniuluiGhid facilitati fiscale in IT. Modul de calcul al impozitului si al CAS si CASS in cazul veniturilor de peste 10.000 leiNoutati Legislatie Fiscala 02 - 05 mai 2009Ultimele articole
Impozit pe dividende majorat la 16%. 3 cazuri practice explicate de specialistImpozit dividende. Termen pentru plata sumelor ridicate INAINTE si DUPA 1 august 2025Limita plati numerar pesoane fizice 2025. Procedura corecta pentru incasari de peste 10.000 leiDrepturi de autor si CIM. Se mai aplica EXCEPTIILE privind plata CASS de la 1 august 2025?MODIFICARI majore la Declaratia 112. Noi reguli CASS si concedii medicale in 2025Articole similare
Platile cu numerar intre persoane juridice, limitate la 2.000 leiPeste jumatate dintre companii considera ca majorarea salariului minim e inoportunaDeclaratia DAC6 trebuie depusa in maxim 30 de zile. In caz contrar, amenzile ajung si la 100.000 leiCe obligatii de raportare detine o COMPANIE fara activitateSanatatea, investitiile, agricultura, prioritatile celei de-a doua rectificari bugetareUltimele articole
MONOGRAFIE Bilete de avion si reglementari legaleFoaia de parcurs. 4 pasi pentru a corela stocul de combustibil cu foaia de parcursMijloace fixe. Monografie si tratament fiscal pentru mijloace fixe lipsa la inventarAmortizarea mijloacelor fixe. Ce trebuie sa stii in 2025Impozit chirii 2025. Cum trebuie completate D100 si D205 de catre firmeArticole similare
Aspecte fiscale pentru repartizare profit net catre administratorul societatiiCe documente sunt necesare pentru acordarea scutirii de impozit pentru programatori?Balanta de verificare: ce este, cand se intocmeste si ce erori pot aparea in balanta de verificareCretu: PDL recicleaza propunerea reducerii cotei unicePrognoza: scumpiri de 38% la alimente in urmatoarele trei luniUltimele articole
Cresterea profitabilitatii in servicii: 4 Puncte cheie de optimizare prin digitalizareLeasing financiar, achizitie auto. La ce data se inregistreaza datoria in contabilitate?Top 3 greseli in managementul contractelor si cum sa le evitiContabilitate pentru performanta: Strategii fiscale pentru antreprenori si profesionistiCartea Verde a Contabilitatii pentru anul 2025! Solutii pentru TOATE probleme fiscale cu care va confruntatiSfaturi de la experti
Asociere in participatie ONG si SRL
Intrebare: Din ce am inteles, daca va exista o asociere in participatie intre ONG si SRL, ONG va putea sa inregistreze pe cheltuiala, pe baza Decontului pentru operatiuni in participatie, sumele virate SRL-ului pentru sustinerea realizarii...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Inchiriere bunuri pe teritoriul Romaniei. Furnizor UE
Intrebare: Tinand cont de faptul ca serviciul de inchiriere este prestat pe teritoriul Romaniei, exista obligatia de a depune declaratia 017 pentru inregistrarea contractelor de servicii prestate de nerezidenti pe teritoriul Romaniei?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Subiectele saptamanii
Impozit pe profit. EXEMPLU util de calul pentru profitul aferent trim. III 2025
Bon fiscal. Cum sa procedati daca NU ati emis la timp bonul fiscal la incasarile cu cardul
Partidele politice sunt obligate sa transmita SAF-T? Ce spun specialistii
Case de marcat electronice. Cum sa procedati daca ati OMIS emiterea Raportului Z intr-o zi
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA