Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Impozit pe salariu si obligatii de plata pentru punct de lucru. Cand se cere anularea CIF?

18-Aug-2015
4136

In cazul urmator, o firma cu sediu in Bucuresti declara un punct de lucru in alt judet. Obtine CIF deoarece au avut peste 5 salariati la acel punct de lucru. Din 2 iulie insa, punctul de lucru are doar 2 salariati. Va trebui firma sa declare si sa plateasca pe acel CIF in continuare sau va fi obligata sa ceara anularea acestuia?

Intr-adevar, in conformitate cu prevederile art. 32 alin. 7 din Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale orice persoana subiect al unui raport juridic fiscal care are organizata o entitate, cu sau fara personalitate juridica, la alta adresa decat sediul social al subiectului respectiv, cu minimum 5 persoane care realizeaza venituri din salarii, are obligatia sa solicite inregistrarea fiscala a entitatii respective, ca platitoare de salarii si de venituri asimilate salariilor, la organul fiscal din subordinea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala in a carui raza teritoriala se afla adresa unde se desfasoara efectiv activitatea acelei entitati.

In mod corespunzator, in conformitate cu prevederile art. 77 alin. (1) din Codul de procedura fiscala modificarile ulterioare ale datelor din declaratia de inregistrare fiscala trebuie aduse la cunostinta organului fiscal competent din subordinea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in termen de 30 de zile de la data producerii acestora, prin completarea si depunerea declaratiei de mentiuni.In acelasi timp, in conformitate cu art. 74 alin. (1) din Codul de procedura fiscala contribuabilii au obligatia de a declara organului fiscal competent din subordinea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in termen de 30 de zile, infiintarea de sedii secundare, in situatia expusa nemaifiind aplicabila exceptia de la aplicarea acestui articol prevazuta la alin. (5) deoarece nu mai sunt intrunite conditiile prevazute de Legea nr. 273/2006.

In aceste conditii urmeaza ca societatea sa depuna in temeiul art. 77 alin. (1) din Codul de procedura fiscala Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru sediile secundare formular 060, aprobata prin OMFP 2296/2007 prin care, bifand caracterul de declaratie de mentiuni sa completeze sectiunea D randul 2 privind scoaterea din evidenta ca platotr de venituri din salarii pentru sediul secundar incepand cu luna in care nu mai indeplineste conditia de inregistrare prevazuta de art. 32 alin. 7 din Legea nr. 273/2006.

Raspuns oferit pentru www.portalcontabilitate.ro de Dani Cucu, consultant fiscal, director al societatii de consultanta. Global Tax Management S.R.L.

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Impozit pe salariu si obligatii de plata pentru punct de lucru. Cand se cere anularea CIF?":
Rating:

Nota: 5 din 3 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Declaratia 112, MODIFICATA! Ordinul a fost publicat in Monitorul Oficial
    • UPDATE, 24 mai 2019 Ordinul nr. 2.165/837/743/2019 pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a formularului 112 a fost publicat joi, 23 mai 2019, in Monitorul Oficial, nr. 404. Formularul 112 "Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate" a fost modificat ca urmarea a unei serii de schimbari aduse legislatiei fiscale, in ultima perioada (aici vorbim...» citeste mai departe aici

  • OUG 31/2019, privind acordarea unor facilitati fiscale, publicata in M.Of. Codul fiscal, MODIFICAT!
    • Ordonanta de urgenta nr. 31/2019 privind acordarea unor facilitati fiscale si pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, pentru completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 11/2018 pentru adoptarea unor masuri bugetare si pentru modificarea Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, a fost publicata joi, 23 mai 2019, in Monitorul Oficial, partea I, nr. 403. OUG 31/2019 prevede 4 modificari fiscale: 1. Prelungirea...» citeste mai departe aici

  • Realizarea de venituri pe perioada concediului pentru cresterea copilului. Cand se suspenda indemnizatia?
    • In multe situatii, parintii care intra in concediu de crestere copil (CCC) se vad nevoiti sa renunte la proiectele proprii care, in mod normal, le-ar aduce un venit suplimentar - care sa asigure un confort sporit si copilului, de teama sa nu le fie suspendata indemnizatia oferita de stat. Este si cazul antreprenorilor care, nefiind familiarizati cu litera legii si cu modul in care trebuie ea interpretata, se vad nevoiti sa renunte la pozitia de administrator si asociat firma. Astazi,...» citeste mai departe aici

  • ANPC: Amenzi de 200.000 de lei si 1,6 tone de peste retrase, intr-o singura zi!
    • Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a dat peste cap planurile unor mari supermarketuri care pusesera la vanzare peste in stare vizibila de degradare sau expirate, intr-o singura zi fiind date amenzi in valoare de 200.000 de lei. “In data de 22 mai 2019, comisari din cadrul Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorilor Bucuresti-Ilfov, coordonati de Paul Anghel, Director General al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) si Horia...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016