Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

De ce sa pornesti o afacere. 5 motive pentru care sa-ti faci firma

08-Iul-2014
646
Ne adresam intotdeauna cititorilor nostri cu convingerea ca activeaza in domeniul comercial si ca, intr-o forma sau alta, sunt interesati direct de domeniul fiscal-contabil.

Si chiar daca foarte multi se ocupa deja de activitatea unor firme, cu siguranta mai exista foarte multe persoane interesate de demararea unei afaceri. Poate ca nu intotdeauna gasim informatiile care sa ne motiveze sau care sa raspunda unor intrebari in asa fel incat sa ne hotaram sa facem acest pas.

Ne abatem astazi putin de la programul nostru editorial obisnuit si va prezentam cinci motive pentru care ar trebui sa demarati o afacere exact asa cum va doriti. Intr-un context in care povara fiscala nu e deloc usoara, cunoastem deja motivele care ar trebui sa ne tina departe de antreprenoriat.

La polul opus, daca ne dorim insa o libertate financiara mai mare si un parcurs in domeniul afacerilor, aceasta incercare isi merita cu siguranta eforturile.

Intr-o analiza a unora dintre cele mai importante argumente in favoarea initierii unei afaceri, DailyBusiness.ro citeaza 5 motive principale si, precizeaza sursa, "suficient de bune" care nu se refera totusi la partea financiara. Le redam si noi, cu adaugirile noastre, prin cele ce urmeaza, cu speranta sincera ca va vor fi de folos si ca vor avea un efect de incurajare si motivare:
Regimul fiscal-contabil pentru liber-profesionisti
Regimul fiscal-contabil pentru liber-profesionisti
Vezi detalii
Achizitii. Ghid fiscal-contabil
Achizitii. Ghid fiscal-contabil
Vezi detalii
Marea Cartea Verde a Monografiilor Contabile
Marea Cartea Verde a Monografiilor Contabile
Vezi detalii


1. Vom economisi timp. Ca in orice etapa de inceput, munca va fi mai multa, timpul mai putin, orele libere numarate pe degetele de la o mana. Dar daca ne organizam cum trebuie, daca intelegem ca timpul e de partea noastra, ne vom bucura de mult mai multa libertate din acest punct de vedere.

Mai mult, am vrea sa adaugam, ca asa cum arata mai toate studiile recente din domeniul resurselor umane, pretul se pune astazi mult mai mult pe un program flexibil decat pe un program de la 9 la 5 si un salariu fix.

2. Vom avea cu timpul niste povesti minunate de spus. Incercarile pe care le facem ne dezvolta ca oameni, dar si ca profesionisti. E intotdeauna mai bine sa incercam si sa ne dam silinta sa ne indeplinim visele decat sa ramanem doar cu gandul a ceea ce ar fi putut sa fie. Si e foarte placut sa povestim altcuiva cum se invart rotitele afacerii pe care o conducem.

3. Avem de ce sa fim mandri. Intotdeauna o sa fim cel mai mandri de ceea ce am realizat prin propriile forte, iar asta o sa ne faca oameni mai buni, daca stim sa ne pastram modestia si daca nu ne temem sa ii invatam si pe altii ceea ce am descoperit si invatat noi, in timp. Viziunea noastra ne va rasplati pe masura eforturilor depuse. Avem toate sansele sa devenim din ce in ce mai buni la ceea ce facem daca ne tinem de munca si invatam din greselile noastre.

4. Lasam ceva in urma. Este important pentru orice om sa creeze, sa stie ca a lasat ceva in urma lui. Fie ca lasam afacerea ca mostenire, fie ca reusim sa schimbam in societate, astfel de realizari ne vor implini intotdeauna mult mai mult decat un simplu loc de munca unde nu vom face poate niciun bine societatii.

5. Oferim ceva mediului in care am reusit. Putem avea resursele financiare de a face bine, de a oferi inapoi ceva societatii. Chiar daca in contextul autohton, nu suntem intotdeauna sprijiniti de stat, sa nu uitam ca vom fi sprijiniti de oameni. Si vom fi rasplatiti chiar prin binele pe care il facem. Putem alege un act de caritate, o organizatie, o cauza. Antreprenoriatul ne faciliteaza calea catre a face un astfel de bine.

Daca aveti si alte opinii cu privire la motive care nu tin neaparat de recompensa financiara, le asteptam cu drag si interes in casuta de comentarii din josul articolului.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "De ce sa pornesti o afacere. 5 motive pentru care sa-ti faci firma":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Editorial: Nu pretul e problema consultantilor fiscali care raman fara clienti
    • Traim in contextul unei economii influentate major de contextul international. Ne place sau nu, trebuie sa privim si catre vecini, dar si peste ocean. Sunt lucruri pe care trebuie sa le avem in vedere atunci cand ne stabilim inclusiv obiectivele financiare pentru anul in curs. In mare, asta cere de la noi sa fim mai prevazatori, mai chibzuiti cand vorbim de bugete si de cheltuieli. Dar ce influenta are actualul context socio-economic asupra clientilor? In mod similar, si pe acestia ii face sa...» citeste mai departe aici

  • ANAF va trimite scrisori pentru esalonarea datoriilor
    • Saptamana aceasta, la 27 martie, premierul Sorin Grindeanu a avut o noua intalnire cu presedintele ANAF, Bogdan Stan, si cu ministrul Finantelor, Viorel Stefan, pentru a evalua la ce nivel de implementare se afla cele 14 masuri noi pe care ANAF ar trebui deja sa le aplice pentru cresterea colectarii veniturilor la bugeutl de stat. Premierul Sorin Grindeanu le-a spus acestora ca va urmari in continuare personal modul in care se va derula activitatea ANAF, cu precadere in ce priveste imbunatatirea...» citeste mai departe aici

  • Legea preventiei va avea o componenta pentru administratia locala. Noua lege se va publica in cateva zile
    • Sunt nenumarate cazurile in care, confruntati cu un control ANAF, nu ati avut la indemana documentele justificative necesare sau nu ati reusit sa argumentati o greseala descoperita de inspectori. Legea Preventiei porneste de la ideea de educare si informare a antreprenorilor, venind in sprijinul acestora printr-o clarificare a unor prevederi pe care acestia trebuie sa le respecte Legea preventiei despre care am scris pe larg aici va include si o componenta privind administratia local. Saptamana...» citeste mai departe aici

  • Vineri, 31 martie 2017 inclusiv, termen limita de declarare a mentiunilor pentru anumite categorii de contribuabili
    • Stim cat de pretioasa este informatia actualizata, mai ales pentru orice profesionist din domeniul fiscal-contabil care isi doreste sa aiba agenda de lucru organizata si cu termene pe care sa le respecte la timp. Cu atat mai mult trebuie sa va informati in aceasta perioada in care, asa cum v-am anuntat deja, ANAF pregateste controale pentru firmele care depun D 101. Va informam ca vineri, 31 martie 2017, este termenul de declarare a mentiunilor, prin formularul 010 "Declaratie de inregistrare...» citeste mai departe aici

  • Ce schimbari va implementa obligatoriu ANAF pana la 15 aprilie 2017!
    • Premierul Sorin Grindeanu a analizat, in cadrul intalnirii de lucru cu reprezentantii Ministerului Finantelor Publice si ANAF, propunerile acestora pentru cresterea gradului de colectare a taxelor si impozitelor si pentru imbunatatirea relatiei dintre administratia fiscala si contribuabilii persoane fizice si juridice. Sunt avute in vedere o serie de masuri urgente cu implementare pana la data de 15 aprilie 2017, dintre care mentionam: Consilierea contribuabililor pentru plata la timp a taxelor...» citeste mai departe aici

  • PFA-ul, inca rentabil. Cum sa minimizezi impozitele si contributiile
    • Este cunoscut faptul ca exista mii de liber-profesionisti (avocati, artisti, arhitecti, medici), care vor sa pastreze in regula tot ce tine de domeniul fiscal-contabil. De asemenea, in fiecare zi se infiinteaza noi PFA-uri, care au ca scop sa fie profitabile. Fie ca sunteti PFA, fie ca va ocupati de contabilitate pentru clienti PFA, este esential sa cunoasteti cu exactitate ce deduceri se pot face ca sa scadeti impozitele, ce taxe sunt sau nu obligatorii si, mai ales, cand sunt obligatorii....» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.