Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

De ce sa pornesti o afacere. 5 motive pentru care sa-ti faci firma

08-Iul-2014
732
Ne adresam intotdeauna cititorilor nostri cu convingerea ca activeaza in domeniul comercial si ca, intr-o forma sau alta, sunt interesati direct de domeniul fiscal-contabil.

Si chiar daca foarte multi se ocupa deja de activitatea unor firme, cu siguranta mai exista foarte multe persoane interesate de demararea unei afaceri. Poate ca nu intotdeauna gasim informatiile care sa ne motiveze sau care sa raspunda unor intrebari in asa fel incat sa ne hotaram sa facem acest pas.

Ne abatem astazi putin de la programul nostru editorial obisnuit si va prezentam cinci motive pentru care ar trebui sa demarati o afacere exact asa cum va doriti. Intr-un context in care povara fiscala nu e deloc usoara, cunoastem deja motivele care ar trebui sa ne tina departe de antreprenoriat.

La polul opus, daca ne dorim insa o libertate financiara mai mare si un parcurs in domeniul afacerilor, aceasta incercare isi merita cu siguranta eforturile.

Intr-o analiza a unora dintre cele mai importante argumente in favoarea initierii unei afaceri, DailyBusiness.ro citeaza 5 motive principale si, precizeaza sursa, "suficient de bune" care nu se refera totusi la partea financiara. Le redam si noi, cu adaugirile noastre, prin cele ce urmeaza, cu speranta sincera ca va vor fi de folos si ca vor avea un efect de incurajare si motivare:
Manual de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manual de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Vezi detalii
Imprumuturi, dobanzi si decontari cu asociatii
Imprumuturi, dobanzi si decontari cu asociatii
Vezi detalii
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Vezi detalii


1. Vom economisi timp. Ca in orice etapa de inceput, munca va fi mai multa, timpul mai putin, orele libere numarate pe degetele de la o mana. Dar daca ne organizam cum trebuie, daca intelegem ca timpul e de partea noastra, ne vom bucura de mult mai multa libertate din acest punct de vedere.

Mai mult, am vrea sa adaugam, ca asa cum arata mai toate studiile recente din domeniul resurselor umane, pretul se pune astazi mult mai mult pe un program flexibil decat pe un program de la 9 la 5 si un salariu fix.

2. Vom avea cu timpul niste povesti minunate de spus. Incercarile pe care le facem ne dezvolta ca oameni, dar si ca profesionisti. E intotdeauna mai bine sa incercam si sa ne dam silinta sa ne indeplinim visele decat sa ramanem doar cu gandul a ceea ce ar fi putut sa fie. Si e foarte placut sa povestim altcuiva cum se invart rotitele afacerii pe care o conducem.

3. Avem de ce sa fim mandri. Intotdeauna o sa fim cel mai mandri de ceea ce am realizat prin propriile forte, iar asta o sa ne faca oameni mai buni, daca stim sa ne pastram modestia si daca nu ne temem sa ii invatam si pe altii ceea ce am descoperit si invatat noi, in timp. Viziunea noastra ne va rasplati pe masura eforturilor depuse. Avem toate sansele sa devenim din ce in ce mai buni la ceea ce facem daca ne tinem de munca si invatam din greselile noastre.

4. Lasam ceva in urma. Este important pentru orice om sa creeze, sa stie ca a lasat ceva in urma lui. Fie ca lasam afacerea ca mostenire, fie ca reusim sa schimbam in societate, astfel de realizari ne vor implini intotdeauna mult mai mult decat un simplu loc de munca unde nu vom face poate niciun bine societatii.

5. Oferim ceva mediului in care am reusit. Putem avea resursele financiare de a face bine, de a oferi inapoi ceva societatii. Chiar daca in contextul autohton, nu suntem intotdeauna sprijiniti de stat, sa nu uitam ca vom fi sprijiniti de oameni. Si vom fi rasplatiti chiar prin binele pe care il facem. Putem alege un act de caritate, o organizatie, o cauza. Antreprenoriatul ne faciliteaza calea catre a face un astfel de bine.

Daca aveti si alte opinii cu privire la motive care nu tin neaparat de recompensa financiara, le asteptam cu drag si interes in casuta de comentarii din josul articolului.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "De ce sa pornesti o afacere. 5 motive pentru care sa-ti faci firma":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Noul Cod Fiscal a modificat legislatia. Amenzile sunt uriase!
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"!


 



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Guvernul ar putea renunta la impozitul de 1% pe cifra de afaceri pentru unele firme
    • Masura prin care se anunta pentru 2018 majorarea de la 500.000 euro la 1 milion euro a pragului pana la care se aplica impozitul pe cifra de afaceri de !%. "Am discutat despre acest lucru, ca acel prag, daca este 500.000 euro sau 1 milion euro pana la care este introdus impozitul de 1%...sa fie introduse (modificari-n.r.) prin amendament in Parlament", a declarat premierul Mihai Tudose, raspunzand intrebarilor adresate de jurnalisti. Saptamana trecuta a avut loc o intalnire a premierului cu...» citeste mai departe aici

  • Initierea negocierii colective intre 20 noiembrie - 20 decembrie. Amenzi de 10.000 lei
    • OUG nr.82/2017, publicata in Monitorul Oficial nr.902 din 16.11.2017, include o obligatie noua pentru toate firmele din Romania, indiferent de numarul de angajati. Conform unor noi reglementari din OUG nr.82/2017 prin derogare de la prevederile art. 129 alin. (1) din Legea dialogului social nr. 62/2011, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, apare obligatia ca in unitatile in care nu exista incheiat contract/acord colectiv de munca, initierea negocierii colective sa devina...» citeste mai departe aici

  • Atentie la HG 804/2017: Normele privind casele de marcat au fost modificate
    • In M.Of. nr. 907 din 20.11.2017 a fost publicata HG 804/2017 privind modificarea si completarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 479/2003. Noile prevederi coreleaza modificarile aduse incepand cu anul 2014 ordonantei de urgenta 28/1999 (ultima modificare a normelor metodologice fiind adusa de HG 73/2014) si aduce...» citeste mai departe aici

  • Un nou regulament se aplica din 2018 si introduce o adevarata revolutie. Iata ce ne asteapta
    • Uniunea Europeana a introdus noutati legislative foarte stricte. Mai exact, la 25 mai 2018 vor incepe sa se aplice prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016, cunoscut drept Regulamentul General privind Protectia Datelor Personale (GDPR). Specialistii spun ca acest Regulament introduce o adevarata revolutie in domeniu, prin prisma impactului pe care il va avea asupra bunului mers al oricarei afaceri, mici sau mari, din Europa si nu numai. Conceptul de "date personale" devine atat de larg...» citeste mai departe aici

  • SRL-D-urile nu vor mai beneficia de facilitati fiscale incepand cu 1 ianuarie 2018
    • Intr-o analiza a masurilor adoptate recent de Guvern pentru modificarea Codului fiscal de la 1 ianuarie 2018, Platforma Romania 100 a aratat care sunt acele masuri care vor influenta negativ mediul de afaceri si nu numai. Printre acestea masuri se numara si trecerea contributiilor sociale de la angajator la angajat, precum si eliminarea facilitatilor fiscale de la inceputul anului pentru firmele de tip SRL-D. "Trecerea contributiilor sociale de angajator la angajat propusa prin "Revolutia...» citeste mai departe aici

  • Ce tratament se aplica pentru cheltuielile de protocol?
    • In analiza de mai jos, avem o societate care inregistreaza in anul 2017 cheltuieli de protocol dupa cum urmeaza: - cafea, apa, diverse produse protocol pentru diverse sedinte, intalniri cat si pentru uzul angajatilor. - mese la restaurant cu potentiali clienti, furnizori, parteneri de afaceri, angajati din grup care se deplaseaza in scopul rezolvarii anumitor situatii (scolarizari, implementari, alte activitati curente). La fiecare factura de restaurant exista un referat cu detalii legate de...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Aflati cum sa va aparati de amenzile uriase
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"