Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Firme in reorganizare. Care vor fi elementele obligatorii pe factura?

17-Ian-2013
2435
Asa cum stiti deja, legislatia in ce priveste elementele care se vor inscrie pe o factura s-au modificat odata cu introducerea unor elemente cu caracter obligatoriu.

Astfel, in situatia in care firmele sunt in reorganizare, vom stabili, prin cele ce urmeaza, care vor fi acele elemente obligatorii pe care va trebui sa le precizam pe factura.

Solutia consultantului:

In opinia noastra, actele normative ce dispun in legatura cu elementele minime obligatorii ale unei facturi, sunt urmatoarele:

a) art. 155 alin. (19) din Codul fiscal, ce enumera elementele minimale necesare pentru o factura din punctul de vedere al TVA;

b) art. 74 din Legea 31/1990 privind societatile comerciala, ce obliga la precizarea formei juridice a societatii, a capitalului social si a modului de organizare, cum ar fi societate in comandita pe actiuni sau sistem dualist de administrare;

c) art. 45 din Legea 85/2006 privind insolventa, ce stabileste ca dupa intrarea unei persoane in procedura judiciara de reorganizare sau faliment, toata corespondenta, deci inclusiv facturile, vor purta mentiunea "societate in reorganizare” sau "societate in faliment”, transcrisa atat in limba romana, cat si in limbile engleza si franceza.


Toate aceste elemente consideram ca sunt obligatorii de mentionat intr-o factura.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Firme in reorganizare. Care vor fi elementele obligatorii pe factura?":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016