
Raportul Special
realizat de specialisti
Eficientizarea proceselor si serviciilor in cadrul unei companii sunt obiective pe care orice business si le propune. Astfel, odata ce se produce aceasta optimizare, productivitatea se imbunatateste si, implicit, profitabilitatea creste. De aceea, orice afacere trebuie sa caute solutiile potrivite pentru domeniul de activitate, astfel incat sa isi eficientizeze activitatea. Iata cateva masuri care pot fi luate in considerare.
Investitii in propriii angajati
Firmele isi pot trimite angajatii la anumite cursuri de specializare si traininguri specifice, astfel incat sa dobandeasca noi cunostinte in domeniul lor de activitate, cu ajutorul carora sa devina mai eficienti cu privire la cerintele profesionale. Astfel, un salariat instruit isi va duce la bun sfarsit task-urile intr-un timp mult mai scurt, iar numarul potentialelor erori pe care ar putea sa le faca va fi unul redus. In plus, cei care participa la cursurile respective ii pot ajuta, la randul lor, pe colegii mai putin experimentati.
Apelarea la dispozitive de ultima generatie
Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025
Cartea verde a Contabilitatii varianta online
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Externalizarea serviciilor
Externalizarea anumitor servicii, in functie de obiectivele unei companii, reprezinta o decizie care poate duce atat la reducerea costurilor, cat si la eficientizarea activitatii. Mai precis, un business contracteaza o echipa de profesionisti, specialisti intr-un anumit domeniu, pentru a prelua unele sarcini de munca. Astfel, angajatorul nu va mai trebui sa angajeze personal pe care sa-l instruiasca sau caruia sa ii ofere salariu si alte beneficii. In plus, la finalul lunii, echipa respectiva va intocmi rapoarte in functie de care oamenii de afaceri pot lua decizii de business. De asemenea, specialistii vor oferi consultanta permanenta pe tot parcursul proiectului, iar companiile vor avea acces rapid la informatii.
Program de lucru flexibil
O alta metoda pe care o pot implementa firmele este programul de lucru flexibil. In primul rand, daca un business renunta la sediu pentru ca personalul sa munceasca doar de acasa, costurile se vor reduce considerabil, fiindca antreprenorii nu vor mai fi nevoiti sa achite chiria, facturile la energie electrica, gaze, abonamente de telefonie mobila, utilitati sau pentru serviciile de curatenie si mentenanta. De asemenea, cum salariatii isi vor desfasura activitatea profesionala din confortul propriei locuinte, intr-un mediu relaxant, de unde vor munci cu placere, si randamentul lor va fi unul sporit, deci activitatea se va eficientiza.
Beneficii pentru angajati
Pentru ca randamentul angajatilor sa fie la cel mai inalt nivel si activitatea profesionala sa devina eficienta, acestia trebuie motivati cu ajutorul beneficiilor. Asadar, pe langa programul de munca flexibil, angajatorul le mai poate pune la dispozitie si alte beneficii. De exemplu, le poate oferi zile suplimentare de concediu angajatilor, mai ales cand au parte de un volum mare de munca. De asemenea, in functie de rezultatele profesionale, poate apela la bonusuri de performanta sau mariri salariale. In plus, tichetele de masa si cardurile cadou, voucherele de vacanta, abonamentele la sali de fitness sau la clinici private de sanatate reprezinta alte avantaje de care se poate bucura personalul.
Acestea sunt doar cateva dintre masurile la care pot apela companiile cand isi propun sa isi eficientizeze activitatea. Totusi, aceste decizii trebuie luate in functie de strategia, bugetul si obiectivele fiecarei companii. De aceea, inainte sa se implementeze o astfel de masura, este necesar ca antreprenorii sa faca o analiza de business, ca sa isi dea seama care sunt serviciile sau chiar departamentele care trebuie imbunatatite.
Sursa foto: Shutterstock.com
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Articole similare
Cresterea profitabilitatii in servicii: 4 Puncte cheie de optimizare prin digitalizare1,18 miliarde de euro disponibili in perioada 2014-2020, prin POR, pentru cladiri publice, cladiri rezidentiale si iluminat publicCe impozite platesti in 2024 pentru veniturile din investitiiCe regim fiscal aplicam pentru marfurile distruse? Ce temei legal avem?Guvernul s-ar putea ocupa de combaterea evaziunii fiscaleUltimele articole
5 beneficii ale utilizarii unui sistem MES in industria greaImpozit dividende. Cota de 16% NU se va aplica in 2025Arhivarea documentelor. Ce acte sa pastrati cand treceti la arhivarea electronica + un studiu de cazCum sa-ti organizezi mai eficient veniturile si cheltuielile atunci cand esti freelancerONPCSB si spalarea banilor. 10 etape pentru raportarea EFICIENTA a tranzactiilor suspecteArticole similare
Actele normative cu incidenta in materie fiscala in perioada 8-15 martie 2018Cum putem acorda discount direct pe CASA DE MARCAT?Registre si formulare intreprindere individuala. Care sunt documentele obligatorii in 2015?5 lucruri de care afacerea ta are nevoie ca sa sa poti face comert ambulantCase de marcat electronice 2024. Raportul Z poate fi emis de doua ori intr-o zi?Ultimele articole
Bon fiscal ANULAT. Mai trebuie declarat in D394? F4109 se depune in aceasta situatie?Case de marcat electronice. Cum sa procedati daca ati OMIS emiterea Raportului Z intr-o ziBon fiscal. Cum sa procedati daca ati emis un bon fiscal eronat + note contabile de corectieLimita plati numerar persoane fizice 2025. Care este limita daca NU este emisa factura?CASA DE MARCAT. Pana cand trebuie sa depuneti F4109 daca NU folositi aparatul intr-o lunaArticole similare
ANAF a actualizat PDF-ul inteligent pentru descarcarea DAC 6Detii o firma de leasing? Iata cum sa procedezi in cazul clientilor rau-platnici!Sinteza modificari aduse de Legea nr. 148 din 2012 privind inregistrarea operatiunilor comerciale prin mijloace electroniceEmiterea in forma electronica a documentelor financiareMetodele eficiente la care pot apela firmele, pentru a reduce costurileUltimele articole
[MODEL] Imputernicire SPV 2025 si reglementari cheie pentru contribuabiliEste OFICIAL! A fost aprobat Programul national de digitalizare a microintreprinderilor si IMM-urilor. Firmele au la dispozitie peste 20 de activitati eligibileMinistrul Muncii propune EXTERNALIZAREa arhivarii documentelor cetatenilor, ca o masura de economisireCompaniile renunta la testele eliminatorii fiindca sunt prea putini candidatiCele mai noi anunturi de angajare sunt publicate zilnic pe FOKUS Jobs - o noua platforma de recrutareArticole similare
Cadouri pentru salariati - Obligatiile angajatorului12 masuri fiscale aduse de OUG 226/2020. A fost prorogat termenul pentru dotarea cu aparate de marcat electronice pana pe 31 decembrie 2021DepanareLaptop.ro - brand Romanesc cu peste 15 ani experienta in reparatia laptopurilorNoutati Legislatie Fiscala 09-13 iunie 2008Titlul III, Capitolul I pct. 1 - 17Ultimele articole
Cum sa iti conectezi telefonul la televizor? 6 sfaturi utileE-Transport. Sanctiunile de 100.000 lei se aplica din 1 aprilie 2025 daca NU aveti dispozitiv GPSGhid pentru incepatori: Tot ce trebuie sa stii despre echipamentele fiscaleCase de marcat electronice. Noutati fiscale care se aplica in 2025RO e-Transport: 3 modificari importante introduse prin OUG 129/2024Articole similare
Propunere: Principiul depunerii documentelor o singura data pentru fonduri europeneDublarea investitiilor in locuri de munca. Noile propuneriImbunatatirea mediului de afaceri. Care au fost concluziile conferintei?Institutiile Uniunii Europene au aprobat noi masuri economice pentru sustinerea IMM-urilor in perioada de crizaCatre ce firme isi directioneaza Fondul European de INVESTITII STRATEGICE finantarea in 2015?Ultimele articole
A fost lansata platforma prin care firmele se pot inscrie pentru a obtine fonduri europene nerambursabile aferente perioadei 2021-2027Finantele propun o noua schema de ajutor de stat privind stimularea investitiilor strategice pentru noi activitati economiceIMM-urile au platit circa 87.800 de dolari dupa un incident de securitate cibernetica, iar companiile mari pana la 992.000 de dolariPropuneri de simplificare a accesului la fondurile UESe pregatesc noi masuri impotriva evaziunii fiscaleSfaturi de la experti
Intrebare: Daca o microintreprindere depaseste plafonul de 250.000 euro la 30.09.2025, adica are venituri cumulate de 1.258.000 lei la 30.09.2025, trece la impozit pe profit? Ce curs euro se foloseste la calcularea plafonului si in cat timp...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Calcul deduceri fiscale aferente profitului reinvestit
Intrebare: O societate vrea sa aplice scutirea pentru profit reinvestit in T3. Datele sunt urmatoarele:
Investitie activ: 45.929,90 lei
Profit brut (cont 121): 64.502,90 lei
Profit impozabil: 81.596,21 lei
Impozit pe profit: 13.055,39 lei
In...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Subiectele saptamanii
Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B
Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma
Mijloace fixe. Puteti reduce perioada de amortizare dpdv contabil si fiscal?
[CONTROL ANTIFRAUDA] Reglementari legale, drepturile contribuabililor si studii de caz utile
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA