Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Ce se va schimba in cadrul firmelor in urmatorii ani. Programul de munca nu va mai fi la fel

28-Mai-2015
1002

Daca in Romania cei mai multi angajatori inca isi doresc sa isi vada intreaga echipa la birou, de mai multi ani de zile in strainatate a devenit din ce in ce mai vizibil trendul care promoveaza ideea angajatului mult mai fericit si productiv cu un program flexibil.

Raportul de munca traditional se schimba, iar companiile care nu tin pasul nu vor avea decat de pierdut. Actualizarea abordarilor pe piata muncii catre aceasta directie devin astfel aproape o conditie obligatorie pentru cei care isi doresc sa se mentina.


Doina Patrubani-Voicu, consulting director in cadrul Deloitte Romania, a declarat pentru Zf.ro urmatoarele:

"Tipurile de contracte de munca pe care le vor avea viitorii angajati vor fi diferite de cele cu care am fost obisnuiti. Pentru ei nu va mai exista conceptul de lucru timp de opt ore pe zi, cinci zile pe saptamana. Se va lucra de la distanta, pot fi concepute forme de contracte in functie de obiective anuale care trebuie indeplinite, dar nu va mai conta daca angajatul lucreaza de aca­sa, lucreaza noaptea, sambata sau duminica".

Printre probleme actuale amintite de acestia se numara lipsa competentelor de leadership ale angajatilor, precum si culturi organizationale care nu reusesc sa isi motiveze angajatii suficient de mult.

"Deficitul de leadership este una dintre cele mai mari preocupari ale managerilor de resurse umane. De ce avem vesnic un deficit de lideri? Pentru ca, de cele mai multe ori, companiile decid sa investeasca in dezvoltarea competentelor de leadership ale angajatilor abia cand acestia ocupa deja pozitii de conducere. Companiile nu investesc din timp in dezvoltarea competentelor anga­jatilor cu potential de leadership, iar atunci cand se investeste, nu se acopera o masa suficient de mare de oameni", a declarat Doina Patrubani-Voicu pentru Zf.ro.

Un plan de dezvoltare a angajatului in cadrul companiei este un atuu pentru orice firma care intelege adevaratul sens al expresiei "a investi in echipa".

Asociatii de proprietari: ghid contabil
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Vezi detalii
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Vezi detalii
Fisa sintetica pe platitor
Fisa sintetica pe platitor
Vezi detalii

De retinut, totodata, ca in ultimul an se pune un accent din ce in ce mai mare si pe felul in care sunt evaluati angajatii. Cei mai multi experti din domeniul resurselor umane atrag atentia asupra faptului ca evaluarile anuale nu sunt cea mai buna idee, mai ales atunci cand nu sunt aplicate corect, cand angajatorii vaneaza punctele slabe ale salariatilor si cand nu tin cont de faptul ca cei mai multi dintre acestia nu gestioneaza bine feedback-ul negativ.

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ce se va schimba in cadrul firmelor in urmatorii ani. Programul de munca nu va mai fi la fel":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Noul Cod Fiscal a modificat legislatia. Amenzile sunt uriase!
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"!


 



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • E oficial! Majorarea plafonului TVA pentru intreprinderi mici : 300.000 lei
    • Regasiti mai jos Decizia Comisiei Europene privind plafonul special al intreprinderilor mici pentru perioada 1 ianuarie 2018 pana la 31 decembrie 2020. Astfel, conform art. 1, prin derogare de la articolul 287 punctul 18 din Directiva 2006/112/CE, Romania este autorizata sa acorde o scutire de la plata TVA persoanelor impozabile a caror cifra de afaceri anuala nu depaseste echivalentul in moneda nationala a 88.500 EUR la cursul de schimb din ziua aderarii sale. Articolul 2 Prezenta decizie...» citeste mai departe aici

  • Procedura de inregistrare in scopuri de TVA va fi corelata cu modificarile din Codul Fiscal
    • Printr-un proiect de ordin supus dezbaterii publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala coreleaza prevederile "Procedurii de inregistrare, la cerere, in scopuri de TVA", cu modificarile recente ale Codului Fiscal. Astfel, din cuprinsul actualei proceduri si din continutul unor formulare va fi eliminata sintagma "nu justifica intentia si capacitatea de a desfasura activitate economica". De asemenea, este necesara stabilirea unei proceduri prin care sa se asigure exercitarea, de catre...» citeste mai departe aici

  • Revine impozitul pe bacsis!
    • O masura controversata, din nou in atentia autoritatilor: impozitul pe bacsis revine, iar dovada consta in faptul ca reprezentanti ai domeniului HORECA au in lucru, impreuna cu Ministerul de Finante, un proiect prin care este prevazuta impozitarea bacsisului cu 16%. Se fiscalizeaza astfel bacsisul pe care il primesc ospatarii si, considera autoritatile, masura va aduce si bani la buget. "Pe notele de plata din restaurante va aparea o rubrica noua: bacsisul pe care un client vrea il lase...» citeste mai departe aici

  • Noile criterii ANAF, inainte de respingerea codului TVA
    • Recent au fost aduse modificari in ce priveste reinregistrarea firmelor in scopuri de TVA. Prin Legea nr.177/2017 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.3/2017, a fost eliminata din Codul fiscal prevederea conform careia firmele pot fi reinregistrate in scopuri de TVA doar daca justifica intentia si capacitatea de a desfasura activitate economica, indiferent de motivul pentru care li se anulase inregistrarea in scopuri de TVA. Asadar, firmele nu trebuie sa isi mai justifice nici...» citeste mai departe aici

  • Cele mai multe firme din Romania gasesc cu greutate candidati valorosi
    • In functie si de cerintele companiei, dar si de felul in care universitatile isi pregatesc absolventii, pe piata fortei de munca nu intarzie sa apara o criza in ce priveste cererea si oferta. Conform unui studiu recent intocmit de Ejobs, circa 86% dintre respondenti, majoritatea afaceri mici si mijlocii, se confrunta cu o lipsa acuta de candidati valorosi atunci cand recruteaza. Printre motive se numara "competivitatea ridicata", dar si "accesul la candidati specializati" ingreunat...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Aflati cum sa va aparati de amenzile uriase
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"