
Raportul Special
realizat de specialisti
ChatGPT pentru contabili Ghid Practic cu prompturi si aplicatii reale
Examen Consultant Fiscal 2026
Ghidul practic al contabilitatii in 2026 Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Raport GRATUIT
Radierea unei PFA. Noile Studii de Caz cu modificarile din lege
Descarca raportul gratuit
Explicatii clare pentru munca ta zilnica.

Articole similare
Nedeclararea veniturilor scutite obtinute de nerezidenti. Declaratia informativaCesiunea de parti sociale. Ce obligatii apar in cazul de creditare a societatii?ANAF a publicat calendarul obligatiilor fiscale pentru luna FEBRUARIE 2023ANAF a publicat NOILE modele de Formulare 205, 207 si 230Declaratia 207: Cine o depune, termen si model de formularUltimele articole
Examenul de Consultant Fiscal , pe 31 octombrie 2026. Ce mai poti face in aceste cateva saptamani ca sa-l treci cu brioCalendar obligatii fiscale. Pana pe 28 februarie 2025 trebuie depuse 3 declaratii importanteD205 in 2025. ANAF a modificat, prin Ordinul 102/2025, modelul formularului. Instructiuni de completareProiect: ANAF actualizeaza categoriile pentru care platitorii de venituri au obligatia depunerii D205Conform Ordinului 2326/2017, declaratiile fiscale se transmit OBLIGATORIU in sistem online. Lista formularelorArticole similare
Ce declaratii se depun pana la 25 februarie 2014?Calendar ANAF: Obligatii fiscale scadente pentru contribuabili in decembrie 2022Calendar obligatii declarative: Care sunt termenele pentru luna octombrie 2013?Nu luati amenzi in luna martie! 3 metode de prevenire a unor penalitati aplicate de ANAFAchizitie deseuri de la o persoana fizica colectoare. Cum se aplica impozitul pe venit?Ultimele articole
[Q&A] Mapare coduri in SAF-T. Ce trebuie sa stii pentru a evita greselile de completare in D406?SAF-T si D406 in 2025. Ce verificari trebuie sa faceti inainte sa raportati in SAF-TSAF-T 2025. D406 pentru active trebuia depusa odata cu situatiile financiare? Iata ce amenzi pot fi aplicateCalendar obligatii fiscale. Pana pe 28 februarie 2025 trebuie depuse 3 declaratii importanteDeclaratia 205: Noul formular se depune pana pe 28 februarie 2025 pentru veniturile anului 2024Articole similare
Cota de impozitare a veniturilor a scazut in 2018PFA. Obligatii declarative informative privind impozitele retinute la sursaRedevente platite unei intreprinderi asociate din UE. Cum procedam?OG nr. 15 publicata in Monitor. Se plateste TVA la incasareCodul fiscal 2011 (Partea II.2): Modificari si completari aduse Legii nr.571 din 2003 prin OG nr. 30 din 2011Ultimele articole
Ai pierdut esalonarea la plata? In ce conditii poti solicita mentinerea eiANAF a descoperit o noua frauda fiscala privind deducerea nelegala a TVA, transferuri intre firme afiliate si taxe neachitateImprumut de la o societate afiliata nerezidenta: obligatia de raportare la BNR, aspecte fiscale si monografia contabilaAchizitia de licente AI (ChatGPT, Claude, OpenAI) se considera redeventa si se datoreaza impozit cu RETINERE LA SURSA? Ce spun specialistii!Radiere SRL sau PFA in 2026: evita blocarea dosarului la ONRC si ANAF pentru ca nu ai aplicat procedura corectaArticole similare
Studiu de caz: TVA si Impozite de plata pentru o fundatie care nu desfasoara activitati economice?Ce declaratii sunt obligati sa depuna nerezidentiiImpozitul pe venit pe scurt in 2014. Partea a II-aDeclararea impozitului retinut de la nerezidentiModalitatea de completare a impozitului retinut la sursaUltimele articole
Declaratia Unica in 2025. ANAF a actualizat PDF-ul inteligent care poate fi depus online de PFA-uriInfiintare ONG. Cum se infiinteaza un ONG si cum se tine contabilitatea lui?Declaratia 207 in 2022. Pana cand trebuie depusa si cine are obligatia completarii formularuluiDeclaratiile D205 si D207 in 2022. Au fost publicate noile modele de formulare, iar ANAF a actualizat PDF-ul inteligentDeclaratiile 205 si 207 vor fi modificate in 2022 de ANAF. Instructiuni de completareArticole similare
Inspectia fiscalaCodul fiscal 2011 (Partea II.1): Modificari si completari aduse Legii nr.571 din 2003 prin OG nr. 30 din 2011Ce obligatii avem in 2014 in ce priveste sistemul TVA la incasare?Detinerea in custodie a produselor accizabile. Ce conditii sunt obligatorii?Ordinul nr. 4024/2014 modifica mai multe formulare pentru declararea impozitelorUltimele articole
ANAF pune in dezbatere procedura de anulare a obligatiilor fiscale din Legea 177/2026. Cine beneficiaza si cum se restituie banii deja platitiSocietati comerciale care folosesc servicii de publicitate pe Facebook. Documente justificative si regim fiscal TVAContributii sociale obligatorii pentru venituri din cedarea folosintei bunurilorServicii transport bunuri la export si import. Conditii de aplicare a regimului de scutirePFA/II/IF 2020. Stii ce sa faci ca sa nu platesti impozite cand nu mai ai activitate?Sfaturi de la experti
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii Monitorul oficialCodul civilCodul penal Legislatie TVA